Sevgilimin ailesiyle tanışmak istemiyorum, beni yanlış anlar mı?

Ben tanışmak istemiyorum. Evlenmeye kalksak önümüzde 2 sene var. Ben şimdiden tanışıp napıcam yani. Çok da geriliyorum ayrıca. Sizce yanlış anlaşılacak bir durum mu?

Sevgilimin ailesiyle tanışmak istemiyorum, beni yanlış anlar mı?
Cevapla