Araba sürerken annemin çenesi bir türlü durmuyor?

gözümün önünde kırmızı işik var, hizimi azaltıyorum durmaya falan hazirlaniyorum annem, bağiriyor KIRMIZIIIII!! diye.

ya da arkasından gitmekte oldugum bir arac icin, ÖNÜNDE ARAC VAR ONUNDE ARAC VAR diye 10.000 milyon defa söylenıyor, tamam ulan zaten önumde goruyorum.

daha bissürü şey,1 saatlık yolun 1 saatinde bana zaten yapmakta bulundugum her seyi söyluyor yolun sonunda beynim zangir zangir titriyor, artık ses duymak istemiyorum diye

bıktım artık ya ehliyeti alalı 7-8 ay oldu, daha onceden de kullanıyodum, nıye boyle bu ya

he bı de babamdan bile guzel sürüyorum, adam viraja 80 le falan giriyor :D ama babama hiç bir şey denmiyor.

annem bir gun benı delirticek.

Araba sürerken annemin çenesi bir türlü durmuyor?
Cevapla