Ne olur eşinizle ilgilenseniz? Elime düşmeyin o telefonu kırarım walla :D.

-
7 Ocak 2023, hugme, saat: 10:10).
Bencil ötesi bencil
İlgilenebilir ne var bunda?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ne olur eşinizle ilgilenseniz? Elime düşmeyin o telefonu kırarım walla :D.

-
7 Ocak 2023, hugme, saat: 10:10).
Bencil değil saftır ve sevmiyordur. benim sevgilim olacak telefonun yüzüne bakmam sevgilimin gözlerine bakarım. telefonu tutmam sevgilimin elini tutarım. ama olmuyor işte.
Aferin Barış güzel bir davranış bu, umarım hak ettiğin birisini bulursun.
Teşekkür ederim sende umarım hak ettiğini bulursun
Thank you :).
Öyle insanlardan nefret ediyorum madem eşini ihmal edeceksin ne diye evleniyorsun yani iş güç olabiliyor yoğun geçen bir gün olabiliyor ama ne olursa olsun eğer evliysen eşi ihmal etmemek gerektiğini düşünüyorum.
Cevap
28Cevap
Duygularıma tercüman olan bir soru. Oyun mevzusu travma etkisi yaptı bende
Devamlı oyun mu oynuyor eşiniz?
Büyük bir savaş verdiğim bı surec yaşadık. şu an oynamıyor.
Oh iyi bari problemin çözülmesine sevindim :).
Sevdiği kadın yanında iken telefon kullanan ahmktır bana göre.
Çok doğru bence de.
Çok ayıp ama ya çok da üzücü. Ne var bu telefonda eşinden daha kıymetli olan acabası
Aynen öyle eşinden daha kıymetli herhalde öyle gözüküyor.
Bencildir tabi ki. Eğer eşine yeterli zamanı ayırmıyorsa neden var ki?
Katılıyorum gif'e bak ya, ne güzel ilgi istiyor adamın umrunda bile değil. Gerçekte de var bunlar işte o sıkıntı.
Evet gerçekten üzücü. Ve böylesi erkeklerin daha çok sevilmesi de insanın içini acıtıyor. Ben şahsen ilgi konusunda iyi bir insan olduğuma inanırım. Günde 10 saatten aşağı sevgilimle konuşmuşluğum çok nadirdir. Ancak sonuç itibariyle yine yalnızım yine yalnızım 😂
:D
Sonra gözümüz başka ilgili erkege kaydığında suçlu biz oluyoruz 😄
Erkekler ilgi olayını hafife alıyorlar :D.
Bu erkek bahanesi değil miydi yahu
Mantıklı olan da bu zaten 🙂
Evet bencil ve saygısız dir madem telefonla daha çok ilginecek kızla niye evlendin o zaman evli bi insan eşiyle zaman geçirmesi ona sarılması gerekire
ben ihmal edildiğim için telefona veriyorum kendimi. benle ilgilenildi de ben mi bırakmadım telefonu?
Ne telefo, ne TV ne bilgisayar...
Hiçbir şey can yoldaşı kadar önemli değildir.
Bence ihmal etmemelidir...
her saniye ilgilenemez tabi ama ihmal varsa büyük sorun
Evlenmeyeceğim için ellerine düşme ihtimalim yok kendilerinin 😂😂😂
Ben telefon koligim ama o yanımdayken asla elime almam daha doğrusu çalmasın bildirim gelmesin diye uçak moduna alıyorum 😍
En iyisi, tebrikler :).
Net unutmustur eşinin teni kokusu varken onu böyle bırakmak ne bu çok lanet oynicaksan beraber oynayın birbirinizi sarılarak telefonfa bişiler oynayın açın bune böyle ya
Bencildir tabiki telefon sadece zamqn kaybi. Esler birbirlerine ilgi gostermeleri lazim sevgi ve saygi bence esi varken telefon ilgilenmek saygısızlık.
Benim eşim olsa ve utangaç olmasam rahat bırakmazdım. Umarım beni rahat bırakmayan bir eşim olur.
eş hiç bir şekilde zorunlu kılınmadıkça ihmal edilmez edilemez hele ki aynısını alabileceğin bir şey için doğrumu kadınlar yoksa yalan mı.
Bu kediler çok sevimliymiş çok da haklilar🥰🤗
Evet çok sevimlilerr 😍.
İnstagramda 7 24 abazalara paylaşım yapan bir bayanın şikayetidir kesin.😎
ilgileniyor derken? açıp oyun falan mı oynuyor yoksa sosyal medyada 5 dk falan geziniyor mu?
Ah bee ben evli olsam onla bunla mi uğraşırim yanımda eşim var onunla zaman geçiririm daha ne isterim
Telefonu al sakla sjsjs
Yok sonra telefonu arar felan titreşimden iş sarpa sarar xD.
Sessize alıp sakla 😂
hah o zaman olur işte en azından telefonu ararken bir ilgi göstermiş olur xD.
Sıcak soğuk oynarsınız hem sbshsj
Evet iyi bir durum değil..
İlişkiyi çok yıpratıcı bir hareket vallahi
Tabii ki bencildir, evlenmeseymiş
Bencil ötesi bencil
Dayaklıktır dayaklık.
eş varken ne telefonu
Eğer bu sürekli oluyorsa evet.
Evet, zaten eşin varsa telefonu napıcan.
Bencillikle ilgisi yok değer vermiyordur.
Tamam işte eşini düşünmüyor sadece kendiyle ilgileniyor bu da bencillik oluyor.
Maldir
Kocasina oral yapmayan kadin nedir
Bencil tabi.
Bencil
evet bencil
Evet
Yani eşinle ilgilenmen daha güzel olur.
Bencil bence
B şıkkı
Sorumsuzdur
Evet sayılır
Evet
Hiç sevmem
Yani tabi
Hee bencildir
Evvet
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?