gözümün önünde kırmızı işik var, hizimi azaltıyorum durmaya falan hazirlaniyorum annem, bağiriyor KIRMIZIIIII!! diye.
ya da arkasından gitmekte oldugum bir arac icin, ÖNÜNDE ARAC VAR ONUNDE ARAC VAR diye 10.000 milyon defa söylenıyor, tamam ulan zaten önumde goruyorum.
daha bissürü şey,1 saatlık yolun 1 saatinde bana zaten yapmakta bulundugum her seyi söyluyor yolun sonunda beynim zangir zangir titriyor, artık ses duymak istemiyorum diye
bıktım artık ya ehliyeti alalı 7-8 ay oldu, daha onceden de kullanıyodum, nıye boyle bu ya
he bı de babamdan bile guzel sürüyorum, adam viraja 80 le falan giriyor :D ama babama hiç bir şey denmiyor.
annem bir gun benı delirticek.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer