Boşanmak istiyorum ama arkamda durmayan bi ailem var. Bu durumda olup hayatını kurtaranlar var mı?

5 yıllık evliyim mahalle baskısıyla görücü usulü sevmediğim bi insanla evlendim nişanlıyken gerçek yüzünü gördüm ama evde ki boğucu baskı yüzünden evlenmek zorunda kaldım düzelir zannettim evlendim çocuk olunca düzelir zannettim düzelmedi 2 buçuk yaşında bı oğlum var şu an bu zamana kadar hep biseyleri düzeltmeye çalıştım ama asla olmadı 30 yaşında olgunlasmamis hiçbir sorumluluğu kaldıramayan bı eşim var çocuğum desem daha doğru olur çünkü bir çocuktan farkı yok 5 senedir oyun bağımlısı o oyundan kafasını kaldırıp ne beni nede oğlumu göremedi sorumsuz maddi manevi sorumsuz sürekli birileri arkasını toplasın istiyor ve genelde hep arkasını ailesi topluyordu şimdiye kadar artık oda bitti herkesi illallah ettirdi parasının hesabını asla bilmeyen yarınını düşünmeden harcama yapıp ondan sonra param yok diye aglayan bi insan. Ne sevgisini gösterir ne ilgisini yani özetle olgunlasamamis ergenliginde kalmış bir kişilik. 5 senedir ailem yaptığı herşeyi görmesine rağmen sırf bosanmayim diye herşeyi normallestiriyorlar ne zaman son raddeme gelip bosanicam artık desem hastalaniyorlar acıtasyon yapıp beni oturtuyorlar yerime ve bunun tek sebebi de "el neder" ne yapacağımı bilmiyorum çocuğum var hiçbir mesleğim yok maddi gelirim yok manevide hiçbir desteğim yok cocugumun geleceğini düşündükçe kahroluyorum bu şekilde yaşamaya devam edersem mutsuz bı evliliğin içinde büyüyecek devam etmezsem ailem beni perişan edecek çocuğumda benimle birlikte perişan olucak tek derdim evladım onun sağlıklı bir birey olarak büyümesini istiyorum elim kolum bağlı benimle aynı durumda olan ya da yasamis ve kurtulmuş olan insanların deneyimlerini dinlemek istiyorum açıkcasi cevap yazarsaniz mutlu olurum.
Boşanmak istiyorum ama arkamda durmayan bi ailem var. Bu durumda olup hayatını kurtaranlar var mı?
Cevapla