AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Evet kesinlikle bu daha iyi
:D :D bunda da aynı sorun olmaz umarım :D
Olursa da artık yapcak bi şey yok vedalaşırsınız olur biter😅 eig seçmeyin sakın
ben seçmiyorum da KS otomatik filan seçerrse :D :D gitme hemen ya daha 1000 tane sorum var sdfdsfd normal soru sayım az olsa da dsfsdf
Buyrun sorun neymiş 1000 soru😅
şimdi onları geceye doğru sorarım başkaların önüne de çıkıyor ilk kez yorum atınca geriye doğru düşsün az sfsdfsdds
Pardon ne gibi sorular onlar acaba🤨 bence 600 olandan devam edebilirdik daha iyiydi😅😅😅😅
Hiç öylesine sorular ya :D :D 600 olan da aldı başını gittiydi :D :D sdaddsa
1000 olmalıydı bence 😅
bu diğer sorularımız da ki görüşlerle ne 1000'ler görürüz biz daha sfsdfsdf
Tabi siz maşallah o kadar soru sorduğunuz için normal
Daha ne sordum ki :D hep havadan sudan konuşuyoruz sfsdfsdd
Hayır KS için sorduklarınızı demiştim😅
KS'de normal sorum 2 3 tanedir sdfsdfd Diğer sorular genel de seenin sevmediğin kategoride :D
Tahmin etmiştim zaten😏
:D :D Sormam konuştuğum anlamına gelmiyor ama sadece soru işaretleri gidiyor kafam da veya bazen yüksek olunan zamanlar da aniden sorulmuş sorular oluyor :D
Her neyse buna karışmıyorum sadece tahmin etmiştim dedim
:D :D Her erkeğin vardır böyle soruları tahmin etmek zor olmasa gerek :D
Yani googleden her şey öğreniliyor zaten çok da gerekli mi değil bence
Konuşarak deneyimlemek farklı bir duygu diyelim. Bir de ben sende şeyi merak ediyorum neden özel soruları cevaplamaktan kaçınıyorsun :D Cinsellik olarak algılama soruyu özel hayatın vb gibi :D
Neden cevaplayayım? Arkadaş değiliz mesajlaşmıyoruz ve gerek duymuyorum özel hayatımı paylaşmaya
Merak ettim ya kızma hemen :D
Kızmıyorum açıklama yapıyorum
Öyle bir sert açıklama gelince dedim Kızdırdık hocamızı :D :D kafamıza yiyecez masadakileri :D
Masada değilim ki şu an ama olsaydım delgeç güzel fikirmiş😅
Masayı temizlemek için beni kullanıyor hocaya bak ya sdfsdfdsf
Ne alakası var sadece kafanıza denk gelirse güzel kanatır😅 hastane masrafı çıkarmaz ama tam kıvamında
:D :D Çok haşin bir hocamız var onu anlıyorum buradan dfgdgg
Eh mecburen öyle olmak zorundayız sert durmazsak suistimal ediliyor
Bak sen şu öğrencilere hemen suistimal peşindeler hocamızı :D
Gerekli cevaplar alınıyor merak etmeyiniz
Heyt bee işte hocaların şahı bu Kadın :D kızdırmayın hocamızı :D
Şu an ciddiyetimi bozuyorsunuz gerçekten 😅😅😅
Otoritenizi zayıflatmamak için okulda olduğunuz sürece daha az komik şeyler söyleyeceğim :D
Otoritemi her türlü sağlarım ben işi şakaya vuruyorum sadece. Zaten çok sıkıntılı birgün oluyor
Öğrenciler mi problem yapıyor ne olduu kii
Öğrencilerimden biri bayıldı. Ve bir hocamızda gelmediği için derslere biz giriyoruz. Her şey aksadı
Çok geçmiş olsun. Hoca da tam gelmeyecek zamanı bulmuş haber etmeden yapılır mı bu
Onunda oğlu hastanede yani bugün bir garip gerçekten
Bugün çok yoracaklar seni desene
Hep yoğunda aslında ama bugün öğleden önceside çok yopun oldu
fazla yorma kendini ya sonra akşamdan erkenden uyuyorsun yorgunluktan
12 buçuk 1 gibi uyuyorum ve sabah 6 da kalkıyorum sizce bu erken mi yani😬😱
belki seninle konuşmaya doyamıyorum bben :D
Gün içinde her gördüğümde yazdım yok artık😱 ve hiç 2 saati geçmedi o aralıklar bence abartıyorsunuz
Yok uzaktan olunca konuşmamız doymam zor oluyor sohbetine :D
Hayır önemli bi şey de konuşmuyoruz ama sizinki bence tamamen inattan kaynaklı
inat ile yapacak olsam bence araya zaman koyuyor olurdum :D benim ki sizi tanıma merakı
Tanıma çabasında değil gibisiniz sadece vakit geçirmek için yazıyor gibisiniz
vakit geçirmek için farklı şeyler de yapılabilir bence :D
Altında ima ararsam engellerim bence bu tür konuşmaları bir daha yazmayın
ima arayacak bir şey söylediğimi düşünmüyorum açıkcası. Eğlenmek için vakit geçirmek için yazdığımı kabul etmediğimi belirttim sadece
Dediğiniz gibi olsun.
Farklı bir amacım olsa zaten bunu saklamadan belirtirdim. Çünkü arkadan iş çevirmeyi seven birisi değilim
Bunun farkındayım isteseydiniz burada size yürüyecek onlarca kız var zaten. Ben sadece konuşmanın gidişatı başka yere gitmesin diye uyarımı yapıyorum.
Konuşmanın gidişatı Sizin istemediğiniz hiç bir yöne gitmeyecektir Bundan gönül rahatlığı ile emin olabilirsin. KS de cinsellik konuların da fazla takılıyor olmam seninle de aynı şeyleri isteyeceğim anlamına gelmez dediğim gibi sadece seni tanımak zaman geçirmek hoşuma gidiyor
Beni tanımıyorsunuz ki tanısaydınız eminim tek kelime bile etmezdiniz. Hayalinizde kumral uzun saçlı 1 63 boyunda falanım büyük ihtimalle ama değil. Ya da düşündüğünüz kalıplardan farklı da olabilir.
Seni herhangi bir kalıba koymadım açıkcası. Uzun boylu olman kısa boylu olman kilolu zayıf olman umrumda değil. Çünkü ben seni görerek konuşmaya başlamadım ki öyle devam etsin. Ben senin bu inatçılığını sinirli halini beğeniyorum
Niye bu kadar çabalıyorsunuz yani ne gerek var bu kadar uğraşmaya? Belli ki karşınızdaki kişi size hiçbir yol ve fırsat tanımıyor yani şu an gidip başkasıyla da olabilirsiniz ben erkek olsam uğraşmam. Mevzu sadece inatçılığım ve sinirim mi gerçekten yoksa başka bir şey mi
Sende bildiğim o 2 duygudan başka bir şey yok başka ne olabilir bilmiyorum açıkcası. O kadar kız var evet doğru ama bazen erkeklerin hissettiği duyguları kadınların anlaması zordur. Erkekler de bazen kadınları anlamaz ya. Bana hem zor olan bir insan daha fazla tutkulu gelmiştir her zaman
Garip bir teori. Uğraşmaya devam o zaman inadı kırılacak olan kim olacak🤔
İnadını kıramasam bile Seninle konuşmak da güzel bir duygu bundan emin olabilirsin
Benimle konuşmak güzel değil öyle olsaydı yalnız kalmazdım. Başım ağrıyor gerçekten bana unutamadığınız bir anınızı anlatır mısınız?
Unutamadığım bir anım fazla olmadı açıkçası. Ama unutamadığım bir şey var okulla alakalı. Lise 1 deyken tembel bir öğrenciydim O zamanlar Müdür yardımcısı senden adam olmaz bir baltaya sap olamazsın demişti. 10 Sınıfta bilişim teknolojilerini kazandım yine yapamazsın seni marangoz yapalım diye uğraştı epey bir uğraştı hem de öyle böyle değil. 11 12 derken Mezun olacağım yıl okuldan ayrılacaktı, O zaman okulu 1. lik ile bitirmiştim kendi bölümüm de O zaman bile yüzüme bakmadan bir özür bile dilemeyi çok görerek gitmişti.
Onunla da inatlaştınız yani🤔😬🙃😂
Evet :D İnatlaşıp da kaybettiğim hiç olmadı
Geçmiş olsun şimdiden😂😂
Size de öyle geçmiş olsun :D :D
Eee başka?
Kaybetmek benim mizacım da yok :D Aslında Kaybetsem bile kazanmış olacağımı düşünüyorum :D
Üzülecekseniz bile mi
Üzülmekte bir başarıdır insan olduğumuzu hatırlatır bize
Pollyanna'yla nasıl bir akrabalığınız var hemen anlatınız lütfen
:D :D Hiç akrabalığım yok oysa ki nereden çıkardın
Sürekli olumsuz şeyleri olumluya çevirmeye çalışmanızdan tabiki😂
:D Sorma valla. Seninle konuşuyorum birisi mesaj attıydı cevap vermedim diye engel yedim az önce sfsdfd birde trip yedim üzerine ulan 5 satır konuşmuşluğumuz yok niye cevap vermedin diyor meşgulum hocamla konuşuyorum diyince hop engel sdfsdf
Hahaha daha neler ya lütfen işlerinizi ve arkadaşlarınızı aksatmayınız. Çünkü bende çok girmiyorum çok yoğun bir gündü benim içinde fark ettiyseniz
Fark ettim ben de az önce toplantıdan çıktım 🤣🤣 arkadaşı tanımıyorum açıkçası neden Trip yediğimi de anlamadım 😁
Bilemiyorum yani çeşit çeşit insan var. Siz toplantıdan çıktınız bense toplantıya gireceğim🙄
Hayatımız toplantıya girmekle çıkmakla geçiyor valla 😁
Çok şükür bitti
Hadi geçmiş olsun 🤣🤣🤣
Eyvallah 😂👍
Yorma artık kendini daha fazla eve geç bir kahve iç de dinlen 😁
Marketteym geçeceğim birazdan
Doldur tabi buzdolabını güzelce 😁😁
Doldurmak mümkün mü sizce?
Mümkün neden mümkün olmasın da arabaya koyunca doluyor 🤣🤣🤣
Ama sorun bakalım para yetiyor mu😂
Hızlı kosabiliyorsan yeter bence 🤣🤣🤣🤣
Daha neler bi de çalıyım yani😱😱😱
Çalmak değil hızlı kosamayan market sahibinin suçu o 🤣🤣🤣
Çok komik😏 ben öyle biri değilim yalnız
Zaten gül diye şey ettim 😁😁😁
Gülemedim😂😂
Benim kötü espri yetenegimden kaynaklandığını düşünüyorum 🤣🤣
Yüzünüze karşı demeyelim öyle😂
Olsun canım ne olacak sorun etmem ben 🤣🤣🤣
Peki bay Bond 😂
:D dün gece yatarken acaba bu bond nereden çıktı diyordum sonradan nick de ki 007 aklıma sfsfsd
Şaka mı yapıyorsunuz ya. 😂😂 James Bond yazmıştım bir defasında demek ki o kadar dikkatsizsiniz
Bazen dikkatim dağılıyor ya :D Dikkat toparlamak zordur bazen :D :D
Belli oluyor bay Bond bence yakıştı 😂😂
:D :D Yeni isim bulmakta isminize yok hocam :D :D
Lakap bulmayı seviyorum diyelim😂
Eski lakap bulucu hocalarımızdan kim kaldı sanki ya :D :D
Hahaha yok ya normalim o benim😂
:D :D Seviyorum bu halinizi ama hocam çok cana yakın geliyor :D :D
Siz bi de öğrencilere sorun onu😂
Her öğrencinin bir lakabı varsa ooo baş edilmez valla :D
Yok onları isim soyisimle ezberliyorum😂
Desenize hafızanız zehirr gibii :D :D
Yani sayılır o yüzden yalanları kolay yakalıyorum😂
Bende yakaladınız mı bir şeyler bari :D
Yakaladığım detayı söylemiştim zaten daha önce buradaki 10. Yılım demiştiniz ya o işte.
Oda yalan sayılmaz :D Sadece kelime oyunu vardı orada :D
Sanırım orada yalan söylemeniz gerektiğini fark etmişsinizdir zaten😂
KS nin yalancısıyım ben 🤣🤣🤣 kendimi bildim bileli KS de olunca malum🤣🤣
Sıkılmıyor musunuz?
Neyden 😁😁
Sürekli KS de takılmaktan
Aslında bu kadar uzun süreli girmem sen olduğun için sıkılmıyorum ama 😁
Halbuki çok sıkıcıyım bence
Hiç sıkılmıyorum valla ben seninle konuşurken 🤣🤣
Ya ben sıkılıyorsam🤨
Olabilir tabi sıkılıyor isen seni tutmak yakışı kalmaz bana da
Boş boş konuşuyoruz gibi duruyor belli bir fikir beyan etmiyoruz. Sorularınız vardı hani nerde
Valla o sorular sabah ki konuşmamızda ve söylediklerim den sonra sormamin doğru olmayacağını düşündüm dedim memo kendine gel böyle abuk subuk sorular sorulmaz bir kıza diye vazgeçtim ondan o sorulardan 😁
Evet tebrik ederim şu an böyle dediğiniz için merak ettim neydi onlar
İlk erkek arkadaşınla nasıl tanıştığını merak etmiştim açıkçası
Ortak arkadaşların olduğu bir mekanda
Genç miydin o zamanlar da
Üniversitedeydim
Epey genç çıktın valla benden de genç çıktın 😁😁 ben de lisedeydim o zamanlar sanırım
27 yaşındayım genç sayılırım bence😂
Gençsin tabi 🤣🤣 ama o zaman daha genç çıktın ilk görüş de aşk filan mı senin ki de nasıl oldu 😁😁
Hayır ilk görüşte soğuk ve şımarık gelmişti ama bir de herkesle muhattap olmayan bir tipti ya da öyle gösterdi
Seni kandırmayı başarmış valla helal olsun 🤣🤣
Aslında kandırılmak istedim belki de bilmiyorum neyse başka soru alayım
Evlenmeyi düşünüyor muydun peki o zamanlar bir şeyler yaşamadan önce
Evet evlenmeyi tabiki de düşünüyordum düşünüyorduk
Ama gitti aldatmayı tercih etti ama şunu anlamıyorum durduk yere mi aldattı onca şey yasanmisken kavga vb şeyler olmadı mi
10 gün önce benimle konuşurken pat diye Instagram profili değişti. Biz öyle sık konuşmazdık bu arada. Çok olgunduk vıcık vıcık sabah günaydın gece iyi geceler muhabbetimiz olmazdı mesela
Ciddi olamazsın ya ben bile sana daha çok günaydın demişim o zaman sen de ondan sıkıldın 😁🤣🤣
Ondan mı sıkıldım sizden mi onu anlayamadım kimi kastettiniz
Benden sıkılmış olma ihtimalinden ya çok günaydın diyorum ya 😁
Yoo sıkılmadım sadece onunla öyleydik en başta öyle başladığı için öylede devam etmişti
Garip geldi yanlış anlama ama 😁 ben böyle birisiyle ilişkiye girmezdim acikcasi
Kapatsak mı konuyu? Başka sorunuz varsa alayım.
Peki canınızı daha fazla sıkmış olmayayım bu konu ile aklıma başka soru gelmiyor çünkü ne sorsam kizacaksin gibime geliyor hep özel hayatına giriyor sorularım 😁
Kızmıyorum sadece hatırlamak hoşuma gitmiyor geçmişte kaldı ve ben canımı bunun için neden sıkayım.
Başak Burcu erkeği sevilmez mi? ↗ bu soruyu sizin sorma ihtimaliniz kaç😂
🤣🤣 Ben sormamışim 0 ondan 😁😁 sen geçmiş ile alakalı bir şeyler sormak istemiyor musun peki hiç
Sizinle mi ilgili
Evet ben konuştuğum insanı zamanla merak ederim hani geçmiş olarak değil de ne yaşadığını neler çektiğini detaylara fazla takılıyorum galiba z😁
Kaç sevgiliniz oldu sanırım bunu merak edebilirim
1 tane oldu oda KS den di her şeyin ilki diyecem de bazı şeylerin ilki bile yok daha 0. Diyebiliriz 😁😁 çok uzun zaman oldu oda senin gibi inatti
Şaşırdım daha fazla olduğunu düşünmüştüm
Ben fazla girişken olamıyorum kadınlara karşı ya sayı seninle aynı 😁 zaten bana pek baktıkları söylenemez
Profil gerçekse kötü bir tip değilsiniz ki
Gerçekte göbekli bir insan olunca 😁 insanlar dışarıdan fazla ön yargılı oluyorlar maleseff
Göbek gidebilir ağır spor yapılsa gider yani bu bir ölçüt değil sanki🤨
Spor yapıyorum 6 aydır ya 😁 işte insanlar bunu kıstas olarak alıyor malum ondan fazla bir kız arkadaşım olmadı 🙄🙄
Eh o zaman gider o kilolar merak etmeyin kız arkadaşınız da olur büyük ihtimalle
Kız arkadaştan çok artık hayat arkadaşı olur diye düşünüyorum tek yaşamaktan sıkıldım artık 😁
Aileniz hayatta mı?
Hayattalar ama ben tek yaşadığım için genelde her şeyi tek yapıyorum tek yiyorum tek geziyorum hep tek hep tek
Onlarla bağınız kopmuş gibi konuştunuz?
Yok kopma da yine de herkesin belirli bir yaştan sonra hayat arkadaşına ihtiyaç oluyor bir de erkek isen malum
Anladım. Umarım istediğiniz kişiyi bulursunuz
Buldum da yuz vermiyor hiç 🤣🤣🤣
Yapacak bi şey başkasını bulcaksınız o zaman
Başkasını bulana kadar bu yatağın şok yani hep boş mu duracak 🤣🤣🤣🤣
Orası sizin bileceğiniz iş ben nerden bileyim
Öğretmen değil mi mesleğin 🤣🤣🤣
Bunla onun ne alakası var ya
Öğretmenler her şeyi bilir 🤣🤣🤣
Yok öyle bir şey yalan hepsi
🤣🤣🤣 sen çok komik bir kızsın ya bayılıyorum valla 🤣🤣🤣
Size öyle geliyor bay Bond
Demek ki öyle hissettiriyorsunuz hocammm
Ne diyim öyle olsun
Teşekkür ediyorum hocam keşke hep böyle dursa zaman ilk tanıştığımız zaman da
Zaman durmaz her şey bitmeye mahkumdur
Belki kuantum evrenin de sonsuzdur zaman 😁
Başka sorularınız vardı sanki neydi onlar
Şuanda aklımda kalan sorular geceye uygun olan ve senin cevaplamaktan itina edeceğin sorular ama 🙄🙄🙄
Şöyle eğer cevaplayacağım sorularsa cevaplarım zaten değilse başka soru derim
O zaman o soru tarzından devam edeyim hani biraz daha genel olacak ama yine senin hakkında özel sorular olacak 😁
Mesela🤨
Hep merak etmişimdir hocalar öğrencileri arasında yakisikligi bulduğu onu düşündüğü bir öğrencisi olmuş mudur diye
Yakışıklı öğrencilerimiz tabiki var ama o gözle hiç bakmadım. Kardeş gibi geliyor öğrenciler o şekilde bakamıyor ki insan
O gözle bakacak olsaydın peki öyle birisi olur muydu söyle gözünün önünden gecirsen
Olmaz ya hem yaş farkından dolayı hemde gerçekten öyle düşünemem gerçekten
Peki güzel bir öğretmen ornegisin ben buna inanıyorum senin sormak istediğin bir şey var mi devam edeyim mi
Aklıma gelmiyor bi şey buyrun sorunuz
Ünlü birisini düşünelim mesela onunla 1 gün boyunca vakit geçirme şansın olsa neler yapardın 24 saat boyunca tabi bu ünlü gerçekten senin hoşlandığın ve karşı cins olacak
Hiç öyle bir hayalim olmadı ama oturup sohbet ederdim ve kendi filmini ya da müziğini dinlemeyi isterdim birlikte
Bildirim gelmedi abi ya 🤣🤣
Abi mi😂
He ya bildirim vermiyor bu KS kafayı yedi z🤣🤣🤣
Normaldir bence 😂
Şimdi senin uykun gelecek daha geceye özel soruların %1 ini bile soramadım 🤣🤣
E sorun zaten gece daha ne kadar gece olacak
Daha kararsın dediydim ben ya 🤣🤣 gece 1 2 daha iyi olmaz mı 😁😁😁
Naptın ya günlük 5 saat anca uyuyorum yazık değil mi
Kıyamam ki 😁 Peki yine özel bir soru daha Normal günde rahatlamak için bir şeyler yaparız ya bunu ev dışına taşıdığın oldu mu hiç iş yeri gibi mesela
Bu çok özel bir soru ve böyle bir şey yapmam tabiki de
Gece soruları özel olması ya amacı biraz da 😁 garip bir düşünce olabilir sıra dışı geliyor bana
Saçma bence ama neyse başka
Uyurken pijama giyiyor musun 🤣🤣🤣 ne kadar özele inebilirim kestiremedigim için 😁😁
Kıyafetle yatıyorum ben direk abiye en tercih ettiğim😏😬
🤣🤣🤣 abiye ile de yatmadım demezsin yatakta tek mi kalıyorsun ya yattığın oda da 😁😁
Hayır kardeşlerim var yanımda
Kizacaksin diye daha özele girmeye korkuyorum 🤣🤣🤣
Muhtemelen kızarım
Kizmani göze almalı mıyım sence 🤣
Engeli basarım iyi olur
O zaman hiç göze almayayım 🤣🤣🤣
Yoo alın
Yok yok engellenmek istemem🤣🤣🤣
Her şeyi sorun ki konuşacak şey kalmayınca vedalaşın ha ben cevaplar mıyım onu bilemem
Emin ol konuşacak bir şey kalmama şansı yok sorudan soru türer 😁 kaldı ki ben seninle her konuda konuşmayı sohbet etmeyi seviyorum okulundan hayatından her şeyinden sana saçma geliyordur belki de ben seviyorum seninle konuşmayı
İlk günler konuşmak zevkli gelir sonrasında değişecek bu durum
Hiç zannetmiyorum açıkçası daha fazlasını sormak daha fazlasını öğrenmek için senden seni daha fazla tanımak için daha fazla sorum olacak hep seni kizdiracam😁😁😁
Hiç sanmıyorum o kadar hissizim ki kızdığımı düşünüyorsunuz ama hiçbir duygu hissetmiyorum. Neyse başka sorunuz vrsa sorun
Kizmayacaksan soracam ama cooook özel
Buyrun sorun çok özelse cevap vermem geçerim zaten
Hiç yakın zamanda tatmin oldun mu yoksa artık hiç yapmıyor musun
Özel soru ve ilgilendiğim bi şey değil desem yeterli olur sanırım
Anladım şimdi 😁 bu gece epey özel soru sordum sende cevapladin çok teşekkür ederim uykun varsa tutmiyim istersen
Uyuyacağım birazdan. Varsa sorunuz alayım uyumadan önce
İse giderken bugün de iç çamaşırı giymeden gideyim dediğin oldu mu hiç peki
Çok saçma bir soru tabiki hayır öyle şey mi olur ya
Bazen kadınlar sutyenin sıktığını rahatsiz ettiğini söylüyorlar ondan merak ettim 😁
Neyse başka
Evde giyiyor musun peki 😁
Ya çok saçma geliyor bu sorular.
Çok garip aslında genelde normal olarak düşündüğüm şeylerdi ama sen öyle düşünüyorsan tabi bir şey diyemem ki senin var mı merak ettiğin peki
Hiç yok
Seni bir yanım çok takdir ediyor gerçekten ya
Ne açıdan
Cinsellige bakış açından çok oturaklı bir kızsın
Hissizleştiğim içindir. Var mı başka sorunuz
Daha çok da geç oldu sen yat hadi vicdan yaptırma bana 😁
Sorar mısınız merak edince güzel olmuyor
Seni başkasının hayal etmesi seninle bir şeyleri hayal etmesi ne düşündürürdu sana gelip söylese
İğrenç hissettirirdi benim haberim olmadan yaptıysa bunu. Midem bulanırdı
Peki ya sevisirken en fazla ne kadar ileri gittin desem ne derdin
Cevaplanmaması gereken bir soru benim için değil herkes için aynı. Biriyle bi şey yaşadıysak şayet bu o kişiyle aramızda kalmalı anlatılması doğru değil
Kişi bazında değil de o zaman şunu yapmazdım diyebilir misin
Bu mahremiyet sınırını aşıyor cevaplamam başka
Bence bugünlük yeter 😁 çok güzel cevaplar verdin şunu da eklememe müsadere et lütfen belki bu sohbete konuşmaya yukseldigimi düşünebilirsin ama sadece merakımdan sordum bir çoğunu
Düşünmedim çünkü bi şey hissedebileceğiniz cevaplar vermedim size. İsteyen çok kolay yapar bunu. Neyse geç oldu zaten iyi geceler
Ben tekrar teşekkür ediyorum sana her şey için yarn sabah görüşürüz 😁😁
Bıkmadan hergün yazacaksınız yani
Evet 😁 amacım sadece cinsel sorular konuşmak olmadığını seni daha yakından tanımak istedigimi anlarsın umarım
Hayatımı asla paylaşmayacağımı ve Size asla güvenmeyeceğimi de sizde anlarsınız umarım
Peki guvenmeyin paylaşmayın ama ben her gün yazacam ta ki artık sen yazma diyene kadar
Siz bilirsiniz nasılsa sıkılıp cinsellik konuşmak isteyeceğiniz biri olacak o gün geldiğinde onu tercih edeceksiniz
Seninle konuşurken başkasıyla konuşacak vakit ayiracagimi zannetmiyorum açıkçası cinsellik için de açlık duyduğum da hayal gücüm yetiyor şimdilik
Benim vaktim olmadığında başkasına da ayıracak vaktiniz olur illaki
Senin vaktin olmadığın da olana kadar beklerim bende
Neyse geç oldu ben yatıyorum iyi geceler
Iyi gecelerrrr
Günaydın :D Geç gelince yazmayacak sandın dimi :D :D
Günaydın😂 inadı bitti dedim😂😂
Yok bitmez :D Kahvaltı yaptım sabah bakmam gereken saçma bir iş vardı ona baktım sonra çayımı aldım hocam çok yalnız kaldı geleyim hemen dedim dfgdgdf
Erken gelsrydiniz bakamazdım zaten. Şu an küçük bir boşluğum oldu bende kahve içiyorum
Oh oh afiyet olsun :D Uykunu alabildin mi bari hocam :D
5 saat uyku yetiyor ayakta durmaya
ben senden sonra uyuyamadım 2 3 saat yatakta döndüm galiba sabah bir kalktım 7 yat dedim memo daha 3 saat var mesaiye geri yattım :D
Mesainiz 10 da mı başlıyor
9 da başlıyor :D
İyiymiş biraz daha uyuma vaktiniz oluyor en azından
ben pc'yi açtıktan sonra mesai başladı sayarım :D uyusam da kalksam da önemli olan sprint için de işin bitmiş olması ya mesai kavramı pek yok ondan bizde :D
Özenmeli miyim😂😬
:D :D Sürekli insanlara açıklama yapmayı ve bazen matematik sorusu gibi sorunları çözmeyi seviyorsan özenebilirsin :D :D
Yok kalsın ben matematiği zerre sevmem
:D :D Matematik sorusu çözmüyorsun ya onun gibi problemler var sadece yani sorun çözmek olay :D Mesela diyor ki Ürünleri oluşturduk satılıyor biz bunları birde kategorilere ayırmak istiyoruz öyle düşün :D bu alt yapı var ama karma karışık yapılmış :D
Ben böyle iyiyim sanki ya dahasını kafam kaldırmaz zten,😬
:D :D Herkes bu işi böyle tiktok da görüyorlar çay demliyorlar pc'leri filan açıp toplantı yapıyorlar millet özeniyor vaoov ne harika işmiş şöyle böyle ama kimse arka planda ne olduğunu göstermiyor zorluklarını göstermiyor hiç :D :D
Eh her işin bir zorluğu var elbet napalım hayat şartları bu
öyle valla ama para kazanmak için çalışmak lazım kim kime yattığı yerden para verir ki :D sen verir misin :D
Yani niye veriyim mantıken 😬
:D :D Ondan çalışmak lazım hocam derse mi girdiydin :D
Hayır öğrencimle görüşme yapıyordum
Hee, Senin işin de zor valla benimkinden her gün herkese moral veriyorsun gazlıyorsun :D
Öyle oluyor biraz. Biraz da kızıyorum o da var
Çalışmıyorlar mı :D Neden kızıyorsun
Ödev yapmıyorlar
O Zaman haklısın kız tabi. Sen de beğendiğim bir nokta var ya :D bayılıyorum o noktana :D
Ney
Otoriter olma huyuna bayılıyorum ya :D Sözünü geçiriyorsun ya
Bunu bilemiyorum tam sözümü geçiriyorum diyemiyorum maalesef
Ergenliklerinden biraz başlarına buyruklarda ondan Normalde sözünü dinlerler :D Bir de aranız da ki yaş farkı fazla olmayınca :D
Onlar yaşımı daha fazla sanıyor ama 30 sanıyorlar beni😂 büyük duruyorum
:D :D Kafalarında ki olgun hoca tanımını oluşturmuşsun şimdiden ya :D
Olduğumdan büyük gösteriyorum birazda ondan sanırım
İnsanın yüz hatlarına bakarak karar vermemek lazım ya
Her neyse öyle işte bende durumlar
Kolay gelsin valla olgun hocam :D Öğle yemeğine çıkmadınız mı daha karnınız zil çalmaya başlamadı mı :D
10 dk sonra
Eyi az kalmış :D Bu arada 1000+ yorumu geçtik toplam da ne düşünüyorsun dgdfgdf
Hiçbir şey düşünmüyorum
Ne kadar açık sözlüsün ya :D
Öyleyimdir genelde
Bu hayatta tanıdığım en hissiz insan sen olabilirsin :D Ya sana ne yaşattılar gerçekten bu hale gelecek merak ediyorum
Bilmem zamanla oluştu yani
Bu zaman zarfında hiç. kimseyle konuşmadın mı bir şeyler yaşamadın mı ki kendini bu kadar kapattın. Ben seninle bu halini de çok seviyorum yanlış anlama ama merak ediyorum sadece
Konuştum tabi ama reelde hiç konuşmadım.
Sanal da KS de değildir herhalde :D
Instagram daha çok
İnstagram da insanlar iyi bulup birbirine yazıyor ya ben utanıyorum dfgfdgf
Aslında instadan tanışıpda yazdığım kimse olmadı hep farklı uygulamalardan oldu bi iki kişi o da
He şimdi anladım :D Peki ya sapıklıklarından çekinmedin mi benim gibi çıkmalarından korkmadın mı :D
Uygulamalar dediğim böyle düşündüğün gibi tinder falan değil. Sizin gibi derken bu arada
Cinsellige düşkün yani 😁 sürekli o konuda soru soran benim gibi 🥲
Konuşanların yani sanaldan konuşanların zaten iki amacı var ya sevgili yapmak ya da cinsellik başka bi şey yok ki
Sen bu konulardan pek haz etmediğin için konuşmazsın öyle birisiyle diye düşünmüştüm de
Arkadaş olarak konuşmuşluğum var ama sonra zaten kopuyor o bağ bi süre sonra
Cinsellik konuşmadığın için mi kopuyor sence
Yoo konuşacak bi şey kalmadığı için kopuyor
Aslında günlük rütinleri bile konuşsan ne yapıldığı vb şeylerde kopmaz da insanlar sanırım sabırsızlar istediklerini hemen elde edemiyorlar. Ya da istedikleri şeyi bulamıyorlar
Herkes sizin gibi konuşkan değil bence asıl konu o😂😂
Bence asıl konu sınırı olmaksızın hocam ile istediğimiz türden kafamıza göre konuşabilmemiz :D ve diğer kızlara hiç benzememesi :D
Ne açıdan yani
Yani gün içinde ne yaptığını sorabiliyorum veya aklıma takılan bir konuyu sana sorabiliyorum Çekinmiyorum seninle konuşurken :D aslında çekiniyorum da çaktırma :D
Farkındaysanız kafama uyan şeylerin cevabını veriyorum sadece. Her şeyi cevaplamıyorum
Olsun sorma cesareti vermen de bir şey :D Dedim ya her kadın senin gibi anlayışlı değil ki
O daha çok bi duygu beslemediğimden kaynaklanıyor aslında😂
Duygulu olsa sanırım bu sohbet tadından yenmez bir yemeğe mi dönüşürdü bilemedim :D :D
Muhtemelen ben sinirlenirdim ve sizi bezdirecek şekilde konuştuğum için beni engellerdiniz
Belki de sen engellerdin belli mi olur :D ama hocam hani açık konuşmak gerekirse ilk tanıştığımız sıralar da seninle cinsellik konuşmak nasıl olurdu merak etmiştim
Bu ben olmasamda merak ederdiniz yani başkasıyla da konuşsanız merak ederdiniz
Konuştuğum bir çok kişi oldu KS de hiç birini umursamadım açıkcası bu konu da dürüstlükle söyleyebilirim. Çünkü ben uzun süre sohbet etmeden karşımda ki insanı az da olsa tanımadan ona karşı bir istek besleyemiyorum
Bi şey diyemem bu sizin tercihiniz
Merak ettiğim reel de tecrübeniz var hocam ama sanal da da aynı durumu hiç yaşadınız mı daha önce peki
Ben size reelde veya sanalda tecrübem var demedim ki
Reel için tahmin yürüttüm sadece :D Sanal o kadar özel olmadığı için sordum açıkcası reel'e sallamasyon oldu biraz :D
Bunun mahremiyet çerçevesinde olduğunu söylemiştim yanıtsız bırakmıştım sizi ve yine öyle olacak
Hocam öyle diyorsa vardır bir bildiği :D :D Hocaların vurduğu yerde gül biter sdfsdfds
Aynen aynen
Senden hep kaçamak cevaplar alacağım sanırım hocacımm :D
Benden hiç cevap alamayacaksınız bay Bond
Hocam İnanın bu benim umrumda bile değil :D Sizinle konuşma keyfini bu konularda cevap alamasam da alsam da seviyorum her insana sizin gibi bir chatdaş nasip olmaz :D
Chatdaş ne ya😂😂 birkaç güne biter bunlar zaten
Hocam siz gitmedikçe sıkılmadıkça bitmeyecek lütfen bunu atlamayalım :D :D Chatdaş yorumdaş gibi bir şey işte :D
Yoruldum.
O zaman hocam diyecek bana fazla bir şey kalmadı Yorulduysanız. Müsadenizi isteyeyim
Müsaade sizin umarım her şey gönlünüzce olur...
Teşekkür ederim hocam güzel sohbetiniz için. ama bilmenizi isterim ben gitmedim. Siz gitmemi istediniz :)
Gidin demedim ki yoruldum dedim
Konuşmaktan yorulmuşsunuz demek ki hocam
Sizin için söylememiştim. Genel olarak yoruldum demiştim. Konuşmaktan yorulsam yazmam zaten mantıken
Araya birden yoruldum sözü girince dedim Hocam benimle konuşmaktan yoruldu galiba artık gideyim dedim bende :D Ben sizi 1 2 saat salayım o zaman da dersler bitmek üzeredir eve geçin de dinlenin az
Ben zaten müsait oldukça yazıyor fark ettiyseniz eve geçince yazmıyorum
Böyle sık sık seni tutuyor gibi hissettim de :D Eski arkadaşların çok şanslıymış valla
Nasıl yani neden?
Onlar Hocamın Full sürümünü görmüşler beğenmişler ben Demo sürümüyle konuşuyorum :D :D
😂😂😂 pişman olan da çok
valla hocam demo sürümü bu şekildeyse ben full sürümünü düşünemiyorum bile :D :D
Aslında olduğum gibiyim demo falan değil😂
full sürüm de tüm özellikler açık ama :D chatGPT'de herkese ücretsiz ama yavaş cevap veriyor işine gelmeyen konulara cevap vermiyor Plus moduna geçirince ne sorarsan sor cevaplıyor mesela sfsdfsdfsd
Çok komik gerçekten😏
Oyle ama hocam yalan mı 🤣🤣🤣
Bende hiçbir şeyin sürümü kalmadı görmüyor musunuz gerçekten
Vardır bende hocam ya surumsuz insan mı olur 🤣🤣
Duygusuz olunca sürümsüz de oluyor otomatikmen
Hocam buluttan sizin için özel bir guncelleme talep edelim model yılınızı söylerseniz 🤣🤣🤣
Gülmedim😒
Neden ya bu sefer güzeldi bence 🥲🥲
Sanırım modum düşük bugün
Olabilir yoruldun dün gece çok uyudun uykunu da alamadın normal bence de
Hayır aslında uykusuzluktan değil sanırım bazı şeyler canımı sıktı. Neyse sizde durumlar nasıl bu arada
Valla nasıl olsun işte yarın son iş günü tatile geldim sayılır spora gitmem yarın 5 de market alışverişi filan yaptım güzel ya valla çalıştık bugün de 3 gün sonra da maaş alacam kafam rahat epey 😁
İyiymiş. Antalyalı mısınız?
Ciks Ankaradayım 😁 konya da yaşadım epey
Ankaralı mısınız peki
Yok kahramanlıyim aslen Ankara'ya bur zamanlar okul için geldim
Karaman 😁
Anladım. Ama siz Konya da okudum demiştiniz neden okul için Ankara onu anlyamadım
2 yıllık konya 4 yıl için Ankara'ya gelmiştim
Anladım. Neden 00007
O kadar çok hesap kapatınca orada ki 0 uzadı gitti 🤣🤣🤣 7 de nereden geldi valla hiç hatırlamıyorum
Antalya'nın plakası sanmıştım
Antalya ya taşınmayı düşünüyorum aslında planlarım arasında vardı bu yılda kiralar uçunca malum devinmedim😁
Eh normal tabi orası
Araba da alacam gitmeden once 120k kredi çekecem işte 230k birikmisim var da araba beğenemiyorum bu aralar
Hayırlısı olsun sizin için
Teşekkür ederim darısı senin de başına hocam araba yakışır size
Kullanacağımı pek sanmıyorum ehliyet de yok zaten
Neden almadın ki ehliyeti
Kaza geçirdim daha önce alır mıyım bilmiyorum
Sen mi vurmustun
Yok hayır ben kullanmıyordum
O zaman alırsın ya korkma senin yapamayacağın şey yoktur bence
Uğraşmıyorum sadece
Araba kullanmak çok güzeldir ya zevk alırsın kullandıkça sabah işe gitmesi zor olmaz hem
Yürüyerek gidiyorum ben
Yorulmuyor musun sabah sabah soğukta
Alıştım
Telefonumu az şarjı edip gelecem hocam alışmayın hemen 😁
Keyfinize bakın bay Bond
teşekkür ediyorum hocam :D Bugün sizi gece geç saatlere kadar tutmayacam uykunuzu alamıyorsunuz vicdan azabı çekiyorum sonra :D
Sizlik bir durum yok. Ben normal olarak az uyuyorum
Neden ki uykuyu sevmiyor musun
Sabah uykusunu seviyorum diyelim
Ben de genelde saat 2 gibi bir uykum geliyor yatıyorum 3.30 a kadar bazen güzel oluyor 😁
Benim öyle bir şansın yok😂
Valla uykum geldiyse kimseyi dinlemem yoksa kafamı veremiyorum uyursam bir anda biter tüm işler 🤣🤣
Hayat size güzel 🤔
Hayat sana da güzel bir bana mı güzel 😁
Bana güzel olan bi şey yok pek
Sen şimdi bakmayı bilmiyorsun bence ondan bardağın hep boş tarafindan bakıyorsun gibime geliyor hocammmm
Bardağı kıralı çok olduğunda ortada görebileceğim bir bardak yok
Plastik bardak göndermek istiyorum hocam size 😁😁
Çöpe gidiyorlar
Yav hocam sizde bardağı kırmak çöpe atmak için yer arıyorsunuz ama olmaz ki 🤣🤣
Huysuzum diyorum inanmıyorsunuz napim
Çok ayıp hocam ne huysuzlugunuzu gördüm sanki de kuru iftira 😁😁😁
Kendim için söylüyorum yanlız🤔🙄
Olsun benim hocam öyle biri değildir candan ercetinden bir şarki girsin hemen buraya music.youtube.com/watch
Çok dinlediğim bir sanatçı değil
Olsun sonuçta onlar yanlış biliyor hocamin suçu değil huysuz olmak
Gerçekten nasıl bu kadar konuşabiliyorsunuz şaırıyorum yazılımcılafın az konuştuğunu sanırdım
İşte ben sandığımız inandığımız kalıpları yıkmak için gök yüzünden size gönderildim 🤣🤣🤣
-1 puandasınız biliyor musunuz
-99 olmaktan iyidir 😁😁😁
Sizin nazarınızda öyle
Hocam insanları sınıflandırmaya çalışarak kaybediyoruz aslında biliyor musunuz kuşu yüzme yeteneği ile balığı uçma yeteneği ile siniyoruz keşke herkesi yapmaya çalıştığı uğraştığı iyi olduğu konulara göre sinasak değil mi 😇
Kimseyi sınamıyorum. Herkes kendine göre yaşıyor bi şekilde
Genel olarak konuşmuştum oysa ki hocam ben siz ne düşünürseniz düşünün beyniniz de ne savaşlar veriyorsanız verin ne yok oluşlara şahit olmuş olursanız olun hep burada olacam isterseniz -1 verin isterseniz eksi sonsuz umurumda olmayacaktır
Kimse olamaz bu kadar bay Bond. Sadece yanımda olacağınızı sanıyorsunuz sonradan yetmeyecek size bu dahasını isteyeceksiniz
Fazlası nedir bilmem ne değildir onu da bilmem neden bu kadar ısrarcıyım onuda bilmiyorum açıkçası cinsellik olarak bir şey hissetmiyorum 4 5 gündür konuşmamıza rağmen normalde hissetmem gerekirdi ama hissizim sadece içimden bir ses bana her gün seninle konuşmam gerektiğini söylüyor sen benden sıkılıp bırakana kadar konuşmayı konuş diyor pes etme ne derse desin diyor susma anlat dertlerini paylaş dinlemeyi öğren öğrenirken ders al diyor hata yapan bir çocuk gibi özür dilemesini bil diyor
İçinizdeki ses doğru söylemiyor siz üzüldüğünüzle uğraştığınızla kalırsınız. Bende bunu yapmayı sevmiyorum. İçinizdeki sese güvenmeyin
Ben bir gün gidersen de vicdanım hep rahat olacak ben hiç bir dostumu sevdiğim değer insanı geri de bırakmadım onlar sadece bana gidecekleri yere kadar eşlik ettiler belki sende gideceğin yere vardığın da terk edersin konuşmak istemezsin canın sagolsun der giderim
Biz arkadş ya da dost değiliz umarım bunun farkındasınızdır. Siz inatlaştığınız için bende inatlaşıyorum yoksa çoktan bu konuşma bitmişti. Çünkü benim için kimsenin yeri yok
Madem bu konuşma bir inatlasmanin sonucu olarak devam ediyor. Ben pes etmiş olayım çünkü ben elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum ama bunu bir inat olarak goruyorsak veya görüyorsan konuşmanın da manası yok
Size karşı dürüst olmak istiyorum ve bazı yazdıklarınız gerçekten gülümsetti ama o kadar. Bu yorumlar inatlaşmadan öteye gitmiyor benim için çünkü duygudan eser yok kalbimde. Sizin hakkınızda doğru düzgün bir şey sormadım farkındaysanız. Adınızı bile sormadım. Belki birgün kendinize uygun birini bulırsunuz kafa dengi biri. O kişi ben değilim çünkü.
Ben sevgili olmak evlenmek için yazmadım hani belki öyle düşündürüyor olabilirim ama ben samimiyeti hep ust düzeyde tutmayı seven birisiyim o yüzden ben senin sohbetini seviyorum inat dan çok sevdiğim için bakıyorum ben normal de KS de asla bu kadar uzun vakit gecirmezdim
Bende siz yazdığınız için baktım ve dediğim gibi canım sıkkınken bakrım sadece. O yüzden konuşmayı sonlandırmamız en doğru karar. İlerisi derken hani mesajdan instadan falan yazmaktan bahsetmiştim. Sevgililik evlilik defterini ben kapattım açılmayacak o defter zaten
Kararına saygı duyuyorum vakit ayırdığın için teşekkür ederim kendine iyi bak
Sizde kendinize iyi bakın bay Bond
😇😇😇 teşekkür ederim
Rica ederm
Merhaba bay Bond kafama bir şey takıldı ve cevabını öğrenmem gerek. Neden diğer sorulardaki yorumları kapattınız? Bu kadar kötü mü konuştum ben
Bir şey kapatmadım ki hepsi duruyordur
Yorum yapılmamış gibi duruyor neyse ben yanlış anladım herhalde. Rahatsız ettim kusura bakmayın
Yok canım estağfurullah neden rahatsız edesin ki seninle konuşmak her zaman güzeldi
Teşekkür ederim inatçı bey🙃
Siz de bir o kadar inatçıydınız hocammm :)
Her zaman😂
En sevdiğim özelliğiniz :D :D
Teşekkür ederim. Neyse bana müsaade söyleyeceğiniz bir şey yoksa
çok şey varda işiniz varsa tutmıyım :D
Ne gibi mesela 😂
18 Gündür yoktunuz mesela :D nerelerdeydiniz
O kadar olmuş mu bilemiyorum ama zaten yazmayacağımı biliyordunuz
İnatçı olduğunuzu biliyordum diyelim :D
Aynen öyle 😊 neyse ben kaçtım çok yoğun gün
Kolay gelsin hocam :D Eve döndüğünüz de umarım tekrar konuşuruz
Yazmam büyük ihtimalle kendinize iyi bakın
Peki hocam 🙄
😶😶
Yüzünüz nereye gitti hocam
Suskunluk o
He emojileri pek bilmem ben ya yaşlılıktan hep 😁
Allah başka dert vermesin
Vermesin aman hocam şuanda ki dertler yetiyor valla 🤣🤣
Normal olarak 😶
Hocamla konuşunca azalıyor biraz da olsa 😁😁
Gerçekten konuşacak çok insan vardır etrafınızda bence neyse
Evet var hocam yok değil ki ama siz anlıyorsunuz değer veriyorsunuz konuşmalara sizinle konuşmak insanı dinlendiriyor
Yok değer vermiyorum ne alakası var
Değersiz miyim hocam 😁😁
Nötrsünüz
Kalbimi kırdınız valla hocam sizi hiç böyle bilmezdim :D
Eksi demiştim daha önce abartmayın
Demi daha önce eksiydi :D bir yükselme var sfsdfsdfd
Yoo yükselme yok canım öyle istediği için öyle yazdım. Gıcık biri olduğumu yakında anlarsınız sizde
Olsun gıcık bir hocamız olmadı demeyiz 🤣🤣🤣
Pollaynna'nın amcası sizsiniz herhalde
Olabilir 🤣🤣🤣 hocam polyannaya yeni bir hikaye yazılması lazım demek 🤣🤣
Siz her kıza eminim yazıyorsunuzdur😂 neyse ben kaçayım artık. Size iyi yazılmalar
Yok hocam ben herkese yazmam 🤣🤣 hocam benim için değerli bir insan
Eyvallah yazıyorum Eyvallah yorumunu daha önce paylaşmıştınız diyor sisteme bak belki tekrar eyvallah demek istiyorum
Eyvallah dedirtmiyor sistem bile 🤣🤣🤣
Aynen
Bitti mi inatçı hocam dersiniz
Çoktan
ben cevap attığını yeni gördüm hocam :D
Geçmiş olsun çok sular aktı😂
Sel bile oldu bu su yüzünden 🤣🤣
Bu çok kötüydü be😬
O kadar su akinca 🤣🤣🤣 idare edin hocam
Bu cümlenin altında buzağı aramalı mıyım🤔
Yok hocam ya 😁 zaten suçlu benim ne buzağı 🤣🤣
Evet bence de😂
Hocamı ihmal etmem hep KS nin suçu aslında da yine de bu suçu ben üstleniyorum😁😁
KS nin ne suçu var şimdi😂 bence unuttunuz da neyse çok da önemli bi şey değil
Hocam siz unutulacak insan mısınız 😁 bildirim gelmeyince cevap vermediniz sandım 🤣🤣
Bildirim mutlaka gelmiştir ya KS yapmaz öyle şeyler,😂
Aramıza fitne sokuyor hocam bu KS arada sapitiyoe 🤣🤣
Fitne fesat işleri hep burada dönüyor zaten😂😂😂😂😂
Bu KS de olmasa insanlar nasıl fesat olsunlar hocam 🤣🤣
İnsanlar her yerde aynı mekan zaman fark etmiyor
İnsanlar burada daha rahat hocam relaxlar umursamiyorlar bana çekmişler 😁😁😁
Bu bence doğru değil ama neyse
Yapacak olan her yerde yapar hocam tabi haklısın ama işte teknoloji çağında artık yadirgamamak lazım 😁
Yadırgamıyorum sadece doğru değil demek istedim neyse ben gidip biraz maç izleyeceğim
Hocam şaşırıyorum bazen 🤣🤣 iyi seyirler dilerim
Neden?
Maç izlediğinizi öğrenince şaşırdım 😁
Türkiye maçlarını izlemeyi çok severim
O zaman ben sizi hiç tutmiyim hocam maçtan sonra yine yazarım
Bence yazmazsınız neyse kendinize iyi bakın
🤣 2 saat sonra görüşürüz hocam
Peki
Bitirdiniz mi hocam maçınizi🤣
Yeni bitti
Bu cift kale maçtan ne anlıyorsunuz hocam anlamıyorum hiç
Zevk meselesi boşverin
Öyle yaptım hocam valla maç izleyenleri anlamak kolay değil hiç bu kızların maç aşkı bitmez zaten 😁
Başka kızları bilemiyorum ben takım tutmam ama sadece Türkiye maçlarını izlerim. Heyecanlı olduğu için
Tabi karşıda ermeniler olunca 🤣🤣 Hocam sizi neden bu kadar samimi buluyorum büyü mü yaptınız acaba 😁
Hiç işim olmaz 😂 bence canınız sıkılınca yazdığınız için samimi geliyorum. Şu an mesaj atsam bir süre sonra yazacak bi şey bulamayacaksınız
Hocam konuşacak şey zamanla kendi kendine oluşmuyor mu zaten her zaman yeni konular şeyler vardır bence
Bence yoktur.
Var hocam ya neden olmasın en olmadı gider google dan rehber hocasına sorulacak sorular yazarım 🤣🤣🤣
Daha neler ya🙄
Tabi 🤣🤣 hocam ben ya da siz konuşmak istedikten sonra hiç bir şey engel olamaz
Boş konuşunca ne oluyor peki😂
Zaman geçiyor hocam 🤣 gülüyoruz eğleniyoruz yani ben eğleniyorum 😁
Halbuki hiç şaka yapmıyorum🤨
İşte bir de hocam şaka yapsanız gülseniz ne ka güzel olur 😁😁😁
Somurtmak daha güzel
Yok hocam bence size gülmek daha çok yakışıyordur kime yakışmaz ki
Polinin amcası merhaba yine siz
Merhabalar. merhabalar 🤣🤣 siz de yengesi olabilirsiniz
Hayal dünyanız rengarenk maşallah dikkat edinde kana bulanmasın🗡️🗡️
Abov 🤣🤣 lütfen sakin olun hocam 🤣🤣
Sakinimmm baya
Hiç öyle görmedim hocam sizi 🤣🤣
Çünkü görmüyorsunuz zaten
Görmek istiyorum ama hocamız saklanıyor. 🤣🤣
Ne alakası var
Bilmem ki hocam sizi göreyim dedim göremedim 😁
Gerek yok zaten bence
Hocam çok katisiniz bu konular da ama seviyorum bu halinizi
Kafanız güzel bence
Yok hocam 🤣🤣 cay içtim sadece 😁
İyi afiyet olsun
Teşekkür ediyorum sert ve sinirli hocam 🤣🤣🤣
Hala neden vazgeçmiyorsunuz yazmaktan
Hoşuma gidiyor hocam sizi kızdırmak 😁 hem sizinle konuşmak keyif verici
Mesaj atsam bırakacak mısınız yazmayı
Oradan konuşuruz hocam o zaman da 😁
Ben hiçbir şekilde arayıp sormasam dahi mi
Evet hocam gördükçe yazarım 😁
Neyse burası iyi vazgeçtim
Siz nasıl uygun görürseniz hocam ben size her zaman saygı duyarım biliyorsunuz
Bu kadar anlayışlı olmanız mümkün değil nasıl bi çıkarınız varsa artık şaşılacak durumda
Hocam ne çıkarım olabilir ki ben bu kadar yorum da her şeyi söylemişimdir şuana kadar diye düşünüyorum asla gizli bir niyetim olamaz ki
Hayır öyle gizli bi niyetten değil kastım. Sadece tanışmak için sohbeti ilerletmek için gerekirse 10 bin yorum yaparmışsınız gibi duruyor
Evet bu konuda haklısın 🤣🤣🤣 ama 10 bin az olabilir 🤣
Bu hesaba yazın bay Bond sıkıldım yorumdan. Ne yazacaksanız burdan yazarsınız
@Kara_duvar beni takip etmeniz lazım hocam
yatakta pinekliyorum