Güncellemeler
+1 yıl
Süpermiş sorum, teşekkür ederim
Ailemle birlikte olmak
Gezmek, küçük / büyük seyahatler
İyi bir film / dizi izlemek
Arada sırada bira / fıstık takılmak
Arada sırada arkadaşlarla buluşmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Hayatımda keyif verici bir şey yok maalesef
Hıımm o zaman harekete geçmelisin bence
Ailemle zaman geçirmek.
Arkalarımla cakit geçirmek yemek içmek gezmek.
Minik tatiller
Denizi izlemek.
Müzik dinlemek
Kahve içmek
Hepsi harika.. Hepsi keyifli 💙
Evet💙
kitap okumak bazen yürümek bazen rakı balık yapmak
kimi zaman karanlıkta sessizliği dinlemek diye sıralayabiliriz
Hepsi güzel hepsi keyifli
Çocuklar (şimdi yoklar), çikolata (kilo aldım), gezmek, i (yol paraları da uçtu), yemek (yiyince pişman oluyorum)😔
Keyif aldığımız şeyler hep mi zararlı ya..
Çocuklarla oynamak hariç. Dere kenerında ebelemecilik çok sağlıklı.🙂 Bu arada tatilinizi neler rezil eder" adlı sorun artık gelmiyor. Alışmıştım, 🙂
Aaa ilginç.. Ne olmuş olabilir?
Bilmiyorum. Sorularımı beğenmedin mi? Bu arada ablamdın yaşıt olduk🙂
Koltuğumda kedimi sevmek, evladımı ve eşimi izlemek, yalı çapkınını ve mentalisti izlemek, biramı yudumlamak. KS soruları yanıtlamak, trip atmak
👍
Spor yapmak mutluluk hormonunu arttırıyor. Çok güzel
Ailemle vakit geçirmek
Yemek yemek
Spora gitmek
Arkadaşlarla buluşmak
Flim izlemek
Yazı yazmak
KS de takılmak
👍
Ailem var
Balığa gitmelerim var
Tatiller var
Yemek yapmak var
Eve gidip 2 duble atmak var
😊
Y
Az evvel yazamadım yoldaydım.. Hepsi güzel, aile ile tatile gitmek en güzel bence 😊
Aynen onlar için yasiuoruz zaten
Spor, gezmek, yürüyüş sevişmek film dizi izlemek arkadaşlarla bir şeyler yapma
Ooo hepsi güzel. Hepsi keyifli
Evet kesinlikle öyle
Çoğunlukla keyif almayı bildiğim için her şeyden biraz biraz keyif alıyorum.
Harika 🙏
Motora demligimi çayımı alıyorum iki il gezip geliyorum en büyük keyif benim icin
Oo harika 👍
Arkadaşlarla buluşmak birlikte bir şeyler yapmak sohbet bundan daha keyifli bir durumum yok
İyi arkadaşlar keyif veriyor haklısın.
Gerisi pek o kadar keyifli değil illa bir yerden can sıkıcı laf geliyor
Ben çok nadir görüşüyorum. İnsanları kafam kaldırmıyor
Senin balkon yetiyor galiba ben deniz kenarına kaçıyorum saat kaç olursa olsun
Ben ev severim. Akşam iş çıkışı sahilde biraz yürümek iyi gelir, severim... Arkadaşlarla dışarıda nadiren takılırım. Balkondan deniz görünmüyor. Keşke görünse
Lezzetli yemekler, Türk kahvesi, dizi-film-kitap, kardeşim, annem, erkek arkadaşım, sevişmek, tatil yapmak (zamalrdan sonra o konforlu tatiller yalan olacak gibi ama bakalım...)
Hepsine katılıyorum
Müzik dinlemek oyun oynamak aile ortamı hayvan sevmek gezmek
Hepsi güzel, gezmek tazeliyor
Evet teşekkürler
Hiçbir şey yok yazacakken listeyi gördüm, dizi film ve fıstık bana da uyuyor :)
😊👍
Az evvel yazamadım yoldaydım. Film iyidir. Ya kahve ya bira duruma göre değişir 😊
söylediklerini sağlamak için kim para kazanaıyor?
çok büyük şeyler değil ki.. acı olan, böylesi olağan keyif verici anları olağanüstü gibi görmemize neden olan enflasyonist ortamı yaratan sistemi kabulleniş tarzımız... sanırsın dünyayı gezeceğim demişim :)))
bu arada sorunun cevabına gelirsek eşim de çalışıyor ben de...
gençlerin hayallleri kasiyer ve güvenli kgörevlisi iken
bu basit dediklerin bile hayal
Her şeyden keyif alıyorum ben.
Çok güzel
Çalışmak calismak
O kadar mı ya?
Evet başka alternatif yok
Yaşamak keyifli bir aktivite zaten
Evet haklısın
Aynen
Arkadaşlarım var.
Az da olsa yüzü gülen insanlar var.
Daha yapılacak çok yolum var. Onunda heyecanı var
Yollar güzeldir
Hele Tek teker daha güzel
Ben 4 teker severim
Tercih meselesi tabi ki.
Herkes herşeyi sevemiyor 🤣🤣🤣🤣
Hepsi keyif vetici
Kesinlikle
Sen saymışsın zaten bizim yerimize 😀
😊 Aynından diyorsun
Evet aynından 😛
Gezmek puzzle sudoku
Bi ara puzzle çok yapardım
Güzel stres attırıyor. 1000 ya da 2000 parçalar iyidir
Uyumak o kadar
O zamna kendine biraz vakit ayırmalısın
O da bende olmayan bir şey ne yazık ki
garip şeyler var burada söylenmez
iyi bir seks