Bu üniversitelilerin telefon denen bir aygıtın icat olunduğundan haberleri yok mu acaba diyeceğim de?

Telefon icat olundu farkında değiller mi diyeceğim ama ellerinde 7.25 saat telefon insan şu telefonu her şey için kullanıyor da bir alo demek için kullanmayı düşünmez mi ya saatin 9.30 Ben yatıyorum evde her taraf her yerde bir kapı zarf çıkıp gelmişler ne yapıyorsun diye manyak mı bunlar ya hayır çok samimi olduğum arkadaşlarla değil merhaba merhaba sizin etrafınızdakiler de bu şekil mi yoksa bizim sınıftakiler türünün son örneği mi

Bu üniversitelilerin telefon denen bir aygıtın icat olunduğundan haberleri yok mu acaba diyeceğim de?
Cevapla