5 katli bir aile apartmaninda oturuyorum.. kapici ve yonetici yok. Sahiplerinden biri apartmanda yasiyor, diger kiracilar olarak biz disaridan ayri insanlariz.
Bana dediler ki oteki kiracilar, her bir daire sirayla apartmani temizleyecekmis, ben calistigim icin temizlemek istemem diye dusunmusler, sen para verirsin bize diyorlar. Bu bir para kopartma yontemi degil mi? Ben kendi kapimin onunu silip supuyorum. Herkes kendininkini silse zaten apartman temiz olur haksiz miyim? Buna gerek var mi?
Ayrica benin kapimin onundeki insaat pisliklerini bile kimse atmadi ben attim, neyin parasini veriyorum? Para vereceksem benim kapinin onunubde yikamalari gerekmez mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer