Erkekler neden ev işi/yemek yapmıyor?

Ablam ögretmen. Eşi psikolog. Ablam devlet memuru, enistem özel. Yani daha öyle ofisi falan yok. Internetten online olarak seanslar veriyor şu an.

Kendisi baktığınız zaman evde olan kişi. Ama ablam eve gelene kadar hicbir sey yapmiyor. Ablam gelecekte eve yemek pişirecek ancak öyle yiyecekler.

Yani biz siz erkeklere oturun sarma sarın manti yapin demiyoruz ki. Menemen yap, pilav yap bu bile yeter eve yorgun gelmis kadina.

Yani enistemin ne kazandigi da belli degil. Hani oyle belirli bir geliri yok. Bazen cokta olabiliyor, azda. Hani yeri gelince ev ekonomik olarak biraz ablamin sayesinde de dönüyor.

Adam evde yemek yapmıyor, ev islerini yaptığı yok. Oturdugu yerden seans veriyor. O da ne kadar talep olursa.

Yani bugun ablam nobetciydi okulda. Eve yorgun argin gelecek biliyorum. Bende eve gelecegi saati bildigim icin ona gore gittim. 5-10 dk önce gittim ablam gelmeden.

Enistem acti kapiyi. Biraz konustuk sohbet ettik. Mutfaga şöyle bir girdim. Insan iki tas yemek hazirlar yani. El insaf, yazik gunah. Bu kadinlar niye evlensin şu durumda? Hayati paylasmak boyle olmaz ki.

Girdim mutfaga ben kollari sivadim. ablam geldi o sira. Sen otur dedim ben hazırladım yemegi. Ne yazik ki enistem dahil üçümüz bir seyler yedik.

Yani kadin calissin, yemek yapsin, temizlik yapsin, cocuga baksin. Peki bu erkekler ne yapsin, ne işe yarıyorlar artık?

Erkekler neden ev işi/yemek yapmıyor?
Cevapla