Sizce nazar mı yoksa kaderin dalga geçmesi mi?

Yahu nasıl bi vûcut yapim var anlamıyorum , eskiden fiziğim , boyum baya büyüktü 15 yaşıma kadar yaşitlarimin 2 katıydım ve herkes dalga gecerdi kasımdan gözüme her yerime hocalarım , akrabalarimm , arkadaslar herkes sürekli bir sekilde kınardı veya sanki kötû bir seymiş gibi söylenirlerdi , son 2 senede vucudum hic uzamadi , mide rahatsizligi gecirdim kisacasi eridim diyebilirim , yani bakiyorum eskiden benim ceyregim olan cocuk simdi beni gecmis. şu an vucut olarak ayni kaldim ama yüzûm asiri yasli gösteriyor , bi teyze bana oglum sen ne yasadin ne derdin olduda bu genc yasinda yasli gosteriyorsun dedi , yahu 18 yasindayim okulun ilk gunu herkes ogretmen sandi , mafya babasi diyen hocalar oldu , 25 yasinda gibisin diyen bile oldu , kücük olmam gerekirken büyük oldum , simdi uzamam irilesmem gerektigi yerde kücük kaldim , yaratici dalga geciyor herhalde.
Güncellemeler
+1 yıl
kıl tüy olaylari cok kucuk yasta basladi ama simdi saclarim dõkülüyor nie cunku genetikmis , ulan genetikse nie o zmn ben 4. sinifa giderken kıl problemleri yasadim?
Sizce nazar mı yoksa kaderin dalga geçmesi mi?
Cevapla