Cirkin olmak çok zor bir kadın için niye?

  • Erkeksen sempatik sen ahlakliysan paran varsa yirtarsin.
  • Fakat çirkin bir kadın olmak gerçekten berbat durum.
  • Yaşım 24 .
  • 30 yere başvurdum iş görüşmesi için tezgahtarlık ıvır zıvır alınmadım.

Elime erkek eli değmedi teklif eden olmuyor.

Ama çirkin erkeksen bir şekilde kız tavlayabiliyorsun.

Yüzüme bakan yok.

Bu zamana kadar sadece sosyal medyada Dm den yürüyen erkekler oldu ama amaçlarını direk belli ettiler amaçları yatak.

O yüzden istemedim beni seven kimse olmadı.

Cirkin olmak çok zor bir kadın için niye?
Cevapla