Cafede, iş yerinde, veya başka bir sosyal alanda tek takılan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce onlar sizin için daha mı çekici olur yoksa yalnız ve yıkık imaji mi oluşturur? bu yazıyı okuyan yorum yaparsa çok sevinirim
Cafede, iş yerinde, veya başka bir sosyal alanda tek takılan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla