Herkesin başına gelmişti öyle utandırıcı bir olay. Ben bir keresinde otobüse yetişmek için koşarken düştüm yere :( Herkesin bana baktığı o anda öyle bir utandım ki... Bir keresinde de gülerken gaz kaşırdım :)
Sizi en çok utandıran şey neydi?
Herkesin başına gelmişti öyle utandırıcı bir olay. Ben bir keresinde otobüse yetişmek için koşarken düştüm yere :( Herkesin bana baktığı o anda öyle bir utandım ki... Bir keresinde de gülerken gaz kaşırdım :)
Sizi en çok utandıran şey neydi?
Yakın kız arkadaşımın evinde banyo sonrası kurulanıyordum. Pat diye banyoya girdi, cıbıl cıbıl halimle karşı karşıya kaldık. Bu arada banyonun kapısında kilit yoktu ve dışarıya açılan havalandırma penceresi olduğu için lamba yakmama da gerek kalmıyordu içerisi aydınlıktı
Hmm ne dedi?
Hahaha sorsaydın hoşuna gitti mi diye :D
HAhah onu bilemem artık.
Cevap
5Cevap
normal iş arkadaşım kendi nude fotosunu atıp (yüzü gizli b, r şekilde) "bir arkadaşım vücudunun nasıl olduğunu soruyor" demişti. bir hafta yüzüne bakamamıştım.
Niye sana atıyor da anlamadım?
Muhabbetimiz vardı, her şeyi konuşurduk ama bu davranışı fazla gelmişti.
Yuzerken bikinim cozulmustu denizin ortasinda ciplak kalmistim neyse ki kuzenim durumuma yetisti de kurtuldum ama yasadigim utanctan pancar gibi kizarmistim
Nasıl kurtuldun? Yeni Bikini mi getirdi?
Sadece ustum acilmisti zaten ona zar zor ulastim beni gordu bu ne hal deyip guldu ama yuzumu gorunce sagolsun durumu anladi hemen bikini getirdi de kurtuldum kimse gormedi neyseki goguslerimj
Geçmiş olsuun!
Tesekkur ederim belki sadece baliklar gormustur☺️
Hahaha birileri görse de bir şey olmaz :)
Olmaz utanirim hem de cok☺️ zaptedemedim cunku buyukceler goren zaten digerlerine de soylerdi iyice rezil olurdum ama baliklar sessiz kimseye demezler☺️☺️
Hahaha. İnşallah kimse görmemiştir. Ama görülse de bir şey olmadı olmaz da :)
Yok hayir ya gormesinler bu kiz kasar derler memelerini kasten acmis derler😔
Hahaha ama gördüler ise değişen bir şey var mı şimdi?
Gorurlerse derler ya bilerek ettim sanarlar😔😔 ben o tarz bi kiz diilim
düşmek insanlık halidir olabilir gülmeyi hiç sevmem komikte bulmam güleninde açık söyleyim anasssnın skeyim
Kızı beklerken carıl carıl ossuruyodum oda meğer sinsice arkamdan gelip elleriyle gözleri kapatmak istemiş şirinlik yapmak için herşeyi duydu herşeyi
Hahah geçmiş olsun!
o an çok fena oluyor ya
Sende degisikmissin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?