Karşı cinsi seçerken zeka ve davranış uyumluluğunun ne derece önem arz ettiğini gösteren çalışma. 😏

Karşı cinsi seçerken zeka ve davranış uyumluluğunun ne derece önem arz ettiğini gösteren çalışma. 😏

Merhaba,
Açıkçası Ben böyle sosyal medyada her halkını paylaşan insanların hastalıklı ve psikolojik olarak sıkıntıları olduğunu düşünüyorum yani tamam bir şeyler paylaşabilirsiniz özel bir gününüz olabilir ya da toplu bir fotoğraf çekiliyor olabilir veya ne bileyim ayda bir paylaşırsınız ama böyle dakika başı paylaşım yapmak insanların gözüne sokmak bence doğru bir şey değil.
👍
Vallahi kocam olsun hem de kafamdaki gibi biri olsun ne kadar utanç verici şey varsa denicem ljsvkmcvncöçbn ayrıca yani iki insan mutluysa diğerlerine cidden uzaktan kudurmak düşer hayatın gerçekleri. Bırakın isteyen istediği gibi mutlu olsun. Kız çikolata aldı diye mutlu olmuş yani paylaşmış niye bu kadar olumsuz varlıklarsınız? Belli ki böyle paylaşımlar yapan biri ve etraftan laf alıyor o yüzden de kıskanmakla ilgili şeyler yazmış ama insanlar mutlu olabilmek için aptallaşmak zorundadır bu yüzden kınamıyorum DEWAM
Kocişi var kızın, neden mutluluğuna gölge düşürmeye çalışıp kıskançlıktan çatlıyorsun 🙄🙄🙄😂😂😂
Bunlar ilişkisini topluma karşı yaşıyor. Kezban kezban hareketleri de hiç sevmem. 😄
Neyse kınamıyoruz ki başımıza gelmesin 😄
Bu kadar vizyonsuz olmak beceri gerektirir. 😀
Şimdi sana 2 adet çikolatayla vizyonsuzluk yapasım geldi 😂😂
İkinci bir senaryo için hazır değilim. Bende kalp var.😆😆
Teşekkürler ☺️
Rica ederim. :))
İki didoya kuduracaklar varsa nefes almasın zaten 😂. Ayrıca bu türler artık yok olsun cidden ya. Hayatlarında ki tek başarı zengin bir kocayla evlenmiş olmak olan tek hücreliler ölsün cidden
Haykırdım güzel yorumlamışsın. 🤣🤣
Cevap
2Cevap
Evet bence de itici oluyor
Evde kedi köpek gibilerdir kesin. Kocişim ne ya vıcık vıcık gevşek ağızlar hiç sevmem.
Ben böyle vıcık vıcık durumları paylaşmıyolarmı uyuz oluyorum
Hiç sevmem neyini kiskanicam kocası gitmiş çikolata almışmış ne bende gider kendime alırım.. çok böyle var etrafımds biktim valla 🙄
Evlilikten soğuma sebepleri varan 1
Arka planda kocasının başının etini yiyordur kesin
Canı çekmiş o da almış, buraya kadar her şey normal. Ama bunu neden böyle bi yazıyla paylaşır ki bi insan🤷🏼♀️
Görmemişin kocası olmuş..😃
Herif sen iki dido kap gel ben onları çatır çatır çatlatırım demiş.. 🤣🤣
Kociş diyelim biz ona 😄
Yeni gelin terörü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?