Allahın suçu nedeniyle sevdigim kızdan özür dileyeceğim , hakli miyim?

Allah/Yaratıcı beni bi hiclikte yarattığı için , bana herhangi bi yetenek , değer , özellik vermediği icin , ne bilim tip , ses , bana deger katacak bi yetenek yok , beni güclü yapacak herhangi. bir ekonomik veya nüfuzlu bi durumum veya yakinimda yok , hiçlik icin de ölmeyi bekliyorum , bende diyorum ki senelerce neden hic sevilmedim , ulan sineğin bile bir yerde bi vasfi var sende o bile yok ne die seni sevsinler veya senin sevgin onlara bi değer katsîn? Sevdigim kiza da bunlardan bahsedip bir daha hayatinda olmayacagim bir basima kendim ölmeyi bekleyecem.
Güncellemeler
+1 yıl
Belirtemeyi unuttum da calıs cabala yazanlar icin soyleleyim senelerce denedim kendime deger katmayi ama olmuyor bana verilen sermaye ile bu oluyor.
Allahın suçu nedeniyle sevdigim kızdan özür dileyeceğim , hakli miyim?
Cevapla