Deprem sonrası ekonominin çökmesi ve içsavaş yağma görüyorum
Milyonlar ölücek
Ve yunanistanla durumumuz asgari mudaleye kadar gitme ihtimali çok yüksek
Olsada bir an önce kurtulsak diyorum
Bekle bekle canımı sıkıyor
Deprem sonrası ekonominin çökmesi ve içsavaş yağma görüyorum
Milyonlar ölücek
Ve yunanistanla durumumuz asgari mudaleye kadar gitme ihtimali çok yüksek
Olsada bir an önce kurtulsak diyorum
Bekle bekle canımı sıkıyor
Ben açıkçası geleceği şu şekilde görüyorum. Röportajlar da gördüğüm kadarıyla hala akıllanmayan insanlar var. Onların cezasını bizler yaşacagız. Bu gidişle akp tekrar kazanırsa inan çok kötü günlerin geleceğini biliyorum. Şu an bile orta sınıf yok oldu. Eğer kazanırsa evlendiğim zaman zorluk yaşacagız. Zaten kendi mesleğimi yapamıyorum boşu boşuna okudum. Başka işler de çalışıp duracağım. Bu gidişle çocuğum olacağını düşünmüyorum ekonomi böyle olursa. İyicene açlık sefalet bizleri bekliyor olacak. Zenginler iyicene zengin olacak. Yurt dışındaki insanlar iyicene arsa alıp iyicene Türkiye ye yerleşip duracak. Yurt dışındaki insanlar tatil yapıp gidecekler. Suriyeler çoğalıp duracak. Bizler de öyle açlık sefalet arası bir durumda olacağız. Tabi diğer partiler gelirse nasıl olacak bilmiyorum ama onlarında toparlaması kolay değil. Baya ülke olarak diğer ülkelerden refah seviyesi olarak çok geride kaldık.
6 li masada
Yeni çözüm süreci getirmeye çalışıyor
Yağmurdan kaçarken doluya tutunacaz
Hiç bilmiyorum. Sadece tek umudum iyi günler gelmesini istiyorum. Başka bir şey değil.
Ben öyle bir gün görmüyorum ilerde
Bugünleri ariyacaz
Deprem ve iç harp kesin
Kıtlık olucak depremden sonra
Millet hırsız olucak
Tecavüzler artıcak ohoooo
Hani yeşilçamda borcunu
Bakkala odeyemediginden vurdurarak hesabini kapatan Kadinalr vardı
Heosi geri gelecek
Ve evli Kadinalr bile yapicak
Et pazarı görüyorum
Ve kesinliği yüz de 999. 999
Keşke komple teosiri olsa
2023 seçimlerini Erdoğan kazanır yine. Yargı, emniyet, ordu, medya vs her şeyi elinde tutan adamın seçim kaybetme ihtimali yok. Ve ondan sonra İran gibi tam otoriter bir rejime verilecek iktidar. Çok kötü günler bekliyor ülkeyi.
Ya mesela erdoğan değil
O küçük
Turkiyenin en önemli meselesi İstanbul depremi ve göçmenler
Göçmenlerin gelmesine ben sebep olmadım dostum!
Suçlayan yok alıngan
Cevap
1Cevap
Türkiye'nin herhangi bir geleceği olsunda önce bi sonra düşünürüz. Ne olacağı belirsiz bir yarına uyanıyoruz hergün o gelecek bu ülkeye gelmez.
Doğrusu bir daha gelmez olmalıydı. Bir kere geldi ve gitti...
Entellektuel insanlar artmadan
Değeri bilinmeden zor
Şimdi vasatlik övülüyor
Asgari ücretle memur eşit ücret alıcak neredeyse
Buna soyleniyirsun nankör oluyorsun
Hain oluyorsun
Hemen bir eskiyi anlatmalar
Anlatamıyorsun kimseye onca fedakarlığını
Görmüyorlar
Haline bak şükret kafası. Bak biz eskiden böyle böyle şeyler çektik şimdi sizde çekin söylenmeyin, demenin başka hali.
Şükrederiz ama daha fazlasını istemeyeceğiniz anlamına gelmiyor
Işin garibi
Elinde olanların farkına varabilmek
Kıymetini bilmek
Mutlu ve huzurlu bir hayatın temel taşlarından birisi...
Ama bu şükür kavramının içini bosaltiyorlar
Şu da var
Eğer işin içine hırs giriyorsa
Elindekinin kıymetini bilemiyecek hale geliyorsan
O hırs mutlukuguda engelliyor
Ayarını tutturmak çok onemli
Ülkede her şey boş. Hani ilkokulda okula topunu getiren çocuk vardır ve kuralları kendi koymak ister çünkü top onun dinlemeyeni oynatmaz topuyla, aynı böyle işte.
Bak bu birazda kültür yapısıyla alakalı
Bu millet lider tapar millet
Koy akıllı bir lider başa dünyaya baş kaldırır çoğu millettede bu özellik yoktur
Ama koy aptalın birini
Vursun semeri çeksin sağa sola
Bu millet akıllanmaz. Görecegiz ya da akıllanıp akıllanmadıklarını az kaldı
Seçimi muhalefet kazansa çözüm süreci getirecek benden yaslisin o günleri iyi bilirsin
Benim hafızama kazındı
Yağmurdan kaçarken doluya tutunamaz
Bay kemal fetoculari sanmaktan ve tekrar göreve getirmekten bahsediyor
O zaten kazanamaz. Chpyi bitiren adam olarak anılacak tarihte kötüde olsa adını yazdırdı
O fetoları getirecek peki mevcut düzendeki lerin getirdikleri? Bildiğin koloni olmuşlar her yerdeler bu devran dönmeli o düğüm çözülmeli artık yeter.
Düğüm çözmüyorlar işte Onu diyorum
Bir boğum daha atacaklar
Bilmiyorum artık hayırlısı
Çözecekler demiyorum zaten bende. Gelenin gidenden farkı yok herkes biliyor bunu ama öyle diye aman boş ver kalsın ozaman mı demeliyiz? Hicbirşeyin hayrını bırakmadılar.
O yüzden
Zafer partisi ile memleket partisinin ortaklığına vericem
Zaten iki taraftan birisi yüz De 50 alırsa
Direk kazanır
Ama almazsa 2. Tura kalır
Boylece oylar bölünmüş olmaz
Koca bir hiçlik
Bu da geçer bu da geçer ağlama
( ölünce)
Ağlamıyorum ki fgdhs
Güll zıpla
Ağlasada vuruyo aglamasada
Ülke b ok yoluna gidiyor zaten
Cenaze namazımizi kilalim
kör oldum
Yok önce delirttecem sonra tedavi edicem
Daha yeni başladık acele etme
Kötü durumdayiz
Tarragi yedik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?