• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Günaydın İyi Pazarlar Gençler Napıyorsunuz?

Memoo00007
Memoo00007 Takip Et
Master Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

Napıyorsunuz gençler iyi pazarlar

Günaydın İyi Pazarlar Gençler Napıyorsunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1

Cevap

1

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evet kesinlikle bu daha iyi

    0
    566 Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      :D :D bunda da aynı sorun olmaz umarım :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Olursa da artık yapcak bi şey yok vedalaşırsınız olur biter😅 eig seçmeyin sakın

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      ben seçmiyorum da KS otomatik filan seçerrse :D :D gitme hemen ya daha 1000 tane sorum var sdfdsfd normal soru sayım az olsa da dsfsdf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Buyrun sorun neymiş 1000 soru😅

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      şimdi onları geceye doğru sorarım başkaların önüne de çıkıyor ilk kez yorum atınca geriye doğru düşsün az sfsdfsdds

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Pardon ne gibi sorular onlar acaba🤨 bence 600 olandan devam edebilirdik daha iyiydi😅😅😅😅

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hiç öylesine sorular ya :D :D 600 olan da aldı başını gittiydi :D :D sdaddsa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      1000 olmalıydı bence 😅

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      bu diğer sorularımız da ki görüşlerle ne 1000'ler görürüz biz daha sfsdfsdf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tabi siz maşallah o kadar soru sorduğunuz için normal

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Daha ne sordum ki :D hep havadan sudan konuşuyoruz sfsdfsdd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır KS için sorduklarınızı demiştim😅

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      KS'de normal sorum 2 3 tanedir sdfsdfd Diğer sorular genel de seenin sevmediğin kategoride :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tahmin etmiştim zaten😏

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      :D :D Sormam konuştuğum anlamına gelmiyor ama sadece soru işaretleri gidiyor kafam da veya bazen yüksek olunan zamanlar da aniden sorulmuş sorular oluyor :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her neyse buna karışmıyorum sadece tahmin etmiştim dedim

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      :D :D Her erkeğin vardır böyle soruları tahmin etmek zor olmasa gerek :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani googleden her şey öğreniliyor zaten çok da gerekli mi değil bence

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Konuşarak deneyimlemek farklı bir duygu diyelim. Bir de ben sende şeyi merak ediyorum neden özel soruları cevaplamaktan kaçınıyorsun :D Cinsellik olarak algılama soruyu özel hayatın vb gibi :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden cevaplayayım? Arkadaş değiliz mesajlaşmıyoruz ve gerek duymuyorum özel hayatımı paylaşmaya

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Merak ettim ya kızma hemen :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kızmıyorum açıklama yapıyorum

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Öyle bir sert açıklama gelince dedim Kızdırdık hocamızı :D :D kafamıza yiyecez masadakileri :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Masada değilim ki şu an ama olsaydım delgeç güzel fikirmiş😅

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Masayı temizlemek için beni kullanıyor hocaya bak ya sdfsdfdsf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne alakası var sadece kafanıza denk gelirse güzel kanatır😅 hastane masrafı çıkarmaz ama tam kıvamında

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      :D :D Çok haşin bir hocamız var onu anlıyorum buradan dfgdgg

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eh mecburen öyle olmak zorundayız sert durmazsak suistimal ediliyor

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bak sen şu öğrencilere hemen suistimal peşindeler hocamızı :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gerekli cevaplar alınıyor merak etmeyiniz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Heyt bee işte hocaların şahı bu Kadın :D kızdırmayın hocamızı :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şu an ciddiyetimi bozuyorsunuz gerçekten 😅😅😅

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Otoritenizi zayıflatmamak için okulda olduğunuz sürece daha az komik şeyler söyleyeceğim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Otoritemi her türlü sağlarım ben işi şakaya vuruyorum sadece. Zaten çok sıkıntılı birgün oluyor

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Öğrenciler mi problem yapıyor ne olduu kii

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öğrencilerimden biri bayıldı. Ve bir hocamızda gelmediği için derslere biz giriyoruz. Her şey aksadı

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Çok geçmiş olsun. Hoca da tam gelmeyecek zamanı bulmuş haber etmeden yapılır mı bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onunda oğlu hastanede yani bugün bir garip gerçekten

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bugün çok yoracaklar seni desene

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hep yoğunda aslında ama bugün öğleden önceside çok yopun oldu

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      fazla yorma kendini ya sonra akşamdan erkenden uyuyorsun yorgunluktan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      12 buçuk 1 gibi uyuyorum ve sabah 6 da kalkıyorum sizce bu erken mi yani😬😱

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      belki seninle konuşmaya doyamıyorum bben :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gün içinde her gördüğümde yazdım yok artık😱 ve hiç 2 saati geçmedi o aralıklar bence abartıyorsunuz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yok uzaktan olunca konuşmamız doymam zor oluyor sohbetine :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır önemli bi şey de konuşmuyoruz ama sizinki bence tamamen inattan kaynaklı

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      inat ile yapacak olsam bence araya zaman koyuyor olurdum :D benim ki sizi tanıma merakı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tanıma çabasında değil gibisiniz sadece vakit geçirmek için yazıyor gibisiniz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      vakit geçirmek için farklı şeyler de yapılabilir bence :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Altında ima ararsam engellerim bence bu tür konuşmaları bir daha yazmayın

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      ima arayacak bir şey söylediğimi düşünmüyorum açıkcası. Eğlenmek için vakit geçirmek için yazdığımı kabul etmediğimi belirttim sadece

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dediğiniz gibi olsun.

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Farklı bir amacım olsa zaten bunu saklamadan belirtirdim. Çünkü arkadan iş çevirmeyi seven birisi değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bunun farkındayım isteseydiniz burada size yürüyecek onlarca kız var zaten. Ben sadece konuşmanın gidişatı başka yere gitmesin diye uyarımı yapıyorum.

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Konuşmanın gidişatı Sizin istemediğiniz hiç bir yöne gitmeyecektir Bundan gönül rahatlığı ile emin olabilirsin. KS de cinsellik konuların da fazla takılıyor olmam seninle de aynı şeyleri isteyeceğim anlamına gelmez dediğim gibi sadece seni tanımak zaman geçirmek hoşuma gidiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Beni tanımıyorsunuz ki tanısaydınız eminim tek kelime bile etmezdiniz. Hayalinizde kumral uzun saçlı 1 63 boyunda falanım büyük ihtimalle ama değil. Ya da düşündüğünüz kalıplardan farklı da olabilir.

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Seni herhangi bir kalıba koymadım açıkcası. Uzun boylu olman kısa boylu olman kilolu zayıf olman umrumda değil. Çünkü ben seni görerek konuşmaya başlamadım ki öyle devam etsin. Ben senin bu inatçılığını sinirli halini beğeniyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Niye bu kadar çabalıyorsunuz yani ne gerek var bu kadar uğraşmaya? Belli ki karşınızdaki kişi size hiçbir yol ve fırsat tanımıyor yani şu an gidip başkasıyla da olabilirsiniz ben erkek olsam uğraşmam. Mevzu sadece inatçılığım ve sinirim mi gerçekten yoksa başka bir şey mi

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Sende bildiğim o 2 duygudan başka bir şey yok başka ne olabilir bilmiyorum açıkcası. O kadar kız var evet doğru ama bazen erkeklerin hissettiği duyguları kadınların anlaması zordur. Erkekler de bazen kadınları anlamaz ya. Bana hem zor olan bir insan daha fazla tutkulu gelmiştir her zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Garip bir teori. Uğraşmaya devam o zaman inadı kırılacak olan kim olacak🤔

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      İnadını kıramasam bile Seninle konuşmak da güzel bir duygu bundan emin olabilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benimle konuşmak güzel değil öyle olsaydı yalnız kalmazdım. Başım ağrıyor gerçekten bana unutamadığınız bir anınızı anlatır mısınız?

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Unutamadığım bir anım fazla olmadı açıkçası. Ama unutamadığım bir şey var okulla alakalı. Lise 1 deyken tembel bir öğrenciydim O zamanlar Müdür yardımcısı senden adam olmaz bir baltaya sap olamazsın demişti. 10 Sınıfta bilişim teknolojilerini kazandım yine yapamazsın seni marangoz yapalım diye uğraştı epey bir uğraştı hem de öyle böyle değil. 11 12 derken Mezun olacağım yıl okuldan ayrılacaktı, O zaman okulu 1. lik ile bitirmiştim kendi bölümüm de O zaman bile yüzüme bakmadan bir özür bile dilemeyi çok görerek gitmişti.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onunla da inatlaştınız yani🤔😬🙃😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Evet :D İnatlaşıp da kaybettiğim hiç olmadı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Geçmiş olsun şimdiden😂😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Size de öyle geçmiş olsun :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eee başka?

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Kaybetmek benim mizacım da yok :D Aslında Kaybetsem bile kazanmış olacağımı düşünüyorum :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Üzülecekseniz bile mi

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Üzülmekte bir başarıdır insan olduğumuzu hatırlatır bize

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Pollyanna'yla nasıl bir akrabalığınız var hemen anlatınız lütfen

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      :D :D Hiç akrabalığım yok oysa ki nereden çıkardın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sürekli olumsuz şeyleri olumluya çevirmeye çalışmanızdan tabiki😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      :D Sorma valla. Seninle konuşuyorum birisi mesaj attıydı cevap vermedim diye engel yedim az önce sfsdfd birde trip yedim üzerine ulan 5 satır konuşmuşluğumuz yok niye cevap vermedin diyor meşgulum hocamla konuşuyorum diyince hop engel sdfsdf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hahaha daha neler ya lütfen işlerinizi ve arkadaşlarınızı aksatmayınız. Çünkü bende çok girmiyorum çok yoğun bir gündü benim içinde fark ettiyseniz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Fark ettim ben de az önce toplantıdan çıktım 🤣🤣 arkadaşı tanımıyorum açıkçası neden Trip yediğimi de anlamadım 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilemiyorum yani çeşit çeşit insan var. Siz toplantıdan çıktınız bense toplantıya gireceğim🙄

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hayatımız toplantıya girmekle çıkmakla geçiyor valla 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok şükür bitti

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hadi geçmiş olsun 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eyvallah 😂👍

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yorma artık kendini daha fazla eve geç bir kahve iç de dinlen 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Marketteym geçeceğim birazdan

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Doldur tabi buzdolabını güzelce 😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Doldurmak mümkün mü sizce?

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Mümkün neden mümkün olmasın da arabaya koyunca doluyor 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama sorun bakalım para yetiyor mu😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hızlı kosabiliyorsan yeter bence 🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Daha neler bi de çalıyım yani😱😱😱

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Çalmak değil hızlı kosamayan market sahibinin suçu o 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok komik😏 ben öyle biri değilim yalnız

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Zaten gül diye şey ettim 😁😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gülemedim😂😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Benim kötü espri yetenegimden kaynaklandığını düşünüyorum 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yüzünüze karşı demeyelim öyle😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Olsun canım ne olacak sorun etmem ben 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki bay Bond 😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      :D dün gece yatarken acaba bu bond nereden çıktı diyordum sonradan nick de ki 007 aklıma sfsfsd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şaka mı yapıyorsunuz ya. 😂😂 James Bond yazmıştım bir defasında demek ki o kadar dikkatsizsiniz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bazen dikkatim dağılıyor ya :D Dikkat toparlamak zordur bazen :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Belli oluyor bay Bond bence yakıştı 😂😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      :D :D Yeni isim bulmakta isminize yok hocam :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Lakap bulmayı seviyorum diyelim😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Eski lakap bulucu hocalarımızdan kim kaldı sanki ya :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hahaha yok ya normalim o benim😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      :D :D Seviyorum bu halinizi ama hocam çok cana yakın geliyor :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Siz bi de öğrencilere sorun onu😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Her öğrencinin bir lakabı varsa ooo baş edilmez valla :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok onları isim soyisimle ezberliyorum😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Desenize hafızanız zehirr gibii :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani sayılır o yüzden yalanları kolay yakalıyorum😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bende yakaladınız mı bir şeyler bari :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yakaladığım detayı söylemiştim zaten daha önce buradaki 10. Yılım demiştiniz ya o işte.

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Oda yalan sayılmaz :D Sadece kelime oyunu vardı orada :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sanırım orada yalan söylemeniz gerektiğini fark etmişsinizdir zaten😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      KS nin yalancısıyım ben 🤣🤣🤣 kendimi bildim bileli KS de olunca malum🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sıkılmıyor musunuz?

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Neyden 😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sürekli KS de takılmaktan

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Aslında bu kadar uzun süreli girmem sen olduğun için sıkılmıyorum ama 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Halbuki çok sıkıcıyım bence

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hiç sıkılmıyorum valla ben seninle konuşurken 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya ben sıkılıyorsam🤨

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Olabilir tabi sıkılıyor isen seni tutmak yakışı kalmaz bana da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Boş boş konuşuyoruz gibi duruyor belli bir fikir beyan etmiyoruz. Sorularınız vardı hani nerde

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Valla o sorular sabah ki konuşmamızda ve söylediklerim den sonra sormamin doğru olmayacağını düşündüm dedim memo kendine gel böyle abuk subuk sorular sorulmaz bir kıza diye vazgeçtim ondan o sorulardan 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet tebrik ederim şu an böyle dediğiniz için merak ettim neydi onlar

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      İlk erkek arkadaşınla nasıl tanıştığını merak etmiştim açıkçası

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ortak arkadaşların olduğu bir mekanda

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Genç miydin o zamanlar da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Üniversitedeydim

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Epey genç çıktın valla benden de genç çıktın 😁😁 ben de lisedeydim o zamanlar sanırım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      27 yaşındayım genç sayılırım bence😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Gençsin tabi 🤣🤣 ama o zaman daha genç çıktın ilk görüş de aşk filan mı senin ki de nasıl oldu 😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır ilk görüşte soğuk ve şımarık gelmişti ama bir de herkesle muhattap olmayan bir tipti ya da öyle gösterdi

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Seni kandırmayı başarmış valla helal olsun 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aslında kandırılmak istedim belki de bilmiyorum neyse başka soru alayım

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Evlenmeyi düşünüyor muydun peki o zamanlar bir şeyler yaşamadan önce

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet evlenmeyi tabiki de düşünüyordum düşünüyorduk

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Ama gitti aldatmayı tercih etti ama şunu anlamıyorum durduk yere mi aldattı onca şey yasanmisken kavga vb şeyler olmadı mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      10 gün önce benimle konuşurken pat diye Instagram profili değişti. Biz öyle sık konuşmazdık bu arada. Çok olgunduk vıcık vıcık sabah günaydın gece iyi geceler muhabbetimiz olmazdı mesela

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Ciddi olamazsın ya ben bile sana daha çok günaydın demişim o zaman sen de ondan sıkıldın 😁🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ondan mı sıkıldım sizden mi onu anlayamadım kimi kastettiniz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Benden sıkılmış olma ihtimalinden ya çok günaydın diyorum ya 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yoo sıkılmadım sadece onunla öyleydik en başta öyle başladığı için öylede devam etmişti

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Garip geldi yanlış anlama ama 😁 ben böyle birisiyle ilişkiye girmezdim acikcasi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kapatsak mı konuyu? Başka sorunuz varsa alayım.

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Peki canınızı daha fazla sıkmış olmayayım bu konu ile aklıma başka soru gelmiyor çünkü ne sorsam kizacaksin gibime geliyor hep özel hayatına giriyor sorularım 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kızmıyorum sadece hatırlamak hoşuma gitmiyor geçmişte kaldı ve ben canımı bunun için neden sıkayım.
      Başak Burcu erkeği sevilmez mi? ↗ bu soruyu sizin sorma ihtimaliniz kaç😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      🤣🤣 Ben sormamışim 0 ondan 😁😁 sen geçmiş ile alakalı bir şeyler sormak istemiyor musun peki hiç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sizinle mi ilgili

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Evet ben konuştuğum insanı zamanla merak ederim hani geçmiş olarak değil de ne yaşadığını neler çektiğini detaylara fazla takılıyorum galiba z😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kaç sevgiliniz oldu sanırım bunu merak edebilirim

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      1 tane oldu oda KS den di her şeyin ilki diyecem de bazı şeylerin ilki bile yok daha 0. Diyebiliriz 😁😁 çok uzun zaman oldu oda senin gibi inatti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şaşırdım daha fazla olduğunu düşünmüştüm

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Ben fazla girişken olamıyorum kadınlara karşı ya sayı seninle aynı 😁 zaten bana pek baktıkları söylenemez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Profil gerçekse kötü bir tip değilsiniz ki

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Gerçekte göbekli bir insan olunca 😁 insanlar dışarıdan fazla ön yargılı oluyorlar maleseff

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Göbek gidebilir ağır spor yapılsa gider yani bu bir ölçüt değil sanki🤨

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Spor yapıyorum 6 aydır ya 😁 işte insanlar bunu kıstas olarak alıyor malum ondan fazla bir kız arkadaşım olmadı 🙄🙄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eh o zaman gider o kilolar merak etmeyin kız arkadaşınız da olur büyük ihtimalle

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Kız arkadaştan çok artık hayat arkadaşı olur diye düşünüyorum tek yaşamaktan sıkıldım artık 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aileniz hayatta mı?

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hayattalar ama ben tek yaşadığım için genelde her şeyi tek yapıyorum tek yiyorum tek geziyorum hep tek hep tek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onlarla bağınız kopmuş gibi konuştunuz?

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yok kopma da yine de herkesin belirli bir yaştan sonra hayat arkadaşına ihtiyaç oluyor bir de erkek isen malum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anladım. Umarım istediğiniz kişiyi bulursunuz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Buldum da yuz vermiyor hiç 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yapacak bi şey başkasını bulcaksınız o zaman

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Başkasını bulana kadar bu yatağın şok yani hep boş mu duracak 🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Orası sizin bileceğiniz iş ben nerden bileyim

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Öğretmen değil mi mesleğin 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bunla onun ne alakası var ya

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Öğretmenler her şeyi bilir 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok öyle bir şey yalan hepsi

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      🤣🤣🤣 sen çok komik bir kızsın ya bayılıyorum valla 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Size öyle geliyor bay Bond

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Demek ki öyle hissettiriyorsunuz hocammm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne diyim öyle olsun

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Teşekkür ediyorum hocam keşke hep böyle dursa zaman ilk tanıştığımız zaman da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Zaman durmaz her şey bitmeye mahkumdur

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Belki kuantum evrenin de sonsuzdur zaman 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Başka sorularınız vardı sanki neydi onlar

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Şuanda aklımda kalan sorular geceye uygun olan ve senin cevaplamaktan itina edeceğin sorular ama 🙄🙄🙄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şöyle eğer cevaplayacağım sorularsa cevaplarım zaten değilse başka soru derim

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      O zaman o soru tarzından devam edeyim hani biraz daha genel olacak ama yine senin hakkında özel sorular olacak 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mesela🤨

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hep merak etmişimdir hocalar öğrencileri arasında yakisikligi bulduğu onu düşündüğü bir öğrencisi olmuş mudur diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yakışıklı öğrencilerimiz tabiki var ama o gözle hiç bakmadım. Kardeş gibi geliyor öğrenciler o şekilde bakamıyor ki insan

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      O gözle bakacak olsaydın peki öyle birisi olur muydu söyle gözünün önünden gecirsen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Olmaz ya hem yaş farkından dolayı hemde gerçekten öyle düşünemem gerçekten

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Peki güzel bir öğretmen ornegisin ben buna inanıyorum senin sormak istediğin bir şey var mi devam edeyim mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aklıma gelmiyor bi şey buyrun sorunuz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Ünlü birisini düşünelim mesela onunla 1 gün boyunca vakit geçirme şansın olsa neler yapardın 24 saat boyunca tabi bu ünlü gerçekten senin hoşlandığın ve karşı cins olacak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiç öyle bir hayalim olmadı ama oturup sohbet ederdim ve kendi filmini ya da müziğini dinlemeyi isterdim birlikte

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bildirim gelmedi abi ya 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Abi mi😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      He ya bildirim vermiyor bu KS kafayı yedi z🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Normaldir bence 😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Şimdi senin uykun gelecek daha geceye özel soruların %1 ini bile soramadım 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      E sorun zaten gece daha ne kadar gece olacak

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Daha kararsın dediydim ben ya 🤣🤣 gece 1 2 daha iyi olmaz mı 😁😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Naptın ya günlük 5 saat anca uyuyorum yazık değil mi

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Kıyamam ki 😁 Peki yine özel bir soru daha Normal günde rahatlamak için bir şeyler yaparız ya bunu ev dışına taşıdığın oldu mu hiç iş yeri gibi mesela

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu çok özel bir soru ve böyle bir şey yapmam tabiki de

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Gece soruları özel olması ya amacı biraz da 😁 garip bir düşünce olabilir sıra dışı geliyor bana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Saçma bence ama neyse başka

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Uyurken pijama giyiyor musun 🤣🤣🤣 ne kadar özele inebilirim kestiremedigim için 😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kıyafetle yatıyorum ben direk abiye en tercih ettiğim😏😬

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      🤣🤣🤣 abiye ile de yatmadım demezsin yatakta tek mi kalıyorsun ya yattığın oda da 😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır kardeşlerim var yanımda

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Kizacaksin diye daha özele girmeye korkuyorum 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Muhtemelen kızarım

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Kizmani göze almalı mıyım sence 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Engeli basarım iyi olur

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      O zaman hiç göze almayayım 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yoo alın

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yok yok engellenmek istemem🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her şeyi sorun ki konuşacak şey kalmayınca vedalaşın ha ben cevaplar mıyım onu bilemem

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Emin ol konuşacak bir şey kalmama şansı yok sorudan soru türer 😁 kaldı ki ben seninle her konuda konuşmayı sohbet etmeyi seviyorum okulundan hayatından her şeyinden sana saçma geliyordur belki de ben seviyorum seninle konuşmayı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İlk günler konuşmak zevkli gelir sonrasında değişecek bu durum

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hiç zannetmiyorum açıkçası daha fazlasını sormak daha fazlasını öğrenmek için senden seni daha fazla tanımak için daha fazla sorum olacak hep seni kizdiracam😁😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiç sanmıyorum o kadar hissizim ki kızdığımı düşünüyorsunuz ama hiçbir duygu hissetmiyorum. Neyse başka sorunuz vrsa sorun

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Kizmayacaksan soracam ama cooook özel

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Buyrun sorun çok özelse cevap vermem geçerim zaten

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hiç yakın zamanda tatmin oldun mu yoksa artık hiç yapmıyor musun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Özel soru ve ilgilendiğim bi şey değil desem yeterli olur sanırım

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Anladım şimdi 😁 bu gece epey özel soru sordum sende cevapladin çok teşekkür ederim uykun varsa tutmiyim istersen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Uyuyacağım birazdan. Varsa sorunuz alayım uyumadan önce

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      İse giderken bugün de iç çamaşırı giymeden gideyim dediğin oldu mu hiç peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok saçma bir soru tabiki hayır öyle şey mi olur ya

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bazen kadınlar sutyenin sıktığını rahatsiz ettiğini söylüyorlar ondan merak ettim 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neyse başka

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Evde giyiyor musun peki 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya çok saçma geliyor bu sorular.

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Çok garip aslında genelde normal olarak düşündüğüm şeylerdi ama sen öyle düşünüyorsan tabi bir şey diyemem ki senin var mı merak ettiğin peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiç yok

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Seni bir yanım çok takdir ediyor gerçekten ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne açıdan

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Cinsellige bakış açından çok oturaklı bir kızsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hissizleştiğim içindir. Var mı başka sorunuz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Daha çok da geç oldu sen yat hadi vicdan yaptırma bana 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sorar mısınız merak edince güzel olmuyor

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Seni başkasının hayal etmesi seninle bir şeyleri hayal etmesi ne düşündürürdu sana gelip söylese

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İğrenç hissettirirdi benim haberim olmadan yaptıysa bunu. Midem bulanırdı

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Peki ya sevisirken en fazla ne kadar ileri gittin desem ne derdin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cevaplanmaması gereken bir soru benim için değil herkes için aynı. Biriyle bi şey yaşadıysak şayet bu o kişiyle aramızda kalmalı anlatılması doğru değil

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Kişi bazında değil de o zaman şunu yapmazdım diyebilir misin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu mahremiyet sınırını aşıyor cevaplamam başka

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bence bugünlük yeter 😁 çok güzel cevaplar verdin şunu da eklememe müsadere et lütfen belki bu sohbete konuşmaya yukseldigimi düşünebilirsin ama sadece merakımdan sordum bir çoğunu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Düşünmedim çünkü bi şey hissedebileceğiniz cevaplar vermedim size. İsteyen çok kolay yapar bunu. Neyse geç oldu zaten iyi geceler

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Ben tekrar teşekkür ediyorum sana her şey için yarn sabah görüşürüz 😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bıkmadan hergün yazacaksınız yani

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Evet 😁 amacım sadece cinsel sorular konuşmak olmadığını seni daha yakından tanımak istedigimi anlarsın umarım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayatımı asla paylaşmayacağımı ve Size asla güvenmeyeceğimi de sizde anlarsınız umarım

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Peki guvenmeyin paylaşmayın ama ben her gün yazacam ta ki artık sen yazma diyene kadar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Siz bilirsiniz nasılsa sıkılıp cinsellik konuşmak isteyeceğiniz biri olacak o gün geldiğinde onu tercih edeceksiniz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Seninle konuşurken başkasıyla konuşacak vakit ayiracagimi zannetmiyorum açıkçası cinsellik için de açlık duyduğum da hayal gücüm yetiyor şimdilik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim vaktim olmadığında başkasına da ayıracak vaktiniz olur illaki

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Senin vaktin olmadığın da olana kadar beklerim bende

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neyse geç oldu ben yatıyorum iyi geceler

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Iyi gecelerrrr

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Günaydın :D Geç gelince yazmayacak sandın dimi :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Günaydın😂 inadı bitti dedim😂😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yok bitmez :D Kahvaltı yaptım sabah bakmam gereken saçma bir iş vardı ona baktım sonra çayımı aldım hocam çok yalnız kaldı geleyim hemen dedim dfgdgdf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Erken gelsrydiniz bakamazdım zaten. Şu an küçük bir boşluğum oldu bende kahve içiyorum

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Oh oh afiyet olsun :D Uykunu alabildin mi bari hocam :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      5 saat uyku yetiyor ayakta durmaya

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      ben senden sonra uyuyamadım 2 3 saat yatakta döndüm galiba sabah bir kalktım 7 yat dedim memo daha 3 saat var mesaiye geri yattım :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mesainiz 10 da mı başlıyor

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      9 da başlıyor :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyiymiş biraz daha uyuma vaktiniz oluyor en azından

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      ben pc'yi açtıktan sonra mesai başladı sayarım :D uyusam da kalksam da önemli olan sprint için de işin bitmiş olması ya mesai kavramı pek yok ondan bizde :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Özenmeli miyim😂😬

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      :D :D Sürekli insanlara açıklama yapmayı ve bazen matematik sorusu gibi sorunları çözmeyi seviyorsan özenebilirsin :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok kalsın ben matematiği zerre sevmem

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      :D :D Matematik sorusu çözmüyorsun ya onun gibi problemler var sadece yani sorun çözmek olay :D Mesela diyor ki Ürünleri oluşturduk satılıyor biz bunları birde kategorilere ayırmak istiyoruz öyle düşün :D bu alt yapı var ama karma karışık yapılmış :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben böyle iyiyim sanki ya dahasını kafam kaldırmaz zten,😬

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      :D :D Herkes bu işi böyle tiktok da görüyorlar çay demliyorlar pc'leri filan açıp toplantı yapıyorlar millet özeniyor vaoov ne harika işmiş şöyle böyle ama kimse arka planda ne olduğunu göstermiyor zorluklarını göstermiyor hiç :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eh her işin bir zorluğu var elbet napalım hayat şartları bu

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      öyle valla ama para kazanmak için çalışmak lazım kim kime yattığı yerden para verir ki :D sen verir misin :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani niye veriyim mantıken 😬

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      :D :D Ondan çalışmak lazım hocam derse mi girdiydin :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır öğrencimle görüşme yapıyordum

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hee, Senin işin de zor valla benimkinden her gün herkese moral veriyorsun gazlıyorsun :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öyle oluyor biraz. Biraz da kızıyorum o da var

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Çalışmıyorlar mı :D Neden kızıyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ödev yapmıyorlar

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      O Zaman haklısın kız tabi. Sen de beğendiğim bir nokta var ya :D bayılıyorum o noktana :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ney

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Otoriter olma huyuna bayılıyorum ya :D Sözünü geçiriyorsun ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bunu bilemiyorum tam sözümü geçiriyorum diyemiyorum maalesef

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Ergenliklerinden biraz başlarına buyruklarda ondan Normalde sözünü dinlerler :D Bir de aranız da ki yaş farkı fazla olmayınca :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Onlar yaşımı daha fazla sanıyor ama 30 sanıyorlar beni😂 büyük duruyorum

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      :D :D Kafalarında ki olgun hoca tanımını oluşturmuşsun şimdiden ya :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Olduğumdan büyük gösteriyorum birazda ondan sanırım

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      İnsanın yüz hatlarına bakarak karar vermemek lazım ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her neyse öyle işte bende durumlar

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Kolay gelsin valla olgun hocam :D Öğle yemeğine çıkmadınız mı daha karnınız zil çalmaya başlamadı mı :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      10 dk sonra

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Eyi az kalmış :D Bu arada 1000+ yorumu geçtik toplam da ne düşünüyorsun dgdfgdf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiçbir şey düşünmüyorum

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Ne kadar açık sözlüsün ya :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öyleyimdir genelde

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bu hayatta tanıdığım en hissiz insan sen olabilirsin :D Ya sana ne yaşattılar gerçekten bu hale gelecek merak ediyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilmem zamanla oluştu yani

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bu zaman zarfında hiç. kimseyle konuşmadın mı bir şeyler yaşamadın mı ki kendini bu kadar kapattın. Ben seninle bu halini de çok seviyorum yanlış anlama ama merak ediyorum sadece

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Konuştum tabi ama reelde hiç konuşmadım.

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Sanal da KS de değildir herhalde :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Instagram daha çok

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      İnstagram da insanlar iyi bulup birbirine yazıyor ya ben utanıyorum dfgfdgf

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aslında instadan tanışıpda yazdığım kimse olmadı hep farklı uygulamalardan oldu bi iki kişi o da

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      He şimdi anladım :D Peki ya sapıklıklarından çekinmedin mi benim gibi çıkmalarından korkmadın mı :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Uygulamalar dediğim böyle düşündüğün gibi tinder falan değil. Sizin gibi derken bu arada

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Cinsellige düşkün yani 😁 sürekli o konuda soru soran benim gibi 🥲

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Konuşanların yani sanaldan konuşanların zaten iki amacı var ya sevgili yapmak ya da cinsellik başka bi şey yok ki

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Sen bu konulardan pek haz etmediğin için konuşmazsın öyle birisiyle diye düşünmüştüm de

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Arkadaş olarak konuşmuşluğum var ama sonra zaten kopuyor o bağ bi süre sonra

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Cinsellik konuşmadığın için mi kopuyor sence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yoo konuşacak bi şey kalmadığı için kopuyor

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Aslında günlük rütinleri bile konuşsan ne yapıldığı vb şeylerde kopmaz da insanlar sanırım sabırsızlar istediklerini hemen elde edemiyorlar. Ya da istedikleri şeyi bulamıyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Herkes sizin gibi konuşkan değil bence asıl konu o😂😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bence asıl konu sınırı olmaksızın hocam ile istediğimiz türden kafamıza göre konuşabilmemiz :D ve diğer kızlara hiç benzememesi :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne açıdan yani

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yani gün içinde ne yaptığını sorabiliyorum veya aklıma takılan bir konuyu sana sorabiliyorum Çekinmiyorum seninle konuşurken :D aslında çekiniyorum da çaktırma :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Farkındaysanız kafama uyan şeylerin cevabını veriyorum sadece. Her şeyi cevaplamıyorum

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Olsun sorma cesareti vermen de bir şey :D Dedim ya her kadın senin gibi anlayışlı değil ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O daha çok bi duygu beslemediğimden kaynaklanıyor aslında😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Duygulu olsa sanırım bu sohbet tadından yenmez bir yemeğe mi dönüşürdü bilemedim :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Muhtemelen ben sinirlenirdim ve sizi bezdirecek şekilde konuştuğum için beni engellerdiniz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Belki de sen engellerdin belli mi olur :D ama hocam hani açık konuşmak gerekirse ilk tanıştığımız sıralar da seninle cinsellik konuşmak nasıl olurdu merak etmiştim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu ben olmasamda merak ederdiniz yani başkasıyla da konuşsanız merak ederdiniz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Konuştuğum bir çok kişi oldu KS de hiç birini umursamadım açıkcası bu konu da dürüstlükle söyleyebilirim. Çünkü ben uzun süre sohbet etmeden karşımda ki insanı az da olsa tanımadan ona karşı bir istek besleyemiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bi şey diyemem bu sizin tercihiniz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Merak ettiğim reel de tecrübeniz var hocam ama sanal da da aynı durumu hiç yaşadınız mı daha önce peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben size reelde veya sanalda tecrübem var demedim ki

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Reel için tahmin yürüttüm sadece :D Sanal o kadar özel olmadığı için sordum açıkcası reel'e sallamasyon oldu biraz :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bunun mahremiyet çerçevesinde olduğunu söylemiştim yanıtsız bırakmıştım sizi ve yine öyle olacak

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hocam öyle diyorsa vardır bir bildiği :D :D Hocaların vurduğu yerde gül biter sdfsdfds

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen aynen

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Senden hep kaçamak cevaplar alacağım sanırım hocacımm :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benden hiç cevap alamayacaksınız bay Bond

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hocam İnanın bu benim umrumda bile değil :D Sizinle konuşma keyfini bu konularda cevap alamasam da alsam da seviyorum her insana sizin gibi bir chatdaş nasip olmaz :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Chatdaş ne ya😂😂 birkaç güne biter bunlar zaten

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hocam siz gitmedikçe sıkılmadıkça bitmeyecek lütfen bunu atlamayalım :D :D Chatdaş yorumdaş gibi bir şey işte :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yoruldum.

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      O zaman hocam diyecek bana fazla bir şey kalmadı Yorulduysanız. Müsadenizi isteyeyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Müsaade sizin umarım her şey gönlünüzce olur...

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Teşekkür ederim hocam güzel sohbetiniz için. ama bilmenizi isterim ben gitmedim. Siz gitmemi istediniz :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gidin demedim ki yoruldum dedim

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Konuşmaktan yorulmuşsunuz demek ki hocam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sizin için söylememiştim. Genel olarak yoruldum demiştim. Konuşmaktan yorulsam yazmam zaten mantıken

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Araya birden yoruldum sözü girince dedim Hocam benimle konuşmaktan yoruldu galiba artık gideyim dedim bende :D Ben sizi 1 2 saat salayım o zaman da dersler bitmek üzeredir eve geçin de dinlenin az

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben zaten müsait oldukça yazıyor fark ettiyseniz eve geçince yazmıyorum

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Böyle sık sık seni tutuyor gibi hissettim de :D Eski arkadaşların çok şanslıymış valla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nasıl yani neden?

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Onlar Hocamın Full sürümünü görmüşler beğenmişler ben Demo sürümüyle konuşuyorum :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😂😂😂 pişman olan da çok

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      valla hocam demo sürümü bu şekildeyse ben full sürümünü düşünemiyorum bile :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aslında olduğum gibiyim demo falan değil😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      full sürüm de tüm özellikler açık ama :D chatGPT'de herkese ücretsiz ama yavaş cevap veriyor işine gelmeyen konulara cevap vermiyor Plus moduna geçirince ne sorarsan sor cevaplıyor mesela sfsdfsdfsd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok komik gerçekten😏

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Oyle ama hocam yalan mı 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende hiçbir şeyin sürümü kalmadı görmüyor musunuz gerçekten

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Vardır bende hocam ya surumsuz insan mı olur 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Duygusuz olunca sürümsüz de oluyor otomatikmen

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hocam buluttan sizin için özel bir guncelleme talep edelim model yılınızı söylerseniz 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gülmedim😒

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Neden ya bu sefer güzeldi bence 🥲🥲

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sanırım modum düşük bugün

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Olabilir yoruldun dün gece çok uyudun uykunu da alamadın normal bence de

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır aslında uykusuzluktan değil sanırım bazı şeyler canımı sıktı. Neyse sizde durumlar nasıl bu arada

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Valla nasıl olsun işte yarın son iş günü tatile geldim sayılır spora gitmem yarın 5 de market alışverişi filan yaptım güzel ya valla çalıştık bugün de 3 gün sonra da maaş alacam kafam rahat epey 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyiymiş. Antalyalı mısınız?

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Ciks Ankaradayım 😁 konya da yaşadım epey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ankaralı mısınız peki

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yok kahramanlıyim aslen Ankara'ya bur zamanlar okul için geldim

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Karaman 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anladım. Ama siz Konya da okudum demiştiniz neden okul için Ankara onu anlyamadım

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      2 yıllık konya 4 yıl için Ankara'ya gelmiştim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anladım. Neden 00007

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      O kadar çok hesap kapatınca orada ki 0 uzadı gitti 🤣🤣🤣 7 de nereden geldi valla hiç hatırlamıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Antalya'nın plakası sanmıştım

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Antalya ya taşınmayı düşünüyorum aslında planlarım arasında vardı bu yılda kiralar uçunca malum devinmedim😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eh normal tabi orası

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Araba da alacam gitmeden once 120k kredi çekecem işte 230k birikmisim var da araba beğenemiyorum bu aralar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun sizin için

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Teşekkür ederim darısı senin de başına hocam araba yakışır size

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kullanacağımı pek sanmıyorum ehliyet de yok zaten

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Neden almadın ki ehliyeti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kaza geçirdim daha önce alır mıyım bilmiyorum

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Sen mi vurmustun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok hayır ben kullanmıyordum

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      O zaman alırsın ya korkma senin yapamayacağın şey yoktur bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Uğraşmıyorum sadece

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Araba kullanmak çok güzeldir ya zevk alırsın kullandıkça sabah işe gitmesi zor olmaz hem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yürüyerek gidiyorum ben

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yorulmuyor musun sabah sabah soğukta

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Alıştım

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Telefonumu az şarjı edip gelecem hocam alışmayın hemen 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Keyfinize bakın bay Bond

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      teşekkür ediyorum hocam :D Bugün sizi gece geç saatlere kadar tutmayacam uykunuzu alamıyorsunuz vicdan azabı çekiyorum sonra :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sizlik bir durum yok. Ben normal olarak az uyuyorum

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Neden ki uykuyu sevmiyor musun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sabah uykusunu seviyorum diyelim

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Ben de genelde saat 2 gibi bir uykum geliyor yatıyorum 3.30 a kadar bazen güzel oluyor 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim öyle bir şansın yok😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Valla uykum geldiyse kimseyi dinlemem yoksa kafamı veremiyorum uyursam bir anda biter tüm işler 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayat size güzel 🤔

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hayat sana da güzel bir bana mı güzel 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bana güzel olan bi şey yok pek

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Sen şimdi bakmayı bilmiyorsun bence ondan bardağın hep boş tarafindan bakıyorsun gibime geliyor hocammmm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bardağı kıralı çok olduğunda ortada görebileceğim bir bardak yok

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Plastik bardak göndermek istiyorum hocam size 😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çöpe gidiyorlar

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yav hocam sizde bardağı kırmak çöpe atmak için yer arıyorsunuz ama olmaz ki 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Huysuzum diyorum inanmıyorsunuz napim

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Çok ayıp hocam ne huysuzlugunuzu gördüm sanki de kuru iftira 😁😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kendim için söylüyorum yanlız🤔🙄

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Olsun benim hocam öyle biri değildir candan ercetinden bir şarki girsin hemen buraya music.youtube.com/watch

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok dinlediğim bir sanatçı değil

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Olsun sonuçta onlar yanlış biliyor hocamin suçu değil huysuz olmak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gerçekten nasıl bu kadar konuşabiliyorsunuz şaırıyorum yazılımcılafın az konuştuğunu sanırdım

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      İşte ben sandığımız inandığımız kalıpları yıkmak için gök yüzünden size gönderildim 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      -1 puandasınız biliyor musunuz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      -99 olmaktan iyidir 😁😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sizin nazarınızda öyle

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hocam insanları sınıflandırmaya çalışarak kaybediyoruz aslında biliyor musunuz kuşu yüzme yeteneği ile balığı uçma yeteneği ile siniyoruz keşke herkesi yapmaya çalıştığı uğraştığı iyi olduğu konulara göre sinasak değil mi 😇

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kimseyi sınamıyorum. Herkes kendine göre yaşıyor bi şekilde

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Genel olarak konuşmuştum oysa ki hocam ben siz ne düşünürseniz düşünün beyniniz de ne savaşlar veriyorsanız verin ne yok oluşlara şahit olmuş olursanız olun hep burada olacam isterseniz -1 verin isterseniz eksi sonsuz umurumda olmayacaktır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kimse olamaz bu kadar bay Bond. Sadece yanımda olacağınızı sanıyorsunuz sonradan yetmeyecek size bu dahasını isteyeceksiniz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Fazlası nedir bilmem ne değildir onu da bilmem neden bu kadar ısrarcıyım onuda bilmiyorum açıkçası cinsellik olarak bir şey hissetmiyorum 4 5 gündür konuşmamıza rağmen normalde hissetmem gerekirdi ama hissizim sadece içimden bir ses bana her gün seninle konuşmam gerektiğini söylüyor sen benden sıkılıp bırakana kadar konuşmayı konuş diyor pes etme ne derse desin diyor susma anlat dertlerini paylaş dinlemeyi öğren öğrenirken ders al diyor hata yapan bir çocuk gibi özür dilemesini bil diyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İçinizdeki ses doğru söylemiyor siz üzüldüğünüzle uğraştığınızla kalırsınız. Bende bunu yapmayı sevmiyorum. İçinizdeki sese güvenmeyin

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Ben bir gün gidersen de vicdanım hep rahat olacak ben hiç bir dostumu sevdiğim değer insanı geri de bırakmadım onlar sadece bana gidecekleri yere kadar eşlik ettiler belki sende gideceğin yere vardığın da terk edersin konuşmak istemezsin canın sagolsun der giderim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Biz arkadş ya da dost değiliz umarım bunun farkındasınızdır. Siz inatlaştığınız için bende inatlaşıyorum yoksa çoktan bu konuşma bitmişti. Çünkü benim için kimsenin yeri yok

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Madem bu konuşma bir inatlasmanin sonucu olarak devam ediyor. Ben pes etmiş olayım çünkü ben elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum ama bunu bir inat olarak goruyorsak veya görüyorsan konuşmanın da manası yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Size karşı dürüst olmak istiyorum ve bazı yazdıklarınız gerçekten gülümsetti ama o kadar. Bu yorumlar inatlaşmadan öteye gitmiyor benim için çünkü duygudan eser yok kalbimde. Sizin hakkınızda doğru düzgün bir şey sormadım farkındaysanız. Adınızı bile sormadım. Belki birgün kendinize uygun birini bulırsunuz kafa dengi biri. O kişi ben değilim çünkü.

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Ben sevgili olmak evlenmek için yazmadım hani belki öyle düşündürüyor olabilirim ama ben samimiyeti hep ust düzeyde tutmayı seven birisiyim o yüzden ben senin sohbetini seviyorum inat dan çok sevdiğim için bakıyorum ben normal de KS de asla bu kadar uzun vakit gecirmezdim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende siz yazdığınız için baktım ve dediğim gibi canım sıkkınken bakrım sadece. O yüzden konuşmayı sonlandırmamız en doğru karar. İlerisi derken hani mesajdan instadan falan yazmaktan bahsetmiştim. Sevgililik evlilik defterini ben kapattım açılmayacak o defter zaten

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Kararına saygı duyuyorum vakit ayırdığın için teşekkür ederim kendine iyi bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sizde kendinize iyi bakın bay Bond

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      😇😇😇 teşekkür ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Merhaba bay Bond kafama bir şey takıldı ve cevabını öğrenmem gerek. Neden diğer sorulardaki yorumları kapattınız? Bu kadar kötü mü konuştum ben

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bir şey kapatmadım ki hepsi duruyordur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yorum yapılmamış gibi duruyor neyse ben yanlış anladım herhalde. Rahatsız ettim kusura bakmayın

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yok canım estağfurullah neden rahatsız edesin ki seninle konuşmak her zaman güzeldi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim inatçı bey🙃

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Siz de bir o kadar inatçıydınız hocammm :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her zaman😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      En sevdiğim özelliğiniz :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. Neyse bana müsaade söyleyeceğiniz bir şey yoksa

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      çok şey varda işiniz varsa tutmıyım :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne gibi mesela 😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      18 Gündür yoktunuz mesela :D nerelerdeydiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O kadar olmuş mu bilemiyorum ama zaten yazmayacağımı biliyordunuz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      İnatçı olduğunuzu biliyordum diyelim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen öyle 😊 neyse ben kaçtım çok yoğun gün

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Kolay gelsin hocam :D Eve döndüğünüz de umarım tekrar konuşuruz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yazmam büyük ihtimalle kendinize iyi bakın

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Peki hocam 🙄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😶😶

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yüzünüz nereye gitti hocam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Suskunluk o

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      He emojileri pek bilmem ben ya yaşlılıktan hep 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah başka dert vermesin

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Vermesin aman hocam şuanda ki dertler yetiyor valla 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Normal olarak 😶

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hocamla konuşunca azalıyor biraz da olsa 😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gerçekten konuşacak çok insan vardır etrafınızda bence neyse

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Evet var hocam yok değil ki ama siz anlıyorsunuz değer veriyorsunuz konuşmalara sizinle konuşmak insanı dinlendiriyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok değer vermiyorum ne alakası var

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Değersiz miyim hocam 😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nötrsünüz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Kalbimi kırdınız valla hocam sizi hiç böyle bilmezdim :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eksi demiştim daha önce abartmayın

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Demi daha önce eksiydi :D bir yükselme var sfsdfsdfd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yoo yükselme yok canım öyle istediği için öyle yazdım. Gıcık biri olduğumu yakında anlarsınız sizde

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Olsun gıcık bir hocamız olmadı demeyiz 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Pollaynna'nın amcası sizsiniz herhalde

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Olabilir 🤣🤣🤣 hocam polyannaya yeni bir hikaye yazılması lazım demek 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Siz her kıza eminim yazıyorsunuzdur😂 neyse ben kaçayım artık. Size iyi yazılmalar

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yok hocam ben herkese yazmam 🤣🤣 hocam benim için değerli bir insan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eyvallah yazıyorum Eyvallah yorumunu daha önce paylaşmıştınız diyor sisteme bak belki tekrar eyvallah demek istiyorum

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Eyvallah dedirtmiyor sistem bile 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bitti mi inatçı hocam dersiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çoktan

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      ben cevap attığını yeni gördüm hocam :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Geçmiş olsun çok sular aktı😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Sel bile oldu bu su yüzünden 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu çok kötüydü be😬

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      O kadar su akinca 🤣🤣🤣 idare edin hocam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu cümlenin altında buzağı aramalı mıyım🤔

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yok hocam ya 😁 zaten suçlu benim ne buzağı 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet bence de😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hocamı ihmal etmem hep KS nin suçu aslında da yine de bu suçu ben üstleniyorum😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      KS nin ne suçu var şimdi😂 bence unuttunuz da neyse çok da önemli bi şey değil

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hocam siz unutulacak insan mısınız 😁 bildirim gelmeyince cevap vermediniz sandım 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bildirim mutlaka gelmiştir ya KS yapmaz öyle şeyler,😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Aramıza fitne sokuyor hocam bu KS arada sapitiyoe 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Fitne fesat işleri hep burada dönüyor zaten😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bu KS de olmasa insanlar nasıl fesat olsunlar hocam 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnsanlar her yerde aynı mekan zaman fark etmiyor

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      İnsanlar burada daha rahat hocam relaxlar umursamiyorlar bana çekmişler 😁😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu bence doğru değil ama neyse

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yapacak olan her yerde yapar hocam tabi haklısın ama işte teknoloji çağında artık yadirgamamak lazım 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yadırgamıyorum sadece doğru değil demek istedim neyse ben gidip biraz maç izleyeceğim

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hocam şaşırıyorum bazen 🤣🤣 iyi seyirler dilerim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Maç izlediğinizi öğrenince şaşırdım 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Türkiye maçlarını izlemeyi çok severim

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      O zaman ben sizi hiç tutmiyim hocam maçtan sonra yine yazarım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bence yazmazsınız neyse kendinize iyi bakın

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      🤣 2 saat sonra görüşürüz hocam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bitirdiniz mi hocam maçınizi🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yeni bitti

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bu cift kale maçtan ne anlıyorsunuz hocam anlamıyorum hiç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Zevk meselesi boşverin

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Öyle yaptım hocam valla maç izleyenleri anlamak kolay değil hiç bu kızların maç aşkı bitmez zaten 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Başka kızları bilemiyorum ben takım tutmam ama sadece Türkiye maçlarını izlerim. Heyecanlı olduğu için

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Tabi karşıda ermeniler olunca 🤣🤣 Hocam sizi neden bu kadar samimi buluyorum büyü mü yaptınız acaba 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hiç işim olmaz 😂 bence canınız sıkılınca yazdığınız için samimi geliyorum. Şu an mesaj atsam bir süre sonra yazacak bi şey bulamayacaksınız

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hocam konuşacak şey zamanla kendi kendine oluşmuyor mu zaten her zaman yeni konular şeyler vardır bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bence yoktur.

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Var hocam ya neden olmasın en olmadı gider google dan rehber hocasına sorulacak sorular yazarım 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Daha neler ya🙄

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Tabi 🤣🤣 hocam ben ya da siz konuşmak istedikten sonra hiç bir şey engel olamaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Boş konuşunca ne oluyor peki😂

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Zaman geçiyor hocam 🤣 gülüyoruz eğleniyoruz yani ben eğleniyorum 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Halbuki hiç şaka yapmıyorum🤨

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      İşte bir de hocam şaka yapsanız gülseniz ne ka güzel olur 😁😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Somurtmak daha güzel

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yok hocam bence size gülmek daha çok yakışıyordur kime yakışmaz ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Polinin amcası merhaba yine siz

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Merhabalar. merhabalar 🤣🤣 siz de yengesi olabilirsiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayal dünyanız rengarenk maşallah dikkat edinde kana bulanmasın🗡️🗡️

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Abov 🤣🤣 lütfen sakin olun hocam 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sakinimmm baya

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hiç öyle görmedim hocam sizi 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çünkü görmüyorsunuz zaten

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Görmek istiyorum ama hocamız saklanıyor. 🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne alakası var

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Bilmem ki hocam sizi göreyim dedim göremedim 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gerek yok zaten bence

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hocam çok katisiniz bu konular da ama seviyorum bu halinizi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kafanız güzel bence

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Yok hocam 🤣🤣 cay içtim sadece 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyi afiyet olsun

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Teşekkür ediyorum sert ve sinirli hocam 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hala neden vazgeçmiyorsunuz yazmaktan

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hoşuma gidiyor hocam sizi kızdırmak 😁 hem sizinle konuşmak keyif verici

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mesaj atsam bırakacak mısınız yazmayı

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Oradan konuşuruz hocam o zaman da 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben hiçbir şekilde arayıp sormasam dahi mi

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Evet hocam gördükçe yazarım 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neyse burası iyi vazgeçtim

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Siz nasıl uygun görürseniz hocam ben size her zaman saygı duyarım biliyorsunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu kadar anlayışlı olmanız mümkün değil nasıl bi çıkarınız varsa artık şaşılacak durumda

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Hocam ne çıkarım olabilir ki ben bu kadar yorum da her şeyi söylemişimdir şuana kadar diye düşünüyorum asla gizli bir niyetim olamaz ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır öyle gizli bi niyetten değil kastım. Sadece tanışmak için sohbeti ilerletmek için gerekirse 10 bin yorum yaparmışsınız gibi duruyor

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      Evet bu konuda haklısın 🤣🤣🤣 ama 10 bin az olabilir 🤣

      Yorumla
    • Kara_duvar
      Kara_duvar
      +1 yıl

      Bu hesaba yazın bay Bond sıkıldım yorumdan. Ne yazacaksanız burdan yazarsınız

      Yorumla
    • Memoo00007
      Memoo00007
      +1 yıl

      @Kara_duvar beni takip etmeniz lazım hocam

      Yorumla
  • Moddelen
    Moddelen Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    yatakta pinekliyorum

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Günaydın İyi Pazarlar Gençler Napıyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hayırlı Sabahlar , hayırlı Cumalar olsun mu? 29 cevap verildi
Hayırlı sabahlar ve hayırlı cumalar olsun mu ? 27 cevap verildi
Günaydın hayırlı cumalar hayırlı sabahlar nasılsınız efenim? 36 cevap verildi
Günaydın gençler ramazan nasıl geciyo? 6 cevap verildi
Günaydın mutlu pazarlar nasılsınız? 36 cevap verildi
Günaydın mutlu pazarlar keyifli vakitler diliyorum 🥰 güne başlayabildiniz mi? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨