Aileme çok ofkeliyim lütfen yorum yapin?

Ya arkadaşlar artık bıktım. Ailem dindar anlıyorum bende Allah'ı çok severim ama beni dinden soguttular. Anlatmaya başlayım. Ben yks ye hazırlanıyorum annemin tek bildiği beni azarlamak. Ya onun yüzünden kronometreyi boş çalıştırıyorum. Beni kötüye itiyorm Azalarma diyorum düzgünce söyle yok anlamıyor. Kadını bir türlü tatmin edemiyorum. Günün 24 saatinin 24 saatini çalışarak geçirsem niye 25 değil diyecek anasını satım. Annem genel böyle biri. Babama gelecek olursak. Babam var ama yok. Bizden çok bağımsız adamın işlevi uyumak yemek yemek para vermek çocukken sevgisini verdi bir şey diyemem ama çocukken bile erkekle arkadaş olmama oje sürmeme kızardı ilkokuldayken daha düşünün. Liseye geçerken annem benden kapanmamı istedi yok dedim çünkü tesettürü hiç sevmiyordum daha sonra kafasızim ya arkadaşımla dışarı çıkacaktım annem izin vermedi kapalı çıkayım dedim tamam dedi amacım eve gelince olmuyor diyip birakmakti ama yok dedi annem kapandin bir kere 1 yıl dene olmazsa açarsın 5 yıldır deniyorum olmuyor arkadaşlar. Babam hiç kapan dememisti ama sonradan lise 2 de başladı bu çarpanı indir ruj mu sürdün baskısı başladı ben bıktım beni dinden soguttular sürekli kapım dinlenir zaten oda ayrı bir mevzu tesetturden nefret ettim üstüme kurdukları baskıdan bıktım bir kere bile diyemedim ben açılmak istiyorum diye çünkü manipüle ediyorlar sevmiyorum abi ait değilim artık dine karşı içimde öfke oldu bunun sonu dinden çıkmak sırf başımı açmayım diye dinden mi çıkayım ya namaz kılan insandım şimdi sırf tesettürden nefret ediyorum diye namaz bile kullanıyorum.

Aileme çok ofkeliyim lütfen yorum yapin?
Cevapla