AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Cağ dışı bir ülkede yaşıyoruz itaat edeni görürsem yadırgamam
Güçlü bir erkeğe sırtını yaslamak istemez misin
Sürekli güçlü ağlamayan bir insan olarak kalmak mı istersin?
Sevgi ihtiyacını
Birisinim kafani okşama ihtiyacını yani merhametini almak mı
Yoksa duygusal bir erkeğin tribi ile uğraşmak mı
Kararları kendin vermek mı
ve senin duygusal düşüncelerine duygularına kapılmayıp
Mantikli düşünen ve hareket eden bir erkeğin vermesi mk
Mi
Bir ilişkide baskın olmak mı
Yoksa daha az baskın olan taraf mı
Ortası deme ortası seçeneğinin pratik hayatta karşılığı yok
Senin "o mu bu mu?" demenin de pratikte karşılığı yok. Ya o ya bu... onu seçmiyorsan bunu seçiyorsundur psikolojide karşılığı var bunun bende böyle düşünürdüm öğrenene kadar. Hayat iki zıtlıktan ibaret değildir siyah ya da beyaz gibi. Hayat gridir yani ortası kişinin duruma bakışı hep uç noktalsrdaysa bu hayatın değil kişinin hatası. Uç noktalar da yaşama
Zaman zaman güçlü bir erkeğe yaslanır zaman zamanda kendin güçlü kalırsın hayat böyle bir şey, ya o ya bu değil
Doğru
Ama sürekli partner değiştiremez insan
Gri kim var ki
Aynı derece de baskın olan kimi gördün
Birisi daha baskındır...
Dediğin 2 erkek arası ilişki olsaydı olurdu
Ama kadın ve erkek beyni farklı işliyor
Kadın daha duygusalken erkek çözüm odaklıdır
En basitinden kadınlar niye dertlerini bu kadar çok anlatmayı sever
Çünkü konusarak rahatlıyor
Erkeklerse dertlesirken direk çözüm bulmaya çalışır
Saatlerce derdini anlatan erkek pek görmezsin
Evet tamam ama konu cinsiyetlerin karakteristik özellikleri degil.
Biz köle olun demiyoruz
Ama bu karakteristik özellikler yüzünden
Itaat mecburi işte...
İtaat mecburi degil, saygı mecburi. İnsanın insana itaat etmesini beklemek ütopik heleki bu devirde
Köle değil eş olsun diye karşı cins ile evleniyor ya da birlikte yaşıyoruz
Köle olsunn diyen yok
Baban anneni köle mı yaptı
Ama annen itaat etti
Bahsettiğim bu
Yanlış olduğunu ifade ediyorum
Ettik de ne oldu hepsi defolup gitti.
Nerde süründüren * var onlara koştular..
Itaatkar kadın candır
Senin koca hayirsizmis
Onca adam var avrat gibi avrat bekleyen
O da bize denk gelmedi.
Olur be
Yeter ki ders çıkaralım
Çıkardık.
Heriflere karılık yapmican. Okuyacan canlarına bırakacan.
Yap abla ne diyim
Ama sığınacak liman aradığında
Güçlü olmaktan yorulduğunda
Bir kol ariyacaksin tutunacak
Merak etme öyle olunca daha çok kıymetli oluyorsun. Sığınacak limanın da olur
Kırılgan bir erkek mı takican koluna
Içten içe hep baskın istersin
Baskın ve güçlü
Başkim erkek de itaat etmeni ister
Bak kardeşim.
Senin gibi düşündüğüm için kendimden yaşça büyük bir adamı sevdim.
Sığınacağım limanım dedim. 1.5 yıl işkolikliğini, huysuzluğunu çektim.
İlgisizliğinin dibini yaşadım ama gene de sevdim. Her konuda anlayışlı davrandım.
Ama ne oldu biliyor musun?
2 ay önce babamı kaybettim. Ben babama yanarken yanımda olacağı yerde bırakıp gitti.
Ne oldu? Anlayışlı olmak, itaatkar olmak yaradı mı?
Hayır. Taviz verdikçe tepeme çıktı ve en zor günlerimde bırakıp gitti.
Şimdi sen söyle bana benden artık anlayış ve itaat beklenir mi?
Senin adam erkek değil bencil bir korkakmis
O önce adam olamamış
Elbette kendin kguvenceye almalı insan
Ama kadın ve erkek doğası bu
Davranışlara odaklanarak
Eş seçmeli
Hayır etmem kadin erkek eşit değildir ama eş değerdir
İtaat değil ama muhalif değilim uysal olmaya çalışırım
Owww maygaaatt
Avrat gibi avrat
Ona değecek bir adama denk geleceğimi sanmıyorum bu devirde.
Nop
Nasıl sen kendini değerli görüyorsan
Değerli erkekte yok mudur
Nadir. Bu devirde ne kadınlar kadın gibi ne erkekler erkek gibi
Sen değecek erkekle mı sevgili olursun
Yoksa nadir olmayan erkekle mi
Köle arıyorsan yanlış yerdesin
Kadının doğasına sesleniyorum
Tamam yobaz
İtaat diye bir şey yoktur karşılıklı saygı vardır
Vardır
Kadın itaat etmeli limana sığınmalı
Allah’ın cezası seni git kendine bir köle bul o zaman
Ahahaha
Tamam feminazi
Uzaaa
Feminist değilim kadınlar neden erkeğe itaat etsin ki çok saçma mal kafa seni
Hayır
Kocana trip haz at sonra hayır...
İtaat ettik , sonu hüsran.
Değecek birine?
hee aynen kanks
Sus kadın
tamam beyim..
Aferin mutlak itaat...
O etsin itaat
Oooo hanım ağa
Hem erkek sorumluluk alsın
Hem de sen yönet ohh
Hayatım sorumlulukla geçiyor onun alacağı sorumluluk cerez olur
Nasıl sorumlulukların var?
Senin nazini erkek çeker
Cucuguna babalık erkek yapar
Evi geçindirme asıl sorumluluk erkekte
Sen ağlayıp zorlamak istediğinde kucaklayıp teselli etmek erkeğe düşer
Duygusal düşünüp davrandığında
Erkek mantıklı düşünmeli
Nasıl bir sorumluluğun var?
O yazdıklarının hepsini ben yapıyorum.. ah keşke her erkek baba her kadın anne olması becere bilseydi
Bak işte
Sen bir kadın olarak kadın gibi davranmak istiyorsun
Istesende baba rolüne burunemezsin
Acısını çekiyorsun
Ağlayinca yaslanacak
Arada Kafani sevip okusuyacak guvenilir bir erkek arıyorsun
Keşke herkes şu eşitlik saçmalığıni bırakıp
Rolünü oynasa
Oyuncularla mutluluklar
👍
Hayır
Zorlanmiyor musun
Bir erkeğin kollarında rahata ermek istemiyor musun
Yoo öyle değil o işler kocam benimle mutlu ama her şey de eşittiz
Ne yani
Naz trip atıyorsun
Duygusal davranıp konusuyirsun
Kocan bunları çekiyor
Sonra esit misin?
Evi geçindirmekte ana sorumluluk onda eşit misin?
Duygusal değil mantıklı düşünmek zorunda
Eşit misin?
Bende çalışıyorum kocamdan yüksek maaş alıyorum. trip o benden daha çok atıyor bana. o benden daha mantıklı düşünüyor maaşımı hesaplayarak o yüzden itaat etmem ben. zayıf kadın itaat eder ama ben etmem
Sen mutlu musun kocanla
Güçlü erkeklere hayran duyup arzu duymuyor musun
Mutluyum tabii güçlü erkekleri napayım ki kibirli olurlar onlar ben halimden mutluyum akıllım