Arkadaşlar bu yeni çıkan lanet influenza =domuz gribi oldu annem aşırı kotu doktor bunu verdi ama nasıl ya günde 6 saat arayla 1 doz alinmali yazıyor ya bugün ilk defa aksam 20.00da yaptık birde gece 2 demi yapacagiz ee yaparsak günde 2.3.4 kez olmazmi günde 1 kez demiş allah rizasi için biri aciklasjn ya
Bul ilacın üstünde kullanım tarifi yazıyor ama anlamadim?
Her 6saatte 1 doz alınmalı yani Bir doz aldı sonra 6 saat geçti bir doz daha alacak 6 saat sonra 1 doz daha alacak o şekilde yani günde 4 kere falan oluyor.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Coook tesekkurler aksam 20.00 da Yaptı o birde gece 2 de sonra sabah 8 de sonra 14.00 sonra 20.00 bu şekilde degilmi
1 doz dedigi bunların içinde küçük serum gibi minnacik tupleri var mesela her kullanisimizda 1 tane 1 tane mi kullanacağız cunki 1 tanesi 1 kullanımda bitiyor hava aliyor cunki doğru mu acab aya