Bir siyasi konuyu bu kadar uzatmanın anlamı yok bir siyasi görüş içinde bir insana beddua etmenin anlamı yok Konuşmayı az buçuk okudum herkesin ağzında aynı konular aynı konuşmalar Ama asıl gerçekler ne ne değildir kimse bilmiyor herkes kulaktan dolma laflarla Kim kime oy vermek isterse ona versin kimsenin tercihi seni beni ilgilendirmez Bir oy düşüncesi içinde kalp kırmaya gerek yok
Baktım ee? Vatana ihanet edenler dışında kimsenin siyasi tercihine saygısızlık yapılamaz.. Herkesin aklı, beyni, bir tercihi var.. Kimi kötü ekonominin sebebinin ülkeyi yönetenlerde bulur kimi başka şeyleri neden gösterir.. Bunun tam ve kesin bir ispatı da olmaz.. Bir örnek sadece bu.. O yüzden kısır bir tartışmadan öteye geçemez bu tarz tartışmalar..