Selam❤️
deprem, tsunami gibi sizi en çok korkutan Doğal afet nedir?

Selam❤️
deprem, tsunami gibi sizi en çok korkutan Doğal afet nedir?

Aslında en kötüsü boğulmak yangında ilk 10 saniye geçince bittin zaten toplam 30 saniye sürüyor donmak desek oda korkunç değil rahatlamaya bitiyor ve uzun sürmüyor
Ama boğulmak öyle değil önce nefes alamıyorsun nefes almaya çalıştıkça nefesin tükeniyor beyin hayatı korumak için ağzını ve burnunu kasıyor istesende nefes alamıyorsun aradan 5 dakika geçiyor ciğerlerde yanma hissi oluşuyor canın yanıyor ama beynin hayla nefes almamak için direniyor 7 dakika sonra beyin yavaşça kendinden geçiyor 10 dakika sonra ciğerlere su dolmaya ve hayati fonksiyonlar durmaya başlıyor acı azalıp yerini rahatlamaya bırakıyor beyin ölüyor ve her şey bitiyor ama o 10 dakika sürekli bitmek bilmeyecekmiş gibi acıya sebep oluyor
göğün gürlemesi gibi dağların al aşağı ettiği kayaların çıkardığı sesi merak etmişimdir ama korkacak olsam neye karar vereceğimi bilemem ancak tuhaf bir soru daha "tsunami olduğu sırada balık gibi canlılar tsunaminin tepelerinde onunla beraber hareket ederler mi acaba?"
Selam gadası 🙃
Depremden çok korkuyorum. Allah bizi depremle sınamasın.
Yangın galiba, yanarak ölmek en acı verici ölümlerden biri.
İlk 10 saniyeden sonra acı hissetmezsin önce sinirlerin yanar acı kesilir sonra derin bir rahatlama hissedeer ve kendinden geçersin deri yanarken oksijeni hızla tüketir ve nefessiz kalıp kendinden geçersin sonrada boğularak ölürsün aslında öldüren şey yanıklar değildir
💙💙
Cevap
17Cevap
Beni en çok korkutan tsunami ama türkiye de olması zor
Çok iyiyi yüzücüyüm selden falan korkmam, boğularak ölmek falan korkutmaz, depremde de soğuk kanlı kalıyorum panik olmuyorum geçiyorum bir kolon dibine çöküp bekliyorum sjsj
Sanırım çığ altında kalmak olabilir , donarak ölmek baya kötü bir şey olmalı 🥺
İlk bikaç dakikadan sonra soğuk hissetmezsin yavaş yavaş ısınırsın hatta titremelerin azalır uykun gelmeye başlar yorgun hissedersin kendini bırakırsan uyursunda ama uyursan bidaha uyanamazsın
Donmazsın benim olduğum yerde. Elinden tuttuğum an çığ kalmaz hayatım. d
Elini kendine sürterek ateş de çıkartırsın sen:D
Sevgilim için gerekirse yangın olurum ben. d sen sıkıntı yapma
@DoluRakıŞişesi ♥️🔥
Daha fazlası daha azı yoktur aslında. Sel, deprem, yangın, heyelan, kuraklık, kıtlık adı ne olursa olsun doğal afetlerin hepsi korkutucudur.
Şu an deprem ihtimali beni çok korkutuyor ama Tsunami tamamen kafayı yedirir.
Düğün günüm de ishal olmak kfkfkfk
Şaka bir yana deprem
Uyurken depreme yakalanmak. 2001 de sabah saatlerinde yakalanmıştım kış dönemiydi zordu
Tsunami, ama Türkiye'de pek yaşanan bir doğal afet değil.
Türkiye'de kaç kere tusunami olmuş?
Deprem diyebilirim. Ölmek değil ama günlerce enkaz altında kalma fikri korkutuyor beni.
Kanka beni en çok korkutan s*çarken depremin olması... Aşırı b*ktan bir durum IFHJDKMASN
Haricen kaderimizde ölüm varsa merdivenden de düşer ölürüz rahat ol.
İstanbul depremi çok korkutuoyr
Deprem elbette.
Deprem beni korkutuyor..
Deprem yaa aşırı korkuyorum 😶
Türkiye’de tsunami olmaz korkma ahaha
Hortumdan korkuyorum 🙄
Korkunun ecele faydası yok
Deprem sanırım ama hepsi çok kötü be
Deprem.
depremden
Küresel ısınma
Tsunami bence
Deprem
Hepsi.
Deprem çok korkunç
Deprem
Deprem
Deprem ve tsunami
Aşık olmak:)
Deprem
Deprem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?