Boyle soyleyerek benden para mi koparmaya calisiyorlar?

5 katli bir aile apartmaninda oturuyorum.. kapici ve yonetici yok. Sahiplerinden biri apartmanda yasiyor, diger kiracilar olarak biz disaridan ayri insanlariz.

Bana dediler ki oteki kiracilar, her bir daire sirayla apartmani temizleyecekmis, ben calistigim icin temizlemek istemem diye dusunmusler, sen para verirsin bize diyorlar. Bu bir para kopartma yontemi degil mi? Ben kendi kapimin onunu silip supuyorum. Herkes kendininkini silse zaten apartman temiz olur haksiz miyim? Buna gerek var mi?

Ayrica benin kapimin onundeki insaat pisliklerini bile kimse atmadi ben attim, neyin parasini veriyorum? Para vereceksem benim kapinin onunubde yikamalari gerekmez mi

Boyle soyleyerek benden para mi koparmaya calisiyorlar?
Cevapla