Çay içsek bile herkes kendi içtiğini ödüyor. Bir erkeğin cimri olduğunu nasıl anlarız?

2 3 aydır görüştüğüm ve sevgili olduğum birisi var fakat ben onun cimri olduğunu düşünüyorum konuşmayı nasıl kesebilirim. Her buluştuğumuzda ne yersek ya da en ufak çay bile icsek ayrı ayrı diyor. Tamam kimse benim hesabımı odemek zorunda degil ama şu an çalışmıyorum ve düzenli bir gelirim yok. Maaşı iyi ve ailesiyle yaşıyor yani herhangi bir ödemesi yok. Mesela tek bir tane ayakkabısı var 2 ci çift gerekmezmiş. Sabit hep aynı seyleri giyiyor. Geçen hafta doğum günümdü tamam cok cok özel birsey beklemedim fakat bana istediğin bisi var mı diye sordu bana şunu al diyecek karakterde değilim ama boyle bi soruda sorulmaz. Bend e senden bisi istemiyorum madem hediye almak istiyorsun seni hatirlaticak küçük bir şey alabilirsin dedim. Şimdi değil maaşı alinca diyo. Toplu taşıma yolculuğu yapiyoruz biletimi evde unutmuşum o bileti bana bastı ve parasını aldi daha bircok özellik sayabilirim. Insan olarak iyi biridi olabilir ama bu hareketleri beni soguttu. Nasil ayrilabilirim.

Çay içsek bile herkes kendi içtiğini ödüyor. Bir erkeğin cimri olduğunu nasıl anlarız?
Cevapla