Hiç bir akrabalık bağımız yok 4 kız 1 erkek bir evde kalıyoruz hepşi benim kız kardeşim gibi dışarıdan bakınca garip görünürmü siz kalırmısınız
Okdar yakınız ki annem babam anne baba diyorlar?
Hiç bir akrabalık bağımız yok 4 kız 1 erkek bir evde kalıyoruz hepşi benim kız kardeşim gibi dışarıdan bakınca garip görünürmü siz kalırmısınız
Okdar yakınız ki annem babam anne baba diyorlar?
Siz rahat bir şekilde anlaşabiliyor iseniz, rahat bir şekilde geçinebiliyorsanız, birbirinizi sevip saygı duyup kafalarınız uyuşuyor ise bence pek bir sorun olmaz, tabiki dışarıdan insanlar çok fazla konuşabilir çok olumlu veya çok olumsuz bir sürü şey diyebilir ama önemli olan sizin kararınız sonuçta birlikte yaşayanlar sizlersiniz.
Dısarıda herkes bizi kardes diye biliyor
Cevap
2Cevap
Yaşıyabilir normal
Normal aile ortamı gibi zaten bişey olmaz
Yaşar abi sorun olmammali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?