Bu hayatta çirkin bir kız olmak aşırı zor değil mi?

Cirkin olmak çok zor bir kadın için niye?

Erkeksen sempatik sen ahlakliysan paran varsa yirtarsin.
Fakat çirkin bir kadın olmak gerçekten berbat durum.
Yaşım 24 .
30 yere başvurdum iş görüşmesi için tezgahtarlık ıvır zıvır alınmadım.
Elime erkek eli değmedi teklif eden olmuyor.

Ama çirkin erkeksen bir şekilde kız tavlayabiliyorsun.

Yüzüme bakan yok.

Bu zamana kadar sadece sosyal medyada Dm den yürüyen erkekler oldu ama amaçlarını direk belli ettiler amaçları yatak.

O yüzden istemedim beni seven kimse olmadı.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar az önce birisine fotoğrafimi attım bir erkege engellendim nedkar çirkin olduğumu siz düşünün.

Birde çirkin kızlarla cikiyorum diyen erkek bu
Bu hayatta çirkin bir kız olmak aşırı zor değil mi?
Cevapla