Birde çirkin kızlarla cikiyorum diyen erkek bu
Bu hayatta çirkin bir kız olmak aşırı zor değil mi?
Birde çirkin kızlarla cikiyorum diyen erkek bu
Cirkin olmak çok zor bir kadın için niye?
Erkeksen sempatik sen ahlakliysan paran varsa yirtarsin.
Fakat çirkin bir kadın olmak gerçekten berbat durum.
Yaşım 24 .
30 yere başvurdum iş görüşmesi için tezgahtarlık ıvır zıvır alınmadım.
Elime erkek eli değmedi teklif eden olmuyor.
Ama çirkin erkeksen bir şekilde kız tavlayabiliyorsun.
Yüzüme bakan yok.
Bu zamana kadar sadece sosyal medyada Dm den yürüyen erkekler oldu ama amaçlarını direk belli ettiler amaçları yatak.
O yüzden istemedim beni seven kimse olmadı.
Bak şimdi sana kim cirkinsin dedi ki? Bunu kendine söyleyen sensin. Bir bak etrafına herkesin kendine ait burnu herkesin farkli göz yapısı ya da saçı, ten rengi var. Evet içlerinde gerçekten güzel olanları da var. Ama burnu büyük diye ya da gözleri küçük diye kimse çirkin değil. Sen kendini bu kalıba soktuğun için ve sürekli tekrarladığın için kendini geri planda tutuyorsun büyük ihtimalle. Çirkin kadın yoktur. Bakımlarını yap, belki biraz makyaj ve güzel koku🌸🧚♀️ bunlar kimseyi olduğundan kötü göstermez. Ve eminim bir gun gerçekten seni sevecek birine denk geleceksin.
Is konusuna gelecek olursak maalesef düzen böyle ilerliyor. Erkek is verenler güzellik standartlarının üzerinde gördükleri kızları is yerinde görmeyi istiyor. Bu konuda haklisin😑☠
Hey Allah'ım! Sanki erkekler çok yakışıklı da seni beğenmiyorlar. Bizim mahalledeki markette çalışan kızlar da güzel değil iş bulmuşlar. Kimsenin yürümeme sebebi ise milletteki ego, kimse kimseye katlanmak istemiyor bu yüzden daha kolay ve reddederse daha az rezil olabilecekleri yer olan sosyal medyadan yazıyorlar.
Kadınların estetik açısından çok silahı var bu arada. Cogu beğenmediğin yeri degistirebiliyorsun veya makyajla gizleyebiliyorsun.
Çocuğum çirkin olacak mevzusu ise bana en saçma gelen konu senden önceki veya bu dönemde evlenenler ardından çocuk yapanlar çok yakışıklı/güzel değil görüyoruz etraftan. Herkesin para kazanmaya, gezmeye , eğlenceli vakitler olduğu gibi üremeye de hakkı var. Mitozla coğalmiyoruz, karşı taraftan ve senden gelen genler de karışıyor bir sürü kombinasyon oluyor belki mükemmel şekilde denk gelicek.
Güzellik/yakışıklılık kişiden kişiye değişen bir şey değil mi? Kime göre çirkinsin, ayrıca benim tanıdığım birkaç kız var güzel değil ama özgüven ve ne biliyim giyim/makyaj vb ile çok güzel kızlardan daha çok ilgi görebiliyor. Mesela bir kız tanımıştım üniversitede kız hakiki sarışın ve mavi gözlü çok güzeldi bence ama özgüveni çok iyi değildi çevresindeki az insan vardı. Ne demiş rahmetli Aşık Veysel,"Güzelliğin on para etmez bendeki bu aşk olmasa" , gerçekten öyle bence
Çirkin kızlarla çıkıyorum diyen erkek onları kolay elde ediyorum der aslında , https://chat.openai.com/ bu linke bakar mısın bu yapay zeka güzel diye yazınca açıklamasını kişiden kişiye değişir diyor nitekim felsefe de böyle açıklar.
Sana asaIaklar denk geliyor. Buna ihtiyacın yok. Kendinle ilgilen. Ve emin ol bütün erkekler böyle. Burdakilere de güvenme. Kimseye güvenme. Daha da seni kullannıp dalga geçmek için konuşurlar seninle. Ve önce kendini sevmenin yolunu bul bi şekilde yap. Bende o yolu bulamıyorum ama şansımı deniyorum
Cevap
5Cevap
Evet öyle. Erkekler cirkinsen tanimak bile istemiyor ama kadinlar oyle degil. Bir erkek kadinin kalbine, kibarligiyla, deger vermesiyle, ilgi gostermesiyle, yumusak, anlayislikadinin duygularina hitap etmesiyle gibi ozelliklerle bile kadinin kalbine girebiliyor erkekler. Ve kadinlar, erkek biraz cirkinde olsa belli noktada tanıma imkani veriyor. Taniyinca, guzel ozelliklere sahip oldugunu gorup iliskiye devam edebiliyor.
Ama erkekler icin kadin olarak cirkinsen hic sansin yok. Tanıma geregi bile duymuyorlar. Az bir kismi tanima geregi duysalar bile iyi kiz ama tipi iyi degil ya, etkilenemiyorum, kriterlerime uymuyor vs diyebiliyorlar.
Yani erkekler icin iyi guzel huylu olman, kariyerli bir kadin olman, paranin olmasi, iyi duzgun bir ailede yetismen vs falan da etki etmiyor. Illa elin yuzun duzgun olacak, fizigin iyi olacak. canım bile belli yerde kabul goruyorsun bu ozelliklere sahipsen.
Bugun bu yuzden estetik olaylari çoğaldı. Kadinlar kendilerini yetersiz hissediyor her anlamda. Bir de erkeklerin isteklerinin, kadinla ilgili olan kriterleri o kadar sınırsız ki. Bu yetersiz hissetmenin baska sebebi de bu. Cok fazla, istekleri kriterleri var. Bunlara yetismekte ayri zor. Kadin olmak ayri zor. Cirkini olmakta ayri zor. Toplum tarafindan, insanlar tarafindan görünmez oluveriyorsun.
Tezgahtarlıkta genelde çirkinler çalışır hayret neden almadılar bence şansında kötü senin😂Çirkin olup parası olan çok şanslı erkekler var haklısın ama ne kadar şanslılar parası olmasa yüzüne bile bakmayacak kadınlarla beraberler.
Ben çirkinim de cirkiniyim
Onlarda öyle tatlım.
Aaa bu ben dün iş başvurum red yedi tipimden dolayı kadın olmak ikinci sınıf görülüyor zaten cinsiyet eşitsizliği var bir de üstüne çirkinsen yüzün kötüyse hepten 5. sınıf insan bile değilsin bir köşede antidepresanlarla alkolle bu acılarla başa çıkacağız aga be çocuk yapmamız saçma o da çirkin olup ayrımlıcılağa uğrayacak
Ayrıca çirkinde belli güzelde belli evdeysen insanlarla muhattap olmuyorsun çirkin olduğumu anlamazsın ama evden çıkınca iş arayınca filan anlıyorsun dünyanın kaç bıçak olduğunu adam suratına buka bakar gibi bakıyor bizim çaremiz antidepresanlarla aseksüel hale gelmek sonra da emeklilik sosyal güvence için sadece kadınların çalıştığı işler bulmak varsın bizde o pislik erkek cinsiyle evlenmeyelim
kim diyor ben özellikle cirkinlerle birlikte oluyorum
Ne alaka benim neden olmuyor ozaman.
Senin dediğin çirkin en azından ortalamadir.
Ben basbaya çirkinim.
Çirkinlerle mi
zannetmiyorum cirkin oldugunu
Beni neden insan yerine koyan yok ozaman 24 oldu yaş teklif eden olmazmi
şaka yapıyosun herhalde yazsana
Şaka yapmiyorum ciddi anlamda birtane erkek bile teklif etmedi
tamam eklesene
Bana da kimse teklif etmedi ama bu beni çirkin yapmaz ki
@gecelevendogluu az önce engelledi çirkinim daha cirkiniyim
Bana resmini atsana cok merak ettim
@gecelevendogluu attım istek
Darkwebt
çirkinlik illa fiziksel olmaz. huyu çirkin, kalbi kötüyse erkek-kız farketmez hepsi çirkindir.
Güzellik / çirkinlik göreceli bir kavramdır. Kendini belli kalıba sokmana gerek yok. Güzellik de çok önemli değil. İnsanlar başka şeylere bakıyorlar artık.
Erkeksende sunduğu koşullara bak. Makyaj var estetik var kadınsan da. Erkeğin durumu daha acınası
Özgüven konusunda kendini geliştirmelisin lütfen böyle düşünme
Nasıl bir tipin var merak ettim Ben öyle cinsel konuşan kişi değilim İstersen takipleşebiliriz
Cirkin olmak kadar ice kapali yalniz ve asosyal olmakta zor. Ben guzelim ama disa donuk olmadigim icin en az senin kadar hayatta kaybediyorum.
Abartma. Sana yabancı koca bulacagiz
Aşkımmmmm çirkin değilsiiiiin 😘
Çirkin insan yoktur bence
Bilmem hiç yaşamadım o duyguyu
Çok zorr 🤧
Çirkin olmak diye bir şey yok fakir olmak var
Zor değil
Değil
evet çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?