Görsele göre cevap verelim lütfen...

Zenginim
Fakirim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Görsele göre cevap verelim lütfen...

Maddi durumum iyi ve o şıkkı işaretledim. Ancak böyle bir kıyaslama yapmak benim hoşuma gitmiyor. Sonuçta fakir de zengin de insan değil mi? Niye insanları iki gruba ayırıyoruz. Bence önemli olan maddi değil manevi zenginliktir...
Gerçek zengin insan marka takıntısı yapmaz sıradan giyinir sıradan araca biner... Aşırı lüks yaşayanlar altına Mercedes BMW çeken koluna Rolex takanlar sonradan parayı bulup azitanlardir... Fakir gururuna yenik düşen aç insanlar parayı bulunca kendilerini kaybederler... Sonra ellerine geçen paranın asıl bittiğini anlamazlar bile. Gerçek zengin zengin olduğunu fark edilene kadar belli bile etmez... Duruşu ve hareketlerinden belli olur... Fakir gidip en pahalı takımları elbiseleri en pahalı saatleri alırken gerçek zengin klasik t-shirt pantolon sade bir ceket ile halleder işini... En azından ben öyle yapiyom 🙂
Valla hem fakir hem zenginim bu fotoğrafta camdan dışarıyı izlerim hava alırım sabah erken kalkarım spor yapmak için işim yok ne girdim ne çıktım aşka yelken hiç açmadım
Yani fak fakirim 😔
Cevap
17Cevap
Az önce fakir olduğumu öğrendim
bu fotoğraftaki ifadelere göre zenginim ama normalde fasfakirim, fapfakir, famfakir :D
Tamam anladık, fakir seni : ))
:D :D
İkisinden de bazıları var bazıları yok.. Orta gelirliyim demek ki..
Hayırdır inşallah, yokluğun belli oldu 🤔
Covid mi oldum ne. Ben de anlamadım.. Beter bi grip, soğuk algınlığı bela oldu.. :/
Geçmiş olsun, griptir, büyük bir salgın var... Şu bir önceki araba sorumda deneyimlerine ihtiyacım olabilir😄
Hepsine baktım sanıyorum.. Dur profilinden gireyim..
Aşşağıda fakir yukarıda fakır yazıyor fakirmiyim bilmiyorum ama fakır olduğum kesin :D
Normalde zenginim ama bu tabloya göre tam ortadayım ahahha güzelmiş
İkisinin arası bir şey oluyorum o şık neden yok 😄
Son şıkka kadar neysede pilav hassas noktam
sol tarafın cogunlugu benım ((: ara ara sağ tarafa uzanıyorum
Bugünde fakir olduğumu öğrendim çok şükür 😂
Arasıra hatırlamak gerek : ))
lapa pilava risotto demişler bu zenginlik mi 😂
Cahiller işte 😂
hep derim ki bizim kızlara kızlar pilavı tutturamadığınız zaman size risotto yaptım diyin oldu bitti 😂😂😂
Hem zenginliği bir anlık yaşamış olursunuz 😂
tabii 😀
İkisi arasındayım
Insanları zengin fakir diye kutuplastirmayi doğru bulmuyorum
Bunlar ne hayattan soğuttu 😀
Ben orta gelirliyim her halde yarı yarıya çıkıyor
Fakirliğin gözü kör olsun 🙄
Fakzen'im o zaman görsele bakarsak🤭
Aaaaa fakirmişim ya ben 😮🫣🤪🤣
Valla zenginle fakir arasındayım ben 😂
Orta halliyim. İki taraftan da mevcut.
Yarısı zengin yarısı fakir çıktı 🧐
Orta direksin adamım sen 😂
Orta direk Şaban
Hayatında bundan saçma şey görmedjm
Zengin buna görede ama önemsiz Detaylar
Çok iyi yaaaa🤣🤣🤣
Her şeye göre fakfakirim 😅
Ruhumuz bile fakir bizim
FakFikFon üyesiyiz fakir fukara fonu
Aynı morunlaciverti gibi sadece derinlik farkı var
galiba ben fakfakirim
Orta direkmişim
Fakiriz Ağa :D
Fakirik anam fakirrr
Fakir dhgj
Fakirim😞
Fasssfakir
Zenginmişim.
risottonun tadı bokgibi ya
Zenginim dhdj
Yarı zengin yarı fakirim
Dümdüz fakirim 😂
Saçma.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?