Tezgahtarın bana aşkım demesi normal karşılanabilir mi?

geçen gün pazarda patates tezgahına gittim. benden önce başka bi kişi patates alıyordu. tarttırıp parasını falan vermesini bekledim. o müşteri gidip sıra bana gelince tezgahtar bana dönüp "buyur aşkım" dedi. hal hareketinde anormal bi şey yoktu ama yabancı bi kıza aşkım diyecek kadar da rahat olmak yani ne biliyim hkdşhsjgşk ben de neye uğradığımı şaşırdım ve hiç duymamış gibi devam ettim. ama tepki göstermeli miydim yoksa aldırmamakla iyi mi yaptım hiç karar veremiyorum. bi daha böyle bi şey yaşarsam ne tepki verebileceğimle ilgili fikirleri görmek istedim sizlerden

Tezgahtarın bana aşkım demesi normal karşılanabilir mi?
Cevapla