AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Aslında onların yaptığı birçok şeyi yapar hale geldik. Giyim kuşam bile onlarınkinden farklı değil
Kafir olmasak bile onları yakan ateş bize de dokunacaktir bu durumda
Kendi adıma söyleyim benzemiyorum. Benzemek adına yapılan birçok şeye karşıyım. İnşallah böyle devam eder
Bende benzememeye çalışıyorum. Da çevremde hiç dayanağım yok herkes garip buluyor gitmeye calistigim yolu
Zaten bu tip insanlar bazı çevrelerde yalnız kalıyor. Doğru olduğunu bildikten sonra sıkıntı yok. Çok şükür çevrem hep benim gibi
Fatihte mi yasiyorsun
Yok. İstanbul da değilim çok şükür
Hmm yine de iyi bir çevrede yaşıyor olmalısın
Evet muhafazakar bir şehir genel olarak o yüzden zorlanmıyorum
Çok merak ettim neresi
Kayseri
Hmm. Bu arada bendede çok saudade 😂
Allah cezasını versin o saudade nin🤣
😂hiç inandığın olmadı mı seveceğin insanı bulacagina dair?
Bir zaman oldu sonra yaşadığım bir sorundan kaynaklı olmadı. Görücü usulü biriyle tanıştım nişan oldu bu süreçte çok yalan yakaladım. İşte bir sürü sorun oldu çok şükür kurtuldum. Tabi bu süreçte inanç falan kalmadı yoksa ümitliydim
Bence sen ondan daha iyilerine layık oldugun için Allah seni ondan kurtarmış karamsar olmamalisin
Karamsarlık değil de birşeylere heves ediyorsun ve altı boş çıkıyor. Sürekli ya evlenseydim de sonra anlasaydım yalanları diyip şükrediyorum. Evet daha iyisine layığım en azından dürüst yaklaştığım için dürüst birine layığım bu kadarı bile yeter ama işte bakalım nolacak
Bencede dürüstlük yeter.
İnşallah
Dersin var mi
Ne gibi bir ders
Tarikat dersi
Bağlı mısın bir mürşidi Kamile onu sordum
Yok olmadı hiçbir zaman. İmam-hatip liyim ailemde bilen böyle büyümüş insanlar gerek duymadım birşeyler öğrenmek için böyle yerlere
Sen bağlı mısın?
Mahmud Efendi Hazretlerinden ders alıyorum.(k. s.)
Anladım. Genelde bu takım yerler benim mesleğimi yargılıyor. Bana iyi gelmez oralar
Mesleğin ne ki
Resim okudum. Duyan bir düşünüyor🤣
Tam değil ama biraz anladım sanırım hani Allah Teala hazretleri benim yoktan var ettiğim şeyi cizmissin şimdi ona can ver bakalim diyecekmis öteki tarafta o mevzu mu
Evet o mevzu 🙂
Profilinde ki resim sana mı ait yoksa 😯
Yok kendi resmimi koymuyorum ama benzer çekimlerim var
Bende çocukken hep ressam olmak isterdim ama herşeyden olduğu gibi ondanda sıkıldım ve hiçbir şey olamadım 🤣
Bende çabuk sıkılanlardanım😁 anlıyorum o yüzden. Resim çizmek sabır işi bende pek yok
Benimde sonum hiçbir şey olamamak olursa şaşırmam.
Hobi olarak zevkli ilerler tavsiye ederim
Yaş doğru mu
Evet
Benimde doğru... 30yillik dunyaliyim ama gidişat nanay 😂
20 den sonrası sarmadı. Saranı da görmedim. İnsanın algılarının kapalı olması lazım mutlu olması için 😁
Tek başıma sarmayacağına başka biri daha olsa da hayatımda onunla beraber sarmasa 🤣
Dua yerine geçmesin de 🙂 Allah'tan isteyin hayatınıza biri girdiğinde de aynı sıkıntıları yaşamayın. Sevin sevilin inşallah insan öyle olursa hayata döner
Şikayetçi değilim ya. Benimki hayal hani herkesin hayalleri vardır ya ama hayal olarak kalır öyle bir hayal işte. Ben bu saatten sonra ilişki düşünmüyorum
O evreye gelecek ne yaşadınız merak ettim.
Anlatmaya çalışsam da anlatamam ki bütün hayatım çok... Geçti. çok eğlenceli çok üzgün çok mutlu çok mutsuz çok yalnız çok kalabalık çok nadir çok sıradan. Yani üstüne koyabilecegim merak ettiğim dahası yok valla. He baba olmak isterdim ama onada güzel bir hayat sunabileceğimi sanmıyorum ya da karım olacak kişiye aşık olacagimi da sanmıyorum. Keşke olsam tabi oda bana olmalı. Keşke olsa. Bir sürü mükemmel şey olmalı, her şey mukemmel olmalı oldu mu oldu bir daha olur mu bilmem.
Bi de ben bu dünyadan yüz çevirdim. Ahirete sakladım mutluluğumu insallah
Umudu kesmemek lazım ama bezen de tek başına yaşamaya alışmak gerekiyor. Anlıyorum, olmayabilir hiçbir şey. Allah hakkımızda hayırlısını versin.
Ya yalnız kalamam ben su annem babam var onlara bişey olursa tek başıma yaşayamam yani
İşte evlilikten gerektiren başka bir sebep
Aynen de işte nasip olması lazim
Anneniz birini aramıyor mu?
Ben şu an çalışmıyorum bile kim bana kız verir 🤣
Anladım. Böyle bir isteğiniz varsa önce hayatınızı düzeltmeniz gerekiyor
Herhangi biri için hayatımı duzeltecek gücü hevesi bulabilecegimi sanmıyorum bide ben armut pis ağzıma düş birisiyim 😂
yani daha doğrusu bir mucize bekliyorum gerçek bir aşk bekliyorum mecazlardan geçip hakka gidelim istiyorum
Noel ile yılbaşının farkına girmeyeceğim de aklıma şu geldi: Çalıyor ama çalışıyor denilenlerin yönettiği ülkede vatandaşta çalışır ve kutlar. Napak? Yılbaşı kutlamak gavur işi de çalmak müslüman işi mi sanki.
"Vatandaş da" olmalıydı. Telefondan kaynaklı.
Noel ile yılbaşı aynı şey değil, bilgi kirliliği yapma
Tam dersi de bitirdim namazı da sen yorum yaptın bro. Nasılsın konusmayali
ilahiyat mı okuyon
Seni her hesapta engellemeye bıktım. Bu hesapta yeni fark ettim. A*mina koydumunu cahili. Noel 25 Aralık. Yılbaşı 1ocak. Ne Alaka s*ktimini cahili.
ya sen neden mağarandan çıkmıyorsun ki.
Sen beni boş ver kendine bak. Kız kıza erkek erkeğe ilişki lanetlenmistir.
😂 lan şimdi bisey derdim de dua et sansür yiyor yazılar kendi işine bak sen de milletin ne hissettiği ne kutladığından ziyade Müslümanlık kisvesi altındaki insanların yaptığı şeylere bak ne kolay dimi a. k o günah bu günah diye ahkam kesmek ulan magra adamı benim nasil biri olduğumu bile bilmiyorsun gelmiş burada kız kıza bilmem ne günah mı benim günahım sana bk yemek düşer
B. ku sen ye öncelikle.. senin ağzına damak tadına daha çok yakisir.. bu kafayla cehennemin dibine gidersin sen. Benden uzak dur pis
😂 bu kafayla sana girmeyi tercih ederdim Bi kendine gelirdin bu sayede
Saygı ak. saygı sen sokakta namaz kılsan ben sana saygı duyarım gelip sokakta kılma insanlar önünden geçer demem mesela sen de beni görünce kız kıza günah deme ak. işte deme la gına geldi ha sevme saygı duy pc zor mu hem Müslüman olup hem saygı duyamıyor musun farklılıklara kaçıncı yüzyılın Müslümanısin
Noel ve yılbaşı farklı şeyler
Yılbaşını kimler kutlar
Yeni bir yıla girmenin heyecanını yaşayanlar
Yunan torunu sen nie bize cenabet dion la
Eyw knks
Bak bana hakaret ediyorsun ama seni samimi buluyorum içinde bir yerlerde iyi bir insan var aslında
Cansın sen
Ya sabır 😂
😂sen olayı çözmüşsün
İyi güldüm 😂
Öldürmekten iyi
Kim kimi öldürmüş terörün arkasında Amerika var batı mı masum?
Amerika masum demedim yılbaşını kutlamak sadece eğlence için biz Amerikalılara kafir diyoruz ama asıl onlar bizden korkuyor müslümanlardan
Bak sevgili kardeşim kalbini kırmak için söylemiyorum elbette kendi dusuncelerin var ama evrensel boyutta değil küçük dunyandan görebildiğin kadarıyla hesapliyorsun yaşamı ve ölümü. Dinini iyice ogrenmeni tavsiye ederim
Sen öğrendin ya kutluyorum
Ben ogrenebilsem burada isim ne...
.
noelle yılbaşı aynı şey değil ki
Olm yeni yılı kutluyorsun işte nasıl aynı şey değil
noel 25 aralık knk
Kanka ben alim değilim ama yeni yılı kutlamak müslüman işi değil
evet kültür özentiliği ancak ümmetin erkekleri ve kızları batmış zaten, bu gibi sitede bunları söyleyerek zamanını boşa harcıyorsun bence