Bir arkadalım vardı samimiydikde bayağı en azından yüz yüzr bakardık, her zaman gelip konuşurdu benimle, mesela başka bir çocuktan yardım istediğimde arkadan hemen o gelip yardım ederdi birşeyler oldu en yakın arkadaşıyls kavga etti bende onun kavga ettiği çocuğa destek oldum işte yer falan verdim her neyse bu çocuk bana gereksiz yere iltifat etmeye, şişe falan fırlatmaya başladı diğer samimi olduğum arkadaşımda yüzümr bile bakmadı baktığı zaman bana olan nefretini görebiliyordum ayrıca bir ara galiba bana kzıgınlığını unuttu madamdan bir eşyamı alıp kullandı bende barıltık sanıp yanına gittim bir şey dedim hiç cevaplamadan esyayı masaya bırakıp gitti, geçen günde köpek seviyorduk acil gitmemiz gerekti önden gittim ben ama aklın köpekte kaldı arkamı döndüm köpeğe bakacakken onunla yüz yüze geldik bana göz devirdi ortada hiçbir şey yokken nedrn böylr yapmaya başladı bu anlam veremdim yakın arkadaştık biz?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hangisiyle yakın arkadaşın?
Bana iltifat eden bana şu an trip atan çocuğun en yakın arkadaşıydı kavga ettiler bende samimi olduğum arkadaşım yerine diğerinin yanında durdum çünkü çok üzgündü vicdanım el vermedi o çocukta iki yüx verince durduk yere iltifat etmeye falan başladı bana
Haketmişsin o zaman kusura bakma da
Ama ben onun yanına gidip kavgayı anlat tek taraflı dinlemeyim dedim yüzüme bile bakmadan benlik bir şey yok diyip çekip gitti
İyide seni ilgilendiren bir durum değil ki kavga ettilerse ettiler sanane aranın iyi olduğu insanla arani açmak icin zorlamışsın resmen ben olsam bende aynısını yaparım yani kendini yerine koy adamın samimi olduğun arkadaşın var kavga ediyorsun ve samimi arkadaşın seni değil diğerini tutuyor
Tek tarafli dinlemeyeyim demişsin birde gerçekten zorlamışsın
Ama ben kötü düşünmedim ki kavga ettiği çocuğun eli ayağı titriyordu bende yer verdim ayrıca benim arkadaş grubumda onun yanındaydı tek taraflı dinlemeyim demem ise konuşmaktı işte yüzüme bile bakmıyordu yine bakmadı benlik bir şey yok diyip çekip gitti
Üzülüyormusun ki sana böyle davrandığında
Evet herkese melek gibi esprili bana öküz gibi davranıyor onca konuşmamıza, yardımıma rağmen
Durup dururken eskiden sana iyi davranan birisi göz devirse nasıl hissedersin
İyide en başta o öküzlüğü yapan sensin 😁 işin olmayan şeye karışmışsın ben olsam bende öyle davranırım
Çok bir şey yapamdım ki kavga etmeden öncede bir soğuk bir sıcak yapıyordu o haftadan önce
Anladım yani boş ver ya takılma davranırsa davransın ondan başka arkadaşın mı yok
Mesela bir gün yanıma bile gelmiyordu başkalarıyla gülüşüp eğleniyordu ertesi gün ben başka çocuktan yardım isteyince aniden o gelip bana yardım ediyordu bir ara dalga geçmeye başlamıştı benimle falan
Dengesiz yani
Doğru zaten arkadaş ayağı popo ayağı derler
Ne alaka be 😁
Ne bileyim aklıma geldi mfkfkglg
Hahaha o zaman çok kankan yok senin 😁
Vardıda kalmadı artık gerçek yüzlerini gördüm
Ne yüzleri vardı ki 😁 az çok tahmin edebiliyorum ama belki benim aklima geldiğinden farklıdır
Yine merhaba öerhaba falanız ama eski samimiyet yok mesela bugün gezmeye çıktık korku evine gittik oradaki adam bile beni çok korkutmadı arkadaşlarıma kızdı analdı oda diğerlerinin bana saygı duymadığını
Sana neden saygı duymuyorlar ki onu anlamadim
Adam bunlara full laf soktu bende bilerek yalakalık yaptım canavara iyi adamdır oda etten kemikten kul falan diye
Dkdkkdklg
Sen neden hep olmayacak kişilerin tarafında oluyorsun ya 😁
Abi anlamadım ki herkesin bir derdi var belki sorun bende ama değil inan ki dedikodu yapmam yaptırmam, kötü düşünmem, arkalarını korurum falan okulun ilk günü bile tanıamdığım etmediğim kız omuz atmıştı bana, mesela ben kızlara gülümsüyorum onalr bana göz deviriyor, geçen sene samimi olduğum bir kız vardı ilk başlarda bana yüzün çok güzel falan derdi bir ara birşeyler oldu kız sürekli benimle uğraşmaya başladı, erkekler zaten ayrı dert derste bile laf atıyorlar mesela soru cevaplıyorum arkadan o dediyse yanlıştır, ablam dediyse doğrudur falan demeye başlıyorlar çocuk gibi saçımı falan çekiyorlar bıktım
Abi ama haklı olanın yanında duruyorum ben
Normal olan onlar sen kendin olduğun için onlar sana normal gelmiyor sende onlara normal gelmiyorsun ikiyüzlü değilsin bu hoş bir şey
Şimdi bazı sınırlar vardır samimi olduğun insanlar ile arayı tanımadığın insan için açmaya değmez o sınırları geçmemek gerekir bunu anlaman lazım
Aynen öyle ama özgüvenimin içine ediyorlar tanıamdığım insanlar bile uğraşıyor benimle ya bu çocuğun yaptığıda hoşlanma falan değil ilk başta bende hoşlanıyor sanmıltım ama diğerkerine melek gibi davranırken bana öküz gibi davranması canımı yakıyor
Yahu niye canını yakıyor ki demek sen hoşlanıyorsun bundan
Ama ben haklı olanın yanında dururum hep taa çocukluktan beri mesela biz küçükken başka yabancı insanlarla (çocuklarla) top oynuyorduk ben hep okulun popüler kesimiyle arkadaş olmuşumdur popüler kesim biraz acımasız olur bilirsin hele çocuksa dahada kötü (ben kötü olanlardan değildim olmadım Allaha şükür) her neyse bizimkiler diper çocuklara top atmayınca bende diğerlerine üzülüp top bana gelince onalra attım diye 1 hafta küsmüşlerdi bana dkfkkgkv şimdi diğer yakın arkadaşlarımla nadir görüşüyoruz hatta görüşmüyoruz ama topu attığım kızla aynı sınıftayız şimdi
Ay yok hoşlanmıyorum ama üzülüyorum vakit geçirdiğim zamana falan
Hhahahahha Allah'ım ya şaka maka şu anlattıklarınlada tatlı oluyorsun bir şey diyemiyorum 😁 bende böyle olduğum zamanlar işte anlatıyorum bizimkielre annem babama yani annemin bir lafı var haklılık senden mi sorulmuş diye haklı olmanın yeri var zamanı var bazı yerlerde susmak gerek diye
Ben susamıyorum işte dkfkfjfj istesem herkesle smaimi olur diğerleri gibi yalakalık yaparım ama yalaka insan sevmem nefret ederim mesela geçenlerde birkaç kız pano hazırlamış bizim görselci geldi işte başladı kusur saymaya ama o kadar güzeldi ki susamadım hakkını yemeyin hocam bence çok güzel olmuş dedim çarparım ağzına dedi hoca şakasına ama kızmaz zaten o dkfkgkgdkg
Aklıma gelince yürüyen yargı makinesiymişim gıı ben dkfkgkkh
Hayırlısı artık ne diyeyim bence bozma moralini yani istersen yz bana konuşalım
Tamam ekleyim iki dk dertleşelim
Yzdım