Engelli bireyler ile rahat bir iletişim kuramıyorum sebebi ne olabilir?

Ben de mesela doğuştan bedensel engelliyim bastonlarla destekli olarak yürüyorum, Kendi işimi kendim yapabiliyorum 8 sene normal okulda okudum engelli olmayan arkadaşlarım vardı 4 senede engelliler lisesinde de okudum, ama neden bilmiyorum engelli olan kişilerle çok fazla anlaşamıyorum genelde hep böyle isyankar oluyorlar Dünya kendi çevrelerini döndüklerini sanıyorlar sadece kendi sıkıntıları problemleri olduğunu düşünüyorlar açıkçası bana samimi gelmiyor bu yüzden çok kişiyle anlaşamam.

Engelli bireyler ile rahat bir iletişim kuramıyorum sebebi ne olabilir?

#GeceMuhafızı

02 Ocak 2023 Pazartesi Saat 22.32

Engelli bireyler ile rahat bir iletişim kuramıyorum sebebi ne olabilir?
Cevapla