
Hobi amaçlı boyayayim diye şunu sipariş ettim, 154 TL ye geldi kargoyla pühh, gece gece yine zarardayim afsgs

Hobi amaçlı boyayayim diye şunu sipariş ettim, 154 TL ye geldi kargoyla pühh, gece gece yine zarardayim afsgs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kız kardeşime göre gereksiz ama puzzle aldım. Bana terapi gibi geliyor, seviyorum. Hiç de boşuna almış gibi hissetmiyorum.500 parçalık almıştım kolay gelmeye başladı şu an 1000’lik yapıyorum. Kismeyi alakadar etmez bu benim hobim.
oyuna yatirmisti. 200tl o anki aldigim goldu Şu an 600 tlyr satior
Gereksiz Bi ayakkabı, olmazsa da olurmuş