Gün içerisinde kaç saatinizi işe, okula veya bir yere gitmek ayırıyorsunuz.

Gün içerisinde kaç saatinizi işe, okula veya bir yere gitmek ayırıyorsunuz.

Ben küçük şehir de oturduğum için arabayla hemen ulaşıyorum gideceğim yere 😊 Amasya Merkez de Yaşıyorum Kayseri de iken 1 saat sürdüğü oluyor du
Kanka lisedeyken küçükçekmeceden bağcılara gidiyordum 2 otobüs veya metrobüs şirinevler otobüs yapıyordum her gün 4.5 saatim yollarda geçiyordu cuma günleri 5 oluyordu bazen
6 sene gidip geldim
Ama kanka okulun uzak olması iyi bence ya hem yolları öğreniyorsun hem evden uzaklaşmış oluyorsun gittiğin semtide iyi öğreniyorsun orada tanıdıkların oluyor falan
Geçen sene bu zamanlarda fena fırtına oluyordu tam durağa gelirken otobüs tam gaz geçerdi 40 dakika beklerdim vay be
Özledim güzel günlerdi
Berbat hemde
İşe git gel yaklaşık 3 saat falan, bazen daha fazla da sürebiliyor 🙄
Çok kısa şükür
Cevap
9Cevap
Genelde yarım saat
Çok saati. Bugün uyuyakalmışım 5 durak fazladan gittim. Oturmak için de zaten 4 durak yolumu uzatıyorum. 🥲
O kadar mı belli oluyor fngkkgm
Marmaray daha kötü. Okul için ilk zamanlar kullanıyordum. Hem her yere uzak Sirkeci', yi hariç tutarsam yürümek lazım hemde eğer Üsküdar'da bekliyorsan yandın. 30 dkya kadar bekletebiliyor.
Pardon Kadıköy'dü. 2020-21 senesinde kullanıyordum. Kadıköy'e kadar gelip boşaltan Marmaraylar oluyordu. Ona denk gelince yarım saat bekliyordum.
Metro çok daha iyi tavsiye edilir. Sadece yürüme sıkıntı
Vayy İstanbul trafiğinde iyi cesaret
O da doğru.
Şu an günüm evde geçiyor.. Yakın zamanda haftanın 6 günü, günümün 2 saati yolda gececek
Biraz öyle olacak ama olsun :))
Şartlar..
Önemli olmak amacıma ulaşmak 😄
Mutlu olmasam da olur :))
Teşekkürler 🥳
Marmaray kullanıyorum, küçük mesafelere yürüyorum. Günde taş çatlasın 2 saat
Herkes toplu taşımaya yönelse şu İstanbul trafiği biter.
Fazla değil , iş saatleri kalabalık oluyor seferleri en az 3 dk olmalı
0 dakika falan 😬😂
Oğlumu servise verdim bu sene okul yolu da yok 🤦♀️😂
Normalde çok değil ama bu günüm bayaa yollarda geçti. 1-2 saat diyeyim.
Bir çocukların okuluna gidiyorum bazen o da 10 dakika sürmüyor 😅
Çalışmamanın faydaları diyebilir miyiz o zaman 😂
Allah’ın sevdiği kulu falanım herhalde en yakın arkadaşlarım da komşum 😂
Gerçekten fena sayılmam bu konuda 🙈
Şimdi aklıma geldi misafir falan geliyor bazen aşağıda pastane var oradan sipariş veriyorum hemen geliyor kahve istiyor canım aşağıdan sipariş veriyorum starbucks var bunlar için bile çıkmıyorum evden 😂
İstanbul’da da shopping centerda da yaşamıyorum 😂
Rezidansta yaşamanın faydaları diyelim o zaman 😂
Bence oğlumu sitenin kreşine götürmediğime şükredelim 😂
Dışarı çıktığımda en az 2 saat yollarda geçiyor.
Genelde öyle oluyor. Tek bir yere gitmiyorum ki İstanbul da bir yerden başka bir yere gitmek için saatler geçiyor.
Araç kullanıyorum severek değil kısa serüvenleri seviyorum 🤪
Evimle ofisim arası araba ile 6 dk yürüyerek 25 dk dndnsjxjxj Trafik de yoğun değil bulunduğum ilde saat etmez
İşe 10 dakika yol var sorun yok zaten dişarı çıkmak istesem sahil vs yakın
İstanbul'da yakın mesafeye bile bazen 1 saat oluyor
Valla trafiği pek olmayan şehirde olduğum için 15 20 dakika diyim
Değişiyor. Bazen tüm gün bazen 1 2 saat. Ama yakın zamanda uzun bir yolculuğa çıkacağım.
Görsel avcılar e-5 mi?
2 veya 3 saat olabiliyor
Max 15 dk dır git gel
En fazla 1 saat sürüyor 😀
Bugün tam 7 kere otobüse bindim
1-2 saat arası değişiyor
Otobüs ve tranwayla öyle oluyor maalesef. Beklemek ayrı dert, aktarma ayrı dert 😪
Ya genelde fakülteye gidiyorum. Aslında mesafe kısa ama otobüsleri değiştirdiler o yüzden süre çok uzadı. Tranwaya mecbur kalmadıkça binmiyorum
Kaldığım şehirde ki otobüs yolu kalabalık noktalarda değil genelde. Rahat akıyor trafik ama şehrin belli noktalarına gidip aktarma yapmak lazım
Ha yok o kadar sıkışık değil trafik ama tranway bazı saatlerde trafikten yavaş ilerliyor haklısınız
en fazla 2 saat
Çokmuş😄
öyle 😕
🙃🙃
Mesafeye bağlı çok uzun sürmüyor ama
3 saati yıllarda geçiyor
Sürekli evde olduğum içim böyle bir derdim yok
Benim yarim saaatim maksimum
2 saat
10 dk falan
1 saat
yaklaşık ıkı saati yolda tüketıyorum
İlçede yaşıyorum arabayla on dk falan
Ortalama 2 saat
Sabah işe gidiş 15 dk akşam 10 dk bu kadar
2 saatten fazla
20 dakika
1 saat
15 dakika
20 dakikası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?