Merhabalar, ben 27 yaşındayım benim lise çağında erkek kardeşim var. Geçici bir süre bizim yanımızda kalıyordu. Kazara, kardeşimin telefonunda bazı görüntülere şahit oldum ve kardeşime çaktırmadım ama Akşam kardeşimi alıp bu konuyu uygun bir dille konuştum. Ne dersem inkar etti, ancak inkar ettiği şeylerin doğru olduğunu hareketlerinden, tepkisinden anladım. Biraz moralim kaçtı, biraz pişmanlık, sitem... Duygu karmaşası yaşadım. (Lütfen yok niye utanıyorsun, pişmanlık duyuyorsun gibi duyar kasmayın) böyle bir durumda kimin ne hissettiğini anlayamazsınız. Biraz daha konuşunca ne evet ne hayır dedi. Yumuşak bir dille, kırmamaya dinlemeye özen gösterdim. Sonra açıldı, kendini erkek gibi hissetmediğini, erkek arkadaşı olmadığını söyledi. Hep kızlarla arkadaşlık kuruyormuş, okulda erkek gruplarına dahil olamıyormuş...
Arkadaşı olmadığını biliyordum, asosyallik sanıyordum ve hatta öncesinde bir psikolog arkadaşımdan, onun için randevu bile almıştım. Bana "kendimi çok zorladım erkek gibi olmaya çalıstım ama olmuyor ben senin gibi değilim abi" gibisinden şeyler dedi. Her sözü aklıma takıldı, en çokta, ben senin gibi değilim abi, sözü. Hatta kendisine erkek, oğlan, abi vs. denilince bile zoruna gittiğini kendini kız gibi hissettiğini söyledi. Ne desem bilemedim, bu konunun cahiliyim, ne söylersem ona daha çok zarar veririm, incitirim diye endişeleniyorum. İkimizin arasında kalacak diye yemin ettirdi, anneme babama söyleme dedi, eşime bile söylemedim. Bugün tekrar konuşup bir terapiste veya psikoloğa götürmeyi düşünüyorum. Ben aynı zamanda babayım, küçük oğlum var ve oğlum ile kardeşimin bir farkı yok benim için. Dediğim gibi, bilmediğim konu, linçleyecek, duyar kasacak olanı engellerim. Değerli görüşlerinizi yazabilirsiniz, terapi almaya hazırlanıncaya kadar nasıl ilgileneceğimi bilmiyorum.
Arkadaşı olmadığını biliyordum, asosyallik sanıyordum ve hatta öncesinde bir psikolog arkadaşımdan, onun için randevu bile almıştım. Bana "kendimi çok zorladım erkek gibi olmaya çalıstım ama olmuyor ben senin gibi değilim abi" gibisinden şeyler dedi. Her sözü aklıma takıldı, en çokta, ben senin gibi değilim abi, sözü. Hatta kendisine erkek, oğlan, abi vs. denilince bile zoruna gittiğini kendini kız gibi hissettiğini söyledi. Ne desem bilemedim, bu konunun cahiliyim, ne söylersem ona daha çok zarar veririm, incitirim diye endişeleniyorum. İkimizin arasında kalacak diye yemin ettirdi, anneme babama söyleme dedi, eşime bile söylemedim. Bugün tekrar konuşup bir terapiste veya psikoloğa götürmeyi düşünüyorum. Ben aynı zamanda babayım, küçük oğlum var ve oğlum ile kardeşimin bir farkı yok benim için. Dediğim gibi, bilmediğim konu, linçleyecek, duyar kasacak olanı engellerim. Değerli görüşlerinizi yazabilirsiniz, terapi almaya hazırlanıncaya kadar nasıl ilgileneceğimi bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer