Ya kıyamam sana ben seni dışarda birakirmiyim hiç bu soğukta seni aldım içeri aramıza hoş geldin 2023 senin için güzel anılarını biriktebilecegin bir yıl olsun inşallah 🌹☘️🌹☘️🌹☘️🌹🌿
Sen içeri girene kadar 2023 sana giricek 🤣🤣 sabah gözlerini bir açıcaksın girmişler 🤣 sende fazla dışarda durma üşütüp hasta olucaksın gir nereye giriceksen 😂😂
😂 girmem giremem 😂 Bir de simdi soru paylaşacağım bizim burada 2023 e girerken kutlama falan yapılmadı meydan bomboş tu zaten yapılmıyor hiç bir zaman kutlama sizin orada kutladılar mi belediye meydanlar
burada kutlanmıyor en son 5-6 yil önce kutlanmıştı meydanda baska yok bu yil mesela meydanda 00.00 da en fazla 50-100 kişi vardır ben eve 22.45 de gittim de Mesela 2018 de meydanda girişim ben meydanda 4-5 polis 10-15 insan vardı 2018 de
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Mutlu yıllar herkese
Az kaldı elimden çekip 2022 den 2023 çekersen minnettar olacağım bu sıkıntılı yılda daha fazla kalmayayım iyi geceler güzel arkadaşım
Arkadaşım beni iki gün dışarıda bıraktın cezam neydi al içeri artık ceza sürem dolmadımı😂😂🌼🌺🌷
Ya kıyamam sana ben seni dışarda birakirmiyim hiç bu soğukta seni aldım içeri aramıza hoş geldin 2023 senin için güzel anılarını biriktebilecegin bir yıl olsun inşallah 🌹☘️🌹☘️🌹☘️🌹🌿
Tesekurler arkadaşım iyi ki varsın kimse wes vermedi insanın canı gibi sevdiği arkadaşının olması güzel tesekurler canım
Rica ederim ne demek
Yeni yıl yeni umutlar dedik girdik hadi bakem. 😂
Bunu belirtmen iyi olmuş 🤣 çünkü kimin girip çıktığı belli olsun 😂😂
Girmeyen kalmış mı çetelesini tutmuşsundur sen. 😂
Hep beraber topluca diyorum
😧 len ben 2022de kaldım 😧 benim pc 2022 gösteriyor
😂😂 hemen gir o zaman dışarıda üşütüp hasta olucaksın 😂
😧 hayırrr hasta oldum 1 saate geliyorum
Bu arada gelecekten haber versene 2023 nasıl viris faşan çıktımı mı yeni bişry var mı ona göre maske alıcam şimdi
Durum şu an stabil bazıları 2923' e girdi 😂 bazılarına ise 2023 ' e girmeden 2023 onlara girdi 😂😂
Fkfkkfkfk
Yilin ilk Gununde Sabahin korunde gelde işe git.
Disarda kaldik sanirim 🤪😜
Ben girmedim galiba 😟2022 de hissediyorum kendimi
🤣🤣
Girdim de bi yerim dışarda kaldı inince o da girecek 😂
Jim kime girdi belli değil
Vallahi öyle çok haklısınız biz 2023 e girdik 2023 mü bize girdi muamma 🤣😂
Öyle zaten onu ilerleyen zamanlarda göreceğiz acırsa o bize girmiştir demekki😊
Bence acımaya başladı bile 😂😂 çünkü çoğu şeye zam geldi yine çok zorlu bir yıl bizi bekliyor
Evet haklısınız azcık ucunu soktu sanırım işallah kökünü sokmaz😊😀
🤣😂😂 deme öyle deme öyle 🤣 ucu böyleyse sonunu düşünemiyorum 😂 zaten
Zaten ama sen dedim acıtmaya başladı diye maalesef kökünü bende görmek istemiyorum kanatır sanrım😊😀
O zaman sürünmeye devam 🤣😂
Evet
Ben istemeden girdim 😄😃
😂😂 keşke gönül rızasıyla girseydiniz çünkü zorla girilen şeyden hayır gelmez 🤣🤣
😄😄😄😄😄 farkındayım ama naparsın artık girmiş bulunduk bi kere katlancaz
Aynen öyle sürünmeye devam
😆😄👍🏻💪🏻
Dışardayım ben girmedim
Sen içeri girene kadar 2023 sana giricek 🤣🤣 sabah gözlerini bir açıcaksın girmişler 🤣 sende fazla dışarda durma üşütüp hasta olucaksın gir nereye giriceksen 😂😂
😂 girmem giremem 😂
Bir de simdi soru paylaşacağım bizim burada 2023 e girerken kutlama falan yapılmadı meydan bomboş tu zaten yapılmıyor hiç bir zaman kutlama sizin orada kutladılar mi belediye meydanlar
Burası İstanbul tabiki kutluyorlar özellikle Taksim'de meydanında toplanıyorlar
burada kutlanmıyor en son 5-6 yil önce kutlanmıştı meydanda baska yok bu yil mesela meydanda 00.00 da en fazla 50-100 kişi vardır ben eve 22.45 de gittim de
Mesela 2018 de meydanda girişim ben meydanda 4-5 polis 10-15 insan vardı 2018 de
Tanidik varda ön sirada girdim😂😂
Maalesef girdik canım :)
Uyurken 2023 yılına geçmişim ya :)
Sohbet ederek
Mecburen girdik.
Girdim benn.. şu an ordayim cnm😍😍😁😁😁
2023 gecesi güzel geçiyor da yılı bilemem
Yok 2023 bana girdi..
Ben giremedim daha saat farkı var 🙄
Ben kaldım ya
Ben gelmiyorum 🤣🤣🤣
Ben girmedim dışardayım hâlâ
Girdik işyerinde mesaide.🙄
Evett😂
Sen nasıl girdin seks yaptın mı
İnecek var