Sapıklıkların çoğu neden evli erkeklerden çıkıyor?

Dikkat edin müge anlı vb. Programlar da da haberlerde de bu taciz tcvz vb. Olaylar hep evli erkeklerin pislikleri. Bende çevremden hep öyle duydum 'asıl evli olandan korkucaksın dikkat ediceksin' valla öyle. Gençlere bakiyorum dik dik bakan (çoğu) yok adam akıllı geziyorlar dolaşıyorlar. Nazik kibar ve seviyeliler. Ama evliyse veya 35+ üstü hatta 40+ slk slk bakıyor yiycek gibi iğrenç iğrenç boğup öldüresim geliyor.

Gençlerin çoğu zararsız ama hep gençler etiketleniyor gerçi bu etiketleri de kendine namuslu diyen bazı 40+'lar yapıyor zaten.

Bazı diyorum hepiniz üstünüze alınmayın. Ama bu gerçeği erkekler de adı gibi biliyor. Böyle hemcinslerinizi korumayın.

Sapıklıkların çoğu neden evli erkeklerden çıkıyor?
Cevapla