Ben mi her seyi gözümde büyültüyorum?

Gercekten o kadar cok yoruldum ki kendimi bile sevemiyorum ne istedigim gibi giyinebiliyorum ne de makyaj yapabiliyorum fikirlerimin ev icinde gram önemi yok hani bi kere bile olabilir falan denmiyor ben de mi hata var her istediklerini yapmaya calisiyorum abim zaten benden nefret ediyor ona ayrı üzülüyorum bunları onlara dedigimde de bagırıyorlar bana. Ailem yuzunden arkadas ortamımda olmuyor tek arkadasim var onunla da zor zar konusabiliyorum bunu demek cok igrendiriyor beni ama en yakın arkadaşımı çok kıskanıyorum ciddiyim kendimden igreniyorum Boyle dusundugum icin ama onun istedigi her sey elinin altında ama hala sikayet ediyor bunu ona da diyemiyorum ne yapicam hic bi fikrim yok bunlar daha hikayemin yarisi intihar edicem galiba. Ben mi çok büyültüyorum lütfen bana soyleyin
Güncellemeler
+1 yıl
Manifest falan yapsam bunlari atlatabilir miyim bunu da söyler misiniz
Ben mi her seyi gözümde büyültüyorum?
Cevapla