Neden kanka olan kızlar birbirlerinin her fotoğrafına yapmacık yapmacık yorum atıyor neden yani? Hadi bir atarsın iki atarsın ama bakıyorum bazı kızlara yorumlar hep aynı kişilerden aynı şekilde 😂hep bu 🔥❤️😍 Gibi gibi çok güzelsin, bebek gibi hepsinin aynı tarz da neden yani hayır bu yorumların sahte olduğu o kadar belli ki 😂

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Gerçekten içtenlikle düşünmüyorsam emoji ponçikliği de yapmıyorum kesinlikle. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Karıların hayatı kolpa kanka, genel olarak yapmacık olmayan hemcinsin mi var?
Kanka su fotoma iki yorum atsana be
- off dustum
- ilah misin be
-🔥🔥🤒
Estağfurullah ilah mısın ne ya dinden çıkarsınız
Hiçbir yakın arkadaşımın fotoğrafına yorum atmadım açıkçası bana da çok yapmacık duruyor.
İlgi görmek için yapıyorlar bende burdayım kafasındalar
Aşırı itici. Kadınlar hep yapay ve samimiyetsiz takılıyor, hiç de doğal değiller.
Allahım sana şükür bunu bir kızdan duydum 😁
Ama çok yapmacıklar ya 😂
Seni hemen koruma altına alalım böyle düşünen biri olarak ki katılıyorum sana😁
Instagram kullanmıyorum ara sıra girerim ayda yılda bir
Cidden ya bi de hemcinslerine yapmacık canım bebeğim vb demeleri yok mu...
Atmıyorum beğenip geçiyorum
😂Komik ya hiç sevmem
Bir kez yazarım da abartmaya gerek yok bence kkfkf
Bazen denk geliyorum midem bulanıyor
Kızlar yapay sahte normal çünkü karakter yok
Sahte samimiyet işte
Xper kasmak için yorum yapıyorum #2
Instagram diyorum KS demiyorum
Yanlış anladın xper puanım çoğalsın diye her şeye görüş yazıyorum.
Ergenkolik onlar
Yakınız diye ys