İç çamaşırını bazen kirli unutan var mı?

Arkadaşlar selam ben çamaşırımı yıkamaya unutmuşum öyle kirlilerin içine atmışım. Annem gördü ve bundan sonra atarsan yakarım dedi ben de yak dedim. O çamaşırı kirlilerin içinden çıkarıp bana gösterdi. Unutmuş olabilirim değil mi? Kimse unutmuyor mu. Normalde yıkayıp koyuyorum ama bu sefer böyle yapmışım.. Sizin anneniz de böyle mi. Bu kadın benim iyiliğimi mi istiyor yoksa kötülük mü yapıyor ben anlamadım. Sürekli böyle. Elimde telefon görse laf ediyor. Evde oturuyorum saldırıyor. Gerçekten huzurum kalmadı canım çok sıkılıyor. Ne yapacağım? Kimse çamaşırını unutmuyor mu? Siz ne düşünüyorsunuz

İç çamaşırını bazen kirli unutan var mı?
Cevapla