Dinden aşırı sogudum birkac yil icinde, niye boyle oldu?

İzmir de Sosyoloji okudum, baskıcı bir ailenin de olması etkisiyle birkaç yıl içinde bu hale geldim

Önceden namaz kilamamak, kuran sıklıkla okumamak içimi yakardı ama şu an umrumda değil, sadece dünyalik için yaşıyorum, elimden gelenin en iyisini yapma başarı hırsı var gözümde. Bilmiyorum niye böyle oldu, ustelik dinlediğim hiçbir haci hoca akılcı ve mantıklı gelmiyo, geri kafalı geliyor. Bilim insanlarına inanmak daha güvenli gibi.

Dinden aşırı sogudum birkac yil icinde, niye boyle oldu?
Cevapla