Sadece erkeklerin askerlik yapması saçmalığı?

Bedellinin yeni fiyatını gördükten sonra neden sırf erkek olduğum için o kadar askerlik yapmak zorunda olduğumu sorguladım ve hiç bir mantıklı neden göremedim. Aidiyet hissetmiyorum bu ülkeye. Mavi saçlı feministlerin her şeyde eşitlik derken bu konuda susması çok komik geliyor. Elim silah tutuyor diye gitmek zorunda mıyım 6 ay aw

Sadece erkeklerin askerlik yapması saçmalığı?
Cevapla