Kardeşimin Eşcinsel olduğunu öğrendim ne yapmalıyım?

Merhabalar, ben 27 yaşındayım benim lise çağında erkek kardeşim var. Geçici bir süre bizim yanımızda kalıyordu. Kazara, kardeşimin telefonunda bazı görüntülere şahit oldum ve kardeşime çaktırmadım ama Akşam kardeşimi alıp bu konuyu uygun bir dille konuştum. Ne dersem inkar etti, ancak inkar ettiği şeylerin doğru olduğunu hareketlerinden, tepkisinden anladım. Biraz moralim kaçtı, biraz pişmanlık, sitem... Duygu karmaşası yaşadım. (Lütfen yok niye utanıyorsun, pişmanlık duyuyorsun gibi duyar kasmayın) böyle bir durumda kimin ne hissettiğini anlayamazsınız. Biraz daha konuşunca ne evet ne hayır dedi. Yumuşak bir dille, kırmamaya dinlemeye özen gösterdim. Sonra açıldı, kendini erkek gibi hissetmediğini, erkek arkadaşı olmadığını söyledi. Hep kızlarla arkadaşlık kuruyormuş, okulda erkek gruplarına dahil olamıyormuş...
Arkadaşı olmadığını biliyordum, asosyallik sanıyordum ve hatta öncesinde bir psikolog arkadaşımdan, onun için randevu bile almıştım. Bana "kendimi çok zorladım erkek gibi olmaya çalıstım ama olmuyor ben senin gibi değilim abi" gibisinden şeyler dedi. Her sözü aklıma takıldı, en çokta, ben senin gibi değilim abi, sözü. Hatta kendisine erkek, oğlan, abi vs. denilince bile zoruna gittiğini kendini kız gibi hissettiğini söyledi. Ne desem bilemedim, bu konunun cahiliyim, ne söylersem ona daha çok zarar veririm, incitirim diye endişeleniyorum. İkimizin arasında kalacak diye yemin ettirdi, anneme babama söyleme dedi, eşime bile söylemedim. Bugün tekrar konuşup bir terapiste veya psikoloğa götürmeyi düşünüyorum. Ben aynı zamanda babayım, küçük oğlum var ve oğlum ile kardeşimin bir farkı yok benim için. Dediğim gibi, bilmediğim konu, linçleyecek, duyar kasacak olanı engellerim. Değerli görüşlerinizi yazabilirsiniz, terapi almaya hazırlanıncaya kadar nasıl ilgileneceğimi bilmiyorum.
Kardeşimin Eşcinsel olduğunu öğrendim ne yapmalıyım?
Cevapla