Yapay zeka’ya sordum bunu cevapladı. Ben dinden çıkıyorum arkadaşlar, islamla işim olmaz artık.

Yapay zeka’ya sordum bunu cevapladı. Ben dinden çıkıyorum arkadaşlar, islamla işim olmaz artık.

Sen dinden çıkmaya niyetliymişsin zaten. Sebep arıyormuşsun. Bu konuda nerede ne yazarsa yazsın inanmıyorum. Gerçeği kesin olarak ancak Allah bilir. Sadece din değil hemen her konuda insanlar tarihi kendi çıkarları doğrultusunda değiştirmişlerdir. Senin yapay zeka dediğin şey insan ürünüdür. O bilgiyi oraya kodlayan mühendiste muhtemelen vikipedia gibi bir kaynaktan alıyordur bilgileri. Her duyduğun her gördüğün şeye inanmak yerine doğruluğunu sorgulamak lazım. Allahın bizi diğer canlılardan üstün yaratmasının bir sebebi var
Tatlı su müslümanlarına göre 19. Argümanları da kadınlar erken olgulaşıyormuş diyip 10 yaş ekliyorlar ya da islam için yapılmış. Yersen. Birincisi aişeye 10 yaş ekleyenler ne hikmetse haticeye hiç yaş eklemiyor ve ne hikmetse hepte kadınlar erken olgulaşıyor arabic erkekleri 50 iken 50 gösteriyor galiba. İkincisi islam için yapılcak olca aişeyi niye kendi yaş grubu ile evlendirmemiş madem çok ahlaklıydı. Hadihepsinii geçtim 19 yaşındaki adamla 54 yaşındaki adamın evliliğinin nesii normal. Akraba evliliğide normal ki bunlara göre. Hatta Hz muhammedin evlatlık aldığı zeydin karısı olan zeynep ile evliliği de normal. Neyse bunların ahlak anlayışı bir acayip.
aynen her türlü sapkınlık var ama müzik dinlemek haram, okula gitmek haram, faiz haram ama pedofili caiz
Cennete helal ama orasıda ayrı saçmalık
Canım arkadaşım cehalet ne kötü bir şeydir. Hemen doğrusunu açıklıyorum; Hz. Aişe annemiz evlendiğinde 18 yaşındaydı nasıl olur dersen araplarda o dönem kızların yaşı ergenliğe girdiklerinden itibaren sayılıyordu yani 9 yaşında ergenliğe girdiyse 1 olarak saydılar yoksa manyak mısınız nesiniz 9 yaşındaki kızdan eş olur mu üstün ahlak sahibi peygamber efendimiz sallallahu aleyhi ve sellem hiç öyle bir şey yapar mı!
18 falan değil o kesinlikle yalan. bizim türk dincilerin uydurması. ingilizce biliyorsan arap veya yabancı alimlerin yazılırını oku. 6 yaşında evlenmişler 9 yaşında gerdek olmuş. yabancı dil bile bilmeyip millete cahil demek de nasıl bir ironi insan hayret ediyor
Bu konuyu pek araştırmadım ama aklıma gelen şey şu an günümüz için asla tasvip edilmeyen ama o dönem için normal olabilir. Evlenme yaşları olgunlaşma yaşları daha erken diye biliyorum o zamanlar için. 19 20 diyen de sallıyordur, merak ettim tekrar bi araştırırım 😄
Cevap
5Cevap
Bu soruya minik bi açıklama bekleme, ben üç makale okudum bu konu hakkında, bu soru son yüz yıldır oryantalistler tarafından çıkarılmış bi soru, 1300 yıldır hiçbir islam düşmanı bunu sormak suretiyle peygambere saldırmadı, hepsi de biliyo bu durumu.
9 yaşında kim evlenir aklı başında biri mantığın alıyor mu peygamber olan bir kişi her okuduğunuz neye dayanıp yazıyor salla. gitsin yazıları bunlar
araştır
La. yuruyun bı bitmediniz 😃
Gerçeği, sebebini ve sonucunu öğrenmekten korktuğun için bir insanın elinden çıkan yapay zekaya inanarak dinden çıkıyorsun ya öteki tarafta ne hesap vereceksin çok merak ediyorum neyse
öbür taraf diye bir şey yok. en azından arap mitolojisi gerçek değil
Sana gerçeği söyleyeyim, 9 yaşında evlenmedi, 17 yaşında evlendi, 9 yıl beraber oldular, kadınlarla ilgili hükümlerin çoğu Hz. Aişeye bildirildiği için bu evlilik kıymetliydi. Ha tamam sen yapay zekaya inanmaya devam et sorun yok sonuçta bana giren çıkan bişey yok, o zaman peki öldükten sonra gerçek olduğunu gördün diyelim gerçekten gerçek olduğunu gördükten sonra ne yapcaksın yazık değilmi sana
Saçmalama knk ne 9 yaşındası. böyle şeylere inanıp inancını kaybetme. Öyle sey olurmuş hic
birçok araştırma yaptım, arap ailemler 6 diyor 9 yaşında gerdek olmuş.
9 yaşında idi. 6 yaşında söz kesildi. 9 yaşınsa nikah. 17 yaşında sanırım Muhammed öldüğünde. Başkası ile evlenmesi yasaktı. Mümin annesi sayıldığı için.
1 1,5 ig'luk insansın zaten İslam'ın senin inanmana ihtiyacı yok. Ama bizim ona çok ihtiyacımız var. Bu, bir erkeğin sokakta esini bir erkekle konuşuyor olarak görüp beni aldatıyor diye bosamasina benzer.
biliyordum bunu zaten saçma kanka ben de çıktım
Aha kapı güle güle.
Komik bir görüş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?