Güncellemeler
+1 yıl
Öyle tırnağım kırıldı diye ağlayan kızlardan değilim arkadaşlar yanlış anlaşılmasın günlük hayatımda gayet sert ve dayanıklıyımdır
Sen büyüdün artık olaylarını geçelim onu yeterince ailem yapıyor Temmuz'da 20 yaşına basacağım üniversiteyi kazandım bir yakınımızın yanında kalıyordum ama KYK çıktı oraya geçeceğim Ama dediğim gibi kendim bilirim bileli ayıcığım bile yatıyorum hiç ondan ayrı yapmadım birkaç defa denedim ama uyuyamıyorum 6 kişilik odada kalacağım malum milletin içinde onunla yaparsan bana gülerler mi ne derler nasıl bir çözüm önerirsiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bunu aşman gerekir insanlara çok yüz verme o zaman seni eleştirecek samimiyet bulamadıkları için bunu eleştiremezler
Haklısın
Onlarla çok sıkı fıkı olmassan bi sorun olmaz ayı yastığının bi kenarında battaniyenin altında durabilir ama bizler sürekli desinler azginin korkusuyla büyüdüğümüz için böyle şeyleri çok kafaya takarız, hem bulmak istesen sende onların kusurunu yakalarsın insanlar birbiriyle alay etmektenzevk duyarlar cunki öyle büyütülürüz
Madem sert bi kızsın nie bundan korkuyorsun? Dik dur onlar eğilsin
Evet bir şey söylerlerse veririm bazılarını paylarını
O zaman hiç bir sorun yok 👍
Sorun etme, ben 32ime giricem, hala oyuncak ayımla uyuyorum
Ahshs gerçekten mi 😀
Evet, şu an pandamla bira içiyoruz, al ayını gel:)
Ahshs 😀😀 ben onu uykudan uykuya görüyorum şimdi nerede bilmiyorum yatağımın kenarındadır
Vefasızmışsın, ben derdimi mutluluğumu herşeyimi anlatıyorum, çok iyi sır tutuyor
Ahshs 😀😀 benimki kesin öyle diyordur bana değil mi Benim ayıcık kim bilir neler diyordur bana
Ben seviyorum ayımla dertlesmeyi
Çok tatlılar ya
Bende 7 tane var
Yurda da getirwbiliyorsun kaç tane gördüm öyle ayıcıkla uyuyan
Gerçekten mi
Boyutu ne kadar
Evet gerçekten ben gördüm bixim yurtta oda arkadaşım da öyle küçük ayicigi var ama
Aynen devam et bu senin hayatın. Odadan çıkarken kilitlemeyi unutma
Oda arkadaşım 3 tane ayısıyla uyuyor. Gayet normal herkes senin gibi
3 tane mi yuh nasıl sığıyorlar yatağa 😀
Küçük küçük ya o kadar büyük değil
Ben Bir tanesiyle zor sarılıyorum 😀
Ahah bak işte getiren getiriyor
Kimse bişey demez onsuz yatamıyorum deme sevgilimin heidyesi filan de ya da babaminheidyesi de
Sevgilimin hediyesi olabilir belki
Ayı olarak beni götür hepsini korkutur kaçırırım🤣🤣🤣
Ahshs 😀😀
Onuda yanında götür :))
Ben gelmem bilmediğim ortama diyor gelmiyor 😀
O zaman yanlız kalacaksın
Ayını da al git :)
Ortamı yadırgıyor Ben gelmem diyor 😀
Nedir senin derdin :D
Ya ayımı götüreyim de herkesin içinde nasıl onunla yatacağım
Sen büyüdün artık
Oooofff
Ne o bi tarafımı görmüş gibi tepki verdin
Annem zaten bu nasihatları yeterince yapıyor Sen büyüdün temmuzda 20 yaşına gireceksin hala onunla mı yatacaksın gibi gibi
Doğru demiş, oyuncak ayıyı bırak, bana sarılarak uyu :'(
Ahshs 😀😀 ya deli etme insanı
Neden ya deli ol ne olcak? ? ? Gerginsin zaten yeterince
Evet gerginim ponçik ayıcığım beni çok düşündürüyor
Gerçekten dalga geçerler ama lütfen bu alışkanlığı bırakmaya çalış
Ama onsuz uyuyamıyorum işte ben de bırakmak istiyorum ama bırakamıyorum 😓
Tamam işte ben de diyorum ki onu bırakana kadar bana sarılarak uyu >:(
Ya senin sarılacak birilerin yok mu 🤣
Yok evet fgklfgfdgd
Sana da alalım bir oyuncak ayı vallahi çok rahat oluyor tavsiye ederim 🤣
Ben seni kurtarmaya çalışıyorum sen bana da alalım diyosun lşkdgklşdfgklşfdglkş
Sen seninkini bana ver, hem sen kurtul hem de benim sarılacak bir şeyim olsun. Ama yıkamadan ver.
Ahshs 🤣 Evet seni de kendi bataklığımı çekiyorum Ben sana başka bir ayağı alsam olmaz mı sıfır kilometre
Niye başka isteyeyim ki? O ayıya sarılıp ağlarken senin kokunu alacağım daha iyi olucak :'(
Ben çok sarılıp ağladım o ayıya O yüzden sana yemek temiz sıfır kilometre ayıcık alalım dedim
Tamam okulun bitene kadar ödünç verirsin sadece ödünç olarak alırım :D
Ben onsuz uyumaya başa bırakabilirsem sana veririm 🤣
Bırakabilmen için bana vermen lazımmmmmmmmm
Bu ne yaman çelişki annem
Çelişki yok cicim
Çok zor benim için ondan ayrılmak Bak onu aldım girdim yatağa şimdi
Tamam yurtta alay ettikleri zaman görürüm seni ahahahahha
Pisliksin biliyorsun değil mi
Yorganımın altında Benim de yatıyor kucağımda ne zararı var 🤣
Değilim bilmiyorum >:(
Zararı yok tabi öyle düşününce ama göreceksin dalga geçtikleri zaman!!!
İiiiimmmmmdddddaaasstttt
Benim demem lazım onu !!! >:(
Nedenmiş
İkna edemedim seni diye
Benimle dalga geçerlerse ben de onların saçlarını yolarım olur biter
Yiyosa yaparsın canım fdgfdlkşgş
Bence cazgır biriyim çok kişi dövdüm 🤣
Aferin sanaaa :D
Bir arkadaşımın kıçına çivi bile çaktım inanmazsın 🤣
Bunları yapıp da oyuncakla uyuman ne bileyim dgşldfglşkfdgkşl
İşte ben de o yüzden yakıştıramıyorum ya kendime oyuncak ayıyla görülmeyi benim bir karizmam var günlük hayatımda 🤣 öyle ponçik agucuk gugucuk kızlardan değilim
İçten içe ponçik agucuk gugucuk birisin sen :D Sadece kabul etmek istemiyosun!!! :D
Değilim dedim öyle biri insan hiç arkadaşının kıçına çivi çakabilir mi bir vuruşta ayı gibi erkeği duvara çarpabilir mi 🤣 yine bir arkadaşını merdivenden yuvarlayabilir mi
İşte aslında öyle olmak istemiyosun sen!!! :D İçinde masum küçük ponçik birisi var senin!!! Sadece ortaya çıkmaya korkuyor diye dışavurumu şiddet ile yapıyosun!!! :D :D :D
Bilirkişi raporunu sundu 🤣 Allah Allah ya Yok öyle bir şey
Var öyle bir şey var!!! Sana kendini savunmasız minnak ponçik bir kız gibi hissettirecek, seni bağrına basıcak, sana %100 güven verecek birini bulamadığın için gerçek kişiliğini ortaya çıkaramıyosun ve şiddet gösteriyosun hep :D
Ahdhdhd 🤣🤣 ay hiç güleceğim yoktu Ben neymişim de haberim yokmuş
Yaaaaa senin ilacın bende ;O
Sen de olamaz çünkü sen baştan aşağı yanlış ve saçma tesisler koyuyorsun Ben asla o agucuk gugucuk ponçik kızlardan olamam hanımefendiler tırnağı kırılsa ağlıyor de ben neredeyse halter kaldıracağım
Gel beni kaldır dgfgjhgkhjdfgfhg
Neyse hadi biz yattık iyi geceler
Yani ben yaptım
Tamam canım oyuncak ayının kıçından öpüyorum iyi geceler yarın görüşürüz :D
Ahdhd 🤣🤣 s**** mısın sen ya neresinden öpüyor bak
Öperim ben öpücükleim değerlidir :D
Yat uyu ya Bak senin yüzünden uyuyamıyorum 🤣
Bağladım seni gördüğün üzere artık kurtuluş yok sert kız seni :D
Pis olmazlar bugün fakülteden kızlar oturduğum eve gelmiş hem de ben daha uyanmamıştım kaldır küldür sakladım ayımı yorganın altına 😓
Şom ağızlı senin yüzünden
Aahahaha iyi olmuş sanaaa offf keşke görselerdi ayıyı dfşlgkkldşfgklşfd
canımsın mıdır nedir ya madem geldiniz bırak teyzem gelip beni kaldırsın direkt odama dalıyor Allah'ın canımsın kapıdan uyanıp seslerini duymasam göreceklerdi ay hala korkusunu atamadım
Canım diye düzeltmiş canımsın olacaktı
G zekalı
Şimdi sansürden dolayı daha da sinirleniceksin dlkgkldfgklşfd
Çok yanlış öyle direkt odana gelmeleri lan o kadar samimi misin ki
Bir defa not almak için evlerine gittim Bir defa da onlar geldiler de haberli gelin Arkadaş öyle Çat kapı çıkıp gelinir mi
Gelinmez tabi ama sana müstehak bence. Keşke ayını görselerdi de utançtan yerin dibine gireydin zaaaaaa
Hadi oradan Ben karda yürür izimi belli etmem bak nasıl sakladım
Ohooo ben neler neler sakladım sen onu yaptın da matah bişi mi fdgklfdklgfl
Ne sakladın ceset mi sakladın yoksa
Yok be öyle şeyler değil
Senden her şey beklenir
Diyosun...
Diyorum...
Beni tanımadan konuşma ayıcık
Ben seni tanıdım yeterince
Tanımadın tanımadın merak etme
Götür yurda