İnsanlar neden başkasının koyunluğunu yapıyor?

Kykda kalıyorum. Geçen seneki odamda bir kızla anlaşamadık kavga falan da ettik. Bu sene odamı değiştirdim. Başta oda arkadaşlarım diğer iki kişi aramda sorun olmayan benimle selamlaşıyordu. Şimdi önler da selamı sabahı kestiler. Onlarla aramda hiçbir şey geçmedi. Neden böyle bu insanlar? 1.50 kızın koyunluğunu yapıyorlar.
İnsanlar neden başkasının koyunluğunu yapıyor?
Cevapla