Çok sakarım düzeltemiyorum ne yapacağım?

Bıktımmm bıktımmm ulaaan bıktım komedi filmi gibiyim lann bezdim garii tüm şeyler başıma geliyor sakarım, enayiyim, avelim, ultra mega ekstra safım, karizmam - 10000 lerde ama küçükken belliydi böyle olacağım ıssırgan otlarının içine girip anneme hediye etmeye çalışırken kıçımdan olmam (ıssırgan otu kıçımı ıssırdı) , binanın demirine kafamı sokup çıkaramamdan, ortaokulda müdürün (ayının) örnek öğrenci diye kürsüye çağırdığı zaman kıçıyla devirmesinden ckfkmgkgkg, pencerenin koluna asılı kalmamdan yoruldum yazmaya her neyse belliydi eşek kadar kız oldum dizimden yara geçmez ama bu kadar sakar olmama rağmen hiç kolumu, bacağımı, kafamı, kıçımı kırmadım çatlattım sadece oda bir zahmet olsun 15 basamaklı merdivenden yuvarlanmıştım küçükken her neyse gelelim asıl olaya ben bugün bestimi evinden aldım çıktım kankamı komşusu yaşlı teyze (nazarı değdi zaar günahını almayayım ama oğluna alacak gibi baktı fnfjkgh) işte bizi pohpohladı güzel kızlarım iyi dersler diye bizde iki kudurmuş hoplaya zıplaya giderken yerler buzmuş (havada güneş var beni bulur zaten bu ma l buz) löpss diye düştüm ters dönmüş kaplumbağa gibi jdjkdcfkkf en yakın arkadaşımda noluyo kanka diye bağırıyor ben yerde kalkmaya çalışırken (eşeğin dediği oluyor kanka fmfjgj) arkamdanda bizim kursa gelen 2 çocuk çıktı şansıma fjjfjfgj yanımdan ben debelenirken kıçılarıyla güle güle geçtiler çok utandım hep düşerim ama kalkmasını da bilirim bu sefer kalkamadım üstüne üstlük altıma yapmış gibi ıslandı üstüm okulda öyle gezdim beni kesen bir çocuk var her zaman bakar bugün sidikli sandı galiba bir kere geldi birdaha gelmedi mdkfkg geçen günde kankamı boynuzlayan müsveddeyi takip ederken gizli gizli avizecinin camına tökezleyip yapıştım şakk diye ses geldi kankam sürükleye sürükleye götürdü (alıştı garibim) Allahtan duymadı sesi fmfkgkg

Çok sakarım düzeltemiyorum ne yapacağım?
Cevapla