Sude sude sude bunların illaki yemin ediyorum acısı çıkacak yaptığın ihanetlerin yaptigin tuzakların sen ve cincinz varya az kaldı oyunlar ortaya çıkacak ben sonlara geldim zaten şimdi siz düşünün konuşmaların hepsini gördüm allahtan bulursunuz inşallah bir inat uğruna harcattın kendini ne oldu herseyi açık açık gördünüzmu muradinıza erdinizmi biraz şeref olsaydı yapmazdın
İzin vermezdim biraz vicdan olsaydı birde sen kafayı yemişsin diyorsunz dahada bitter siz şarkılarınızı oluşturun yakında büyük şarkı geliyor ben çekiliyorum artık 😄😄
Insanlar ne der diye düşünmüyorum. Çok nadir aklıma geliyor. Sonuç olarak elalem ne dere kafa yorsam şunu da düşünürüm. Ben ölsem elalem de benimle gelir mi? Sonuç olarak benden onlara onlardan bana ne. Her koyun kendi bacağı misali.