Sizce de trafikte kadınların üzerine çok gidilmiyor mu?

Ehliyetimi yeni aldım, acemiyim evet kabul ediyorum. Bugün ilk kez trafiğe çıktım. Mantıken kullana kullana öğrenebilirim. Sinyal vermemisim bu yüzden orta yaşlı adamla kavga ettim daha doğrusu o etti :D ben özür diledim yarım saat. Bence her iki taraf da saygılı olmalı.
Sizce de trafikte kadınların üzerine çok gidilmiyor mu?
Cevapla