Eşimin evinde yabancı gibi hissediyorum :( okurmusunuz?

Ben küçüklüğümden beri babamla kalırım ve babam bana ne aldıysa hep lafını yapar ve bazende hep masrafsın der. Halbuki ona masraf olmamak için bin takla atmışımdır yerimde. Hep kendimi böyle masraf ve yapilan iyiligi gormezden gelen ve hep isteyen biri olarak hissettirdiler. Baba evimde rahat yemek yiyemezdim çok yiyorsun derlerdi ama fit bir kizdim halads oyleyim. Canim birsey ceker alir yerdim bana pis boğaz derlerdi. Hep kendimi dişlanmiş hissettim. Birini sevdim 5 yil beraberiz evleneli 1 sene oldu. tam kendi evimde gibi hissedicem derken eşimle dun kavga ettim. Bana her şey senin için yapildi burada ama sen hak etmiyorsun kiymet bilmiyorsun bu evde yedigin ekmege ihanet ediyorsun gibi laflar etti haksız yere. Cok uzuldum. Sabah ona kahvaltı hazirladim ama kendim yemedim. onun aldigi birseyi yemek gelmedi icimden. Muhtaç ac kopek gibi yemek istemedim oturdum kosede. Cunku o sofrada birsey yersem kendimi kotu hissediyorum yemedim bende. Bu akşam mangal yaktik tum ailecek ablalari falanda geldi ben çocuklari doyurayim dedim tencereden bi kac et aldim koydum tabaga cocuklar yesin doysun diye. Ablalari bi dur herkes otursun once ne oyle aliyorsun hemen dedi cok utandim bende cocuklari doyurmak icin koydum tabaga dedim gulduler. Eşim de herkes bekliyor sende bekle dedi. Ben yine o herkesin olduğu sofrada birsey yemedim durdum sadece. İse girip calissam kendi parami yesem daha iyi hissedicem gibime geliyor. ne yapmaliyim. kendimi cok dişlanmis ve yabanci gibi hissediyorum. :(

Eşimin evinde yabancı gibi hissediyorum :( okurmusunuz?
Cevapla