Ee kimler ağaç kurdu bakalım var mı aranızda ağaç kuran resmini paylaşa bilrimi Bayrama da az kaldı nasıl kutluycaksınız planlar var mı. Not Klassik Din konusuna girecek olan yazmasın bir zahmet

Ee kimler ağaç kurdu bakalım var mı aranızda ağaç kuran resmini paylaşa bilrimi Bayrama da az kaldı nasıl kutluycaksınız planlar var mı. Not Klassik Din konusuna girecek olan yazmasın bir zahmet

Çok güzel olmuş şimdiden iyi seneler dilerim sağlıklı mutlu güzel bir yıl geçirirsiniz inşallah
Güzel bir mezeli sofra ve şarap. ile evde.
Cevap
14Cevap
Yıl başını evde film izleyerek kutluyorum
Şans getirsin size yeni yıl
Teşekkürler size de :)
Normalde kuruyorum ama 6 kedi var o yüzden artık kurmuyorum deviriyorlar her yer dağılıyor
Teşekkür ederim sana da nice mutlu yıllar. Gönlünce olsun
Arkadaşlarla mekan kapatıyoruz o gece içeceğiz ☺️🙏🙏
Teşekkür ederim, size de mutlu yıllar efendim 🌼🙏
Her zamanki gibi , herhangi bir etkinlik yapmayacağım. 😅
Kesinlikle

buda benden olsun 😃
Kutlayacağım hindi ve ağaç olacak.
Maalesef bu sene çalışarak...
Umarım. Şimdiden herkese mutlu yıllar
Daha karar vermedim 🥳
Birka sağlam tüyo ya ihtiyacım var galiba hayati önem taşıyor oldu oldu olmazsa sabrım kalmadı artık
3 ay oldu evleneli halen daha bsey yapamadık biz
Ben fakırım kutlamam ayrıca sende kutlama
Kutlarım ömrüm oldukcada kutlayacam evde süslüyecem ağaç da kuracam sevdiyim şeyden niye vaz geçim ki lütfen klassik din muhebbetine girmeyelim
Kutlamayana da bir şey demiyrm kendi düşüncesi ister yapar ister yapmaz karalar bağlar oturur kime ne ki
Tavsiyeniz için teşekkür ama geçersizdir
Yine de yaşınıza göre size yeni yılda güzel günler dilerim mutlu yıllar size :)
Saçma gereksiz bu ağacı alsan ne olur almasan ne olur
Alsanız ne olur şu olur keyifle zevkle süslersin kurarsn mutlu olursun bir baktn aa bitmiş bu oyunck şurya derken keyfinz gelir
Almazsanzda şu olur depresyon hastaları gibi olumsuz negativ düşüncelerele kendinizi ruhunuzu zehirlersiniz
Yine de keyfiniz bilir hayat sizn zevk sizn 🤷🏽♀️
Peki😃
bu yıl partideyim
Kutlamıyorum.
Bira içerek cips yiyerek oooh
hristiyan değilim. papaz sizi kutsasın
@JOKER2023 Müslüman olanlar mı? Şamanlar mı?
@JOKER2023 tabi tabi. bizde yedik.
"Hristiyanlıkta Noel ağacı, İsa Mesih'in doğumu ve dirilişinin simgesidir. Ağacın dalları ve çalıları ölümsüzlüğün bir amblemi olarak görülür ve İsa'nın çarmıhta giydiği dikenli tacı simgelediği söylenir. Ayrıca Noel ağacını süslemek için kullanılan her süslemenin özel bir anlamı olduğuna inanılıyor."
Ben sadece kutladım. Din tartışması yapmıyorum ama milletide kandırmaya gerek yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar