Helloooo 🙆🏻♀️ herkese merhabalarr napıyosunuz şık şıkk şıık şııkk (anlayanlar anladı ne olduğunu sormayın)


Güzel yaşıyorlar. Daha da güzellerini yaşamaya devam etsinler. Beğenirim bu çifti. Arada videolarını görüyorum
Cevap
6Cevap
Evet ben güzel kadından çok komik kadınları seviyorum
Mizahı olan insana bayılırım cidden valla enerjisi çok yüksek biriyim ve nadiren kafa dengi insana rast gelirim. Bu yüzden de depresif insanlardan uzak dururum 😃
Tabikide😊sorunlarını espritüel zekalarıyla karşıdakini kırmadan rahatlıkla açıklar
Zamanında espiri yapmasını bilen diyelim:)
Şık şık şık deyince aklıma Jüjü geldi 😅
Zeki insanlar demek bu.. Espriden ziyade..
Belkide...
Ceyda 🤣🤣 evet öyle
Alışık mı 😄😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?