Herkesin kaynanası mı böyle yoksa sadece benimki mi?

Merhaba herkese, gerçekten şu an sinirden kafamın içi ağırıyor. Ben bu kadınla ne yapacağımı bilmiyorum. Sadece benim için demiyorum kendisi genelde insanları bıktıran, canından bezdiren biri. Ömür törpüsü gerçekten. Bir de her şeyi o bilir, etrafındaki herkese akıl vermeye bayılır. Neyse, biz eşimle yeni eve taşındık ve kendisi görümcemle birlikte dün akşam bize geldiler. Ondan sonra odaları gezdi tek tek (oysa ki ilk defa gelmiyor daha önceden görmüştü), bizim yatak odamıza girdi bende sinirden salona geçtim. orada dursam kendime hakim olamayıp laf sokacaktım. Neyse baktım gelmiyor bi gittim yatak odasındaki dolapları karıştırıyor. Beni görünce hemen bıraktı. Ondan sonra evde kiler var, oraya da girdi tabi, illa bakacak kontrol edecek nevar neyok. Bir de diyor ki "burası biraz karışmış ben bir gün gelir düzenlerim tek tek" beynimden vurulmuşa döndüm. Gerek yok böyle iyi ben hallederim gerekirse dedim. Ondan sonra kendi evinden gelip ay kaç gündür duşa girmiyorum diyip bizde duşa girdi. Ne alakaysa? Anlayamadım. Daha uzamasın diye yazamadığım bir sürü şey yaptı sadece bir gün içinde. Haliyle çok moralim bozuldu suratım baya asıldı bu sefer de eşim triplere girdi yok evine misafir gelmiş napıyorsun bilmem ne. Ne yapacağım ya? Kafayı yiyeceğim sinirden

Herkesin kaynanası mı böyle yoksa sadece benimki mi?
Cevapla