Dikkat edin müge anlı vb. Programlar da da haberlerde de bu taciz tcvz vb. Olaylar hep evli erkeklerin pislikleri. Bende çevremden hep öyle duydum 'asıl evli olandan korkucaksın dikkat ediceksin' valla öyle. Gençlere bakiyorum dik dik bakan (çoğu) yok adam akıllı geziyorlar dolaşıyorlar. Nazik kibar ve seviyeliler. Ama evliyse veya 35+ üstü hatta 40+ slk slk bakıyor yiycek gibi iğrenç iğrenç boğup öldüresim geliyor.
Gençlerin çoğu zararsız ama hep gençler etiketleniyor gerçi bu etiketleri de kendine namuslu diyen bazı 40+'lar yapıyor zaten.
Bazı diyorum hepiniz üstünüze alınmayın. Ama bu gerçeği erkekler de adı gibi biliyor. Böyle hemcinslerinizi korumayın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İsin kotu yani da eslerinin hepsi biliyor ona ragmen o adamlarla evliler. Soylediklerin cok dogru benim butun evli arkadaslar capkinlik pesinde
Rezillik ya bu kadar mı Allah korkusu dahi kalmadı gerçekten. Öyle arkadaşları çevrende tutmasan keşme karaktersizler
Eşlerine de diyecek söz yok. Onda da haklısın çoğu kadının haberi var ama geçimleri sağlaniyor çocuklar vb bahanelerle susuyorlar
Ya cocukluktan arkadaslik ama onkaraktersizliklerini gorunce araya mesafe koydum samimi degilim eskisi gibi. Cunku yarin benim esime de bakar oyle insan.
En iyisini yapmişsin Aynen öyle sevmezsin ayrilmak istersin o başka ama yok illa pislik peşinde olacaklar. Ne biliyim bu kadinlara da anlam veremiyorum aç kalirim sokaklara düserim gene de böyle adamla evli kalmam ya. Niye duruyorlar bilemiyorum
Omurgasiz kadin oyle olur. Bir cogu da aldattigi icin ona cekici geliyor boyle canım dusuncelerde var. Bende bu yuzden bekarim evlenmek icin evlenmedigim icin olursa sadece o olsun diye evlenmedim.
Tacizci, tecavüzcü, dolandırıcı, şiddet meraklılarıda hep 35-40+ Üstünden çıkıyor. Birde gençleri beğenmezler.
Aynen öyle. İmza 👍🏻
Aç gözlü ve karakter yoksunu insanlar yapar bunu hanımefendi
Yaptıkları şeyleri savunmuyorum ama erkekler tek başına o pis şeyleri yapmıyorlar, kadınlarla beraber yapıyorlar hatırlatırım. Bekar erkeklerden de şerefsizler var.
Yok demiyorum zaten. Anlamiş olman gerekir! Anlamadim ayrica kadina taciz tcvz eden veya pis pis bakan erkekler bu isi kadinin rizasi ile mi yapiyor demek istedin?
Taciz tecavüz kısmına tam bakmamışım özür dilerim o konu da haklısın ama ben öyle bir şey yazmadan sen de yanlış anladın. Bir de sadece erkekler taciz tecavüz etmiyor yani bu işi savunmuyorum hepsi cezasını almalı ama cinsiyetçi davranmayı bırakın
Kim ediyor baska? Pardon 😃 kadin mi taciz tecavz ediyor? Ben bir kadin duymadim taciz eden tecavuz eden. varsa da milyonda bir taciz laf atan vardir o kadar. Ne cinsiyetçiliği ya? Her olayda da cinsiyetcilik diyip kapatmaya calisiyorsunuz kusura bakma. Sırf erkekler yapiyor tum taciz tcvz olaylarini tabi erkek diycem. Cinsiyetçilikse de cinsiyetçilik! Cesur ve dürüstçe evet öyle diyeceğinize uzatiyorsunuz
Evet kadın da taciz tecavüz ediyor. Ne sığ yorum yapıyorsun sen ya. Bebeği istismar eden hemşire erkekti herhalde. Kocası ile birlikte olup bakıcılığını yaptığı bebeğe cinsel istismar eden kadın değildi herhalde. Erkeği bıçak tehditi ile tecavüz eden erkekti herhalde. Okulda kendisinden genç erkeklerle ilişkiye giren öğretmen kadın değildi herhalde. Kocasını zehirleyip öldüren kadın değildi herhalde. Metroda erkekleri taciz eden kadın değildi herhalde? İnanmıyorsan gir suçlu araması yap. Bu sadece Türkiye de değil dünyada da böyle. O kadar tacizci tecavüzcü pedofili kadın varken böyle saçma konuşmak ironik. Milyonda birmiş ara bakalım internette gör milyonda biri. Kapaymaya çalışıyor diyor birde ya. Sen sorunlu musun. Ben cezasını alsın diyorum hak vermiyorum savunmuyorum diyorum boş beleş yorum yapıyorsun. Ney üstünü kapatıcam. Uzatacak olsam seninle uğraşmam zaten. Senin gibi kadın ve erkeklerden nefret ediyorum. Bir kadın bir şey yapıyor mal erkekler tüm kadınlar böyle diyor. Bir erkek bir şey yapıyor mal kadınlar her erkek böyle diyor
Ben her erkek boyle demedim. Hep erkeklerden cikiyor kadinlar cok cok nadir dedim. Hala arkasindayim. Sonuna kadar! Erkeklerden cikiyor kadinda yapan yok demiyorum ama nadir! NADİR. Sabahtsn aksama haberleri izle bakalim trafik magandalari ona buna küfür eden adam hayvan döven öldüren fulll erkekler. Hiiiiç savunma o yuzden
"Ben her erkek böyle demedim" diyorsun ama önceki yorumunda "Sırf erkekler yapiyor tum taciz tcvz olaylarini tabi erkek diycem." diyorsun. Kendinle çelişme bari ya. Şimdi silersin yorumu da. Kadınlar nadirse gir internete suçlu aramaso yap ya da haberlere bak görürsün kaç kadın var. Senin gibi cinsiyetçi insanlar kadar saçma düşünen kimse yok. Haberlerde çoğu konuyu önemsemedikleri ya da yayın yasağı geldiği için görmüyorsun. HATIRLATIRIM İstanbul'da BOMBAYI PATLATIP O KADAR İNSANA ZARAR VEREN TERÖRİSTTE KADINDI. DAHA DA YORUM YAP BAKMAM ZATEN. HAKLI GİBİ ÜSTE ÇIKMAYA ÇALIŞIYORSUN
Hakliyim çünki hala ayni seyi diyorsun yaa ben kadinlar yapmiyor demiyor kaardesim anliyon? Erkeklere oranla çok nadir diyorum
Düzgün cümle kuramıyorsun bu bir ikincisi de öteki yorumunda sadece erkekler yapıyor dedin. Nadir felan değil, senin gözünün önüne gelmiyor diye nadir diyorsun. Beni engelle ya boş boş konuşuyorsun
Tecrübeleri fazla ondan sınır zorluyorlar.
Eslerinden sıkılıp heyecan ariyorlar
Beyinsiz, aptal, embesil olduklari icin pislikler
Sapık kadınlar hep evli oluyor