Yanmiş gönlüm yer yer
Sana da aşk olsun
Vazgeçmişsin benden
Nasıl geleyim dönüp
Asma gibi sevgilim olsaydı o bana sahip çıksaydı tamam her şeye dersim ama.22 yaşındayım inanın bir gün bile mutlu olmadım her gün bana küfreden anne babayla büyüdüm. Ama her gün, haftada bir değil. Ve kadına küfreden erkek eziktir o yüzden babam olacak o biyolojik babayı ezik buluyorum, bu da beni utandırıyor. Annrm bana gözünle olsun derdi.22 yaşıma kadar her gün küfür hakaretle yetiştirildim, şimdi üniversitedeyim ama hala her gün ya biri bedenimi keserse ya hoca yanımdan geçerken bana tokat atarsa gibi kaygılarım var. Ve ne yazık ki arkadaşım yok, yine sadece annemi arayıp konuşuyorum. Bana sen yemin ederim kocayla d ahir gün geçinemezsin diyen annemle. Dayanamıyroum arkadaşlar bir erkeğin bana sahip çıkmasına o kadar ihtiyacım var ki
Şu anda hayatının hatasını yapmak üzeresin söyliyim çünkü boşlukta olduğun için sana ilk ilgi gösteren erkeğin ne olduğuna bakmadan peşinden gideceksin muhtemelen ve hayatın boyunca pişman olacaksın. Sen bir obje değilsin ki bir erkek seni sahiplensin kendine gel lütfen ve okulunu bitirip kendi ayakları üstünde durabilen güçlü bir kadın ol.
Karşıma geçen sene hata olan bir erkek çıktı. Engelledim 1 yıldır o da yok
Bir erkeğin sana sahip çıkmasına ihtiyaç duyuyorsan henüz yeterinde güçlü değilsindir.
Bence evvela kendini kimseye muhtaç olmadığına ikna etmelisin.
Ben erkek değilim
Erkek kadın değilim
Cevap
4Cevap
Edebilirsin tabi gecmişin zorluklarla geçmiş ama artık geride birakma zamani
Param olduğu an geçmişte bırakıcam
O da olur yeter ki iste başaramayacak sey yoktur
İstersen bana yazabilirsin dertleşmek konuşmak istersen
Konuşabilirmiyiz müsaitsen fikir vermek istiyorum sana
Bu sitede konuştuğum erkekler hep mal çıktı
Ben öyle değilim Avrupada yaşıyorum
Maddi destek sağlamayacaksan sen de yazma
Sorun yok destek konusunda
Ama cnsl bi şey beklemeden mi
Ne beklicem
Adammm
Cnsl bi şey beklemiycen demi
Ben hergun yasiyorum
İyi benden beklemyicen yani. Instaya yazsana masallsu8
Bu ite kimse yazmasın kendisi çulsuzdur
Defol 17 milyar istiyorsun bide
17 bin TL bin dolar ediyo ne var ki hav hav gezme de dünyayı öğren biraz
Tişörtün 100 tl olunca zoruna gitti tabi skmsnsnsnsb Ulan asgari ücret zaten 10 bin TL ahahahah🤣
Hihi ondan
nerdesin sen yaaa
Antalya
konuşalım mı seninle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?